Sortowanie:
Znaleziony: 11 ogłoszenie w kategorii Dostawcze i Ciężarowe Polska: Wszystkie miasta
Opel ZAFIRA 2007 rok 1.9 diesel 120 KM
Opel ZAFIRA 2007 rok 1.9 diesel 120 KM
7400 zł
nowe Lubraniec 30+ kilka dni temu
ModelZafira
Poj. silnika1900
Rok produkcji2007
Moc silnika120 KM
PaliwoDiesel
Typ nadwoziaMinivan
Przebieg344000
KolorBiały
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówManualna
Kierownicapo lewej
NapędNa przednie koła

Witam sprzedam OPEL ZAFIRA B 2007 ROK ABS, centralny zamek, el szyby, kontrola trakcji, wspomaganie, klima sprawna Silnik odpala auto jeździ Wszystko działa Zamontowana nowa turbina i świece żarowe Zawieszenie i chamulce w dobrym stanie Blacharsko ok [ delikatny nalot na tylnej klapie ) Do wymiany rozrusznik w najbliższym czasie Przegląd ważny Oc ważne Cena 7400 zł do negocjacji Tel. 5.1.0.4.9.9.0.5.9

opel zafira  2007 rok
opel zafira 2007 rok
8500 zł
30+ kilka dni temu
ModelZafira
Rok produkcji2007
Moc silnika120 KM
PaliwoDiesel
Typ nadwoziaKombi
Przebieg366770
KolorSrebrny
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówManualna
Kierownicapo lewej
NapędNa przednie koła

Witam . Sprzedam Opla zafire rok prod. 2007, 7 osbowy, 2 komplety kół. Skrzynia 6 biegowa. Więcej informacji udzielam telefonicznie. Pozdrawiam.

Opel Zafira B 1,8 benzyna 2007 rok klima 7-osobowa
Opel Zafira B 1,8 benzyna 2007 rok klima 7-osobowa
6400 zł
Giżycko 30+ kilka dni temu
ModelZafira
Poj. silnika1789
Rok produkcji2007
Moc silnika140 KM
PaliwoBenzyna
Typ nadwoziaMinivan
Przebieg288123
KolorNiebieski
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówManualna
Kraj pochodzeniaNiemcy
Kierownicapo lewej
NapędNa przednie koła

Auto wystawiam na prośbę kolegi kontakt bezpośrednio z nim Auto jest w ogólnym stanie dobrym. Silnik bez wycieków, pracuje cicho i równo, nie kopci, ładnie przyśpiesza. Zawieszenie sztywne, prowadzi się dobrze. Środek czysty. Z najważniejszych wymian Rozrządu pod koniec 2022roku przy przebiegu 267 tys więc na rozrządzie jeszcze można pośmigać Wyposażenie: -Wsp.Kierownicy -C.Zamek z pilota -Autoalarm -6x Poduszki powietrzne -Klimatyzacja -ESP (stabilizacja toru jazdy) -ABS -El.szyby -El.lusterka - Światła przeciwmgielne -Oryginalne Radio CD/M Auto z ważnym przeglądem i OC

Sterownik silnika Opel Omega B Signum A Tigra 1.8
Sterownik silnika Opel Omega B Signum A Tigra 1.8
1400 zł
Reda 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części55351703, 5WK91721, 55351753, 5WK91728, 55351752, 5WK91727, 24454392, 5WK1712, 24443879, 5WK9196, 5WK9155, 55351751, 5WK1726, 55354446, 5WK91732, 24454393, 5WK91713

Zregenerowany Sterownik Silnika Opel Z18XE Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec71 Marka: Opel Model: Astra G, Corsa C, Meriva A, Omega B, Signum A, Tigra B, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 Oznaczenie silnika: Z18XE, Z18XE1, Z18XEL, Y22XE, Z22XE Pojemność silnika: 1.8 16V, 2.2 Numery katalogowe: 55351703 5WK9172*******1753 5WK9172*******1752 5WK9172*******4392 5WK1712, 24443879 5WK9196, 09158689 5WK9154, 09158670 5WK9153*******726 5WK9157*******113 5WK9155, 55351751 5WK172*******4446 5WK9173*******4393 5WK91713 Błędy: – P0201 - Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0202 - Wtryskiwacz 2 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0203 - Wtryskiwacz 3 - zwarcie / przerwa w obwodzie – P0204 - Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P1550 - Elektroniczny ustawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P0500 - Sygnał prędkości pojazdu poza zakresem wartości docelowej (74) - Niedostępny Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel Astra G Corsa C Meriva 1.8
Sterownik silnika Opel Astra G Corsa C Meriva 1.8
280 zł
Reda 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części55351703, 5WK91721, 55351753, 5WK91728, 55351752, 5WK91727, 24454392, 5WK1712, 24443879, 5WK9196, 09158689, 5WK9154, 09158670, 5WK9153, 09158726, 5WK9157, 09115113

Uszkodzony Sterownik Silnika Opel Z18XE Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec71 Marka: Opel Model: Astra G, Corsa C, Meriva A, Omega B, Signum A, Tigra B, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 Oznaczenie silnika: Z18XE, Z18XE1, Z18XEL, Y22XE, Z22XE Pojemność silnika: 1.8 16V, 2.2 Numery katalogowe: 55351703 5WK9172*******1753 5WK9172*******1752 5WK9172*******4392 5WK1712, 24443879 5WK9196, 09158689 5WK9154, 09158670 5WK9153*******726 5WK9157*******113 5WK9155, 55351751 5WK172*******4446 5WK9173*******4393 5WK91713 Błędy: – P0201 - Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0202 - Wtryskiwacz 2 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0203 - Wtryskiwacz 3 - zwarcie / przerwa w obwodzie – P0204 - Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P1550 - Elektroniczny ustawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P0500 - Sygnał prędkości pojazdu poza zakresem wartości docelowej (74) - Niedostępny Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

ZACISK HAMULCOWY PRAWY TYŁ ASTRA H ZAFIRA B
ZACISK HAMULCOWY PRAWY TYŁ ASTRA H ZAFIRA B
100 zł
Paradyż 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład hamulcowy > Hamulce tarczowe > Zaciski hamulcowe
RodzajUkład hamulcowy
StanUżywane
Numer częściOPEL, ASTRA, H, ZACISK, PRAWY, TYŁ

PRZEDMIOT SPRZEDAŻY: ZACISK HAMULCOWY PRAWY TYŁ OPEL ASTRA III H HB – MARKA: OPEL – MODEL: ASTRA III H HB – KOD LAKIERU: Z21B – POJ. SILNIKA: 2.0 TURBO BENZYNA – NR CZĘŚCI: – ROK: 2005 – SKRZYNIA: MANUALNA – OZNACZENIE SILNIKA: Z20LER – WERSJA: 5 DRZWI – NADWOZIE: HATCHBACK SILNIK 2.0T BENZYNA  Z20LER 200KM PO PRZEBIEGU 170TYŚ WERSJA EUROPEJSKA ZASTOSOWANIE: – OPEL ASTRA III H 2.0T BENZYNA NUMER MAGAZYNOWY -B004- ZASTOSOWANIE: Opel ASTRA H (A04) HATCHBACK – 1.2 (L48) (Z 12 XEP) 1229ccm 80KM/59kW 2005/08-2010/10 – 1.3 CDTI (L48) (Z 13 DTH) 1248ccm 90KM/66kW 2005/08-2010/10 – 1.4 (L48) (Z 14 XEL) 1364ccm 75KM/55kW 2004/04-2004/10 – 1.4 (L48) (Z 14 XEP) 1364ccm 90KM/66kW 2004/03-2010/10 – 1.4 LPG (L48) (Z 14 XEP) 1364ccm 90KM/66kW 2009/08-2010/10 – 1.6 (L48) (A 16 XER Z 16 XER) 1598ccm 116KM/85kW 2006/12-2014/05 – 1.6 (L48) (Z 16 XE1 Z 16 XEP) 1598ccm 105KM/77kW 2004/03-2010/10 – 1.6 Turbo (L48) (A 16 LET Z 16 LET) 1598ccm 180KM/132kW 2007/02-2010/10 – 1.7 CDTI (L48) (A 17 DTJ Z 17 DTJ) 1686ccm 110KM/81kW 2007/02-2014/05 – 1.7 CDTI (L48) (A 17 DTR Z 17 DTR) 1686ccm 125KM/92kW 2007/02-2014/05 – 1.7 CDTI (L48) (Z 17 DTH) 1686ccm 100KM/74kW 2004/03-2010/10 – 1.7 CDTI (L48) (Z 17 DTL) 1686ccm 80KM/59kW 2004/03-2010/10 – 1.8 (L48) (A 18 XER Z 18 XER) 1796ccm 140KM/103kW 2006/01-2010/10 – 1.8 (L48) (Z 18 XE) 1796ccm 125KM/92kW 2004/01-2010/10 – 1.9 CDTI (L48) (Z 19 DT) 1910ccm 120KM/88kW 2004/06-2010/10 – 1.9 CDTI (L48) (Z 19 DTH) 1910ccm 150KM/110kW 2004/09-2010/10 – 1.9 CDTI (L48) (Z 19 DTL) 1910ccm 100KM/74kW 2005/09-2010/10 – 1.9 CDTI 16V (L48) (Z 19 DTJ) 1910ccm 120KM/88kW 2004/04-2010/10 – 2.0 Turbo (L48) (Z 20 LEH) 1998ccm 240KM/177kW 2005/03-2010/10 – 2.0 Turbo (L48) (Z 20 LEL) 1998ccm 170KM/125kW 2004/03-2010/10 – 2.0 Turbo (L48) (Z 20 LER) 1998ccm 200KM/147kW 2004/09-2010/10 Opel ZAFIRA / ZAFIRA FAMILY B (A05) – 1.6 (M75) (A 16 XER Z 16 XER) 1598ccm 115KM/85kW 2008/01-2015/04 – 1.6 (M75) (Z 16 XE1 Z 16 XEP) 1598ccm 105KM/77kW 2005/07-2012/09 – 1.6 CNG (M75) (Z 16 YNG) 1598ccm 94KM/69kW 2005/07-2015/04 – 1.6 CNG Turbo (M75) (A 16 XNT Z 16 XNT) 1598ccm 150KM/110kW 2010/04-2015/04 – 1.6 FlexFuel (M75) (Z 16 XER) 1598ccm 116KM/85kW 2008/08-2012/12 – 1.7 CDTI (M75) (A 17 DTJ Z 17 DTJ) 1686ccm 110KM/81kW 2008/01-2015/04 – 1.7 CDTI (M75) (A 17 DTR) 1686ccm 125KM/92kW 2008/01-2015/04 – 1.8 (M75) (A 18 XEL) 1796ccm 120KM/88kW 2013/06-2015/04 – 1.8 (M75) (A 18 XER Z 18 XER) 1796ccm 140KM/103kW 2005/07-2015/04 – 1.8 LPG (M75) (Z 18 XER) 1796ccm 140KM/103kW 2009/07-2015/04 – 1.9 CDTI (M75) (Z 19 DT) 1910ccm 120KM/88kW 2005/07-2015/04 – 1.9 CDTI (M75) (Z 19 DTH) 1910ccm 150KM/110kW 2005/07-2015/04 – 1.9 CDTI (M75) (Z 19 DTL) 1910ccm 100KM/74kW 2005/07-2010/12 – 2.0 (M75) (Z 20 LEH) 1998ccm 241KM/177kW 2006/01-2010/12 – 2.0 (M75) (Z 20 LER) 1998ccm 200KM/147kW 2005/07-2010/12 – 2.2 (M75) (Z 22 YH) 2198ccm 150KM/110kW 2005/07-2012/12 ZAFIRA B Nadwozie pełne/minivan (A05) – 1.6 CNG Turbo VAN (M75) (A 16 XNT Z 16 XNT) 1598ccm 150KM/110kW 2009/02-2015/04 – 1.6 CNG VAN (M75) (Z 16 YNG) 1598ccm 94KM/69kW 2005/07-2015/04 – 1.7 CDTI VAN (M75) (A 17 DTJ Z 17 DTJ) 1686ccm 110KM/81kW 2008/01-2015/04 – 1.7 CDTI VAN (M75) (A 17 DTR) 1686ccm 125KM/92kW 2008/01-2015/04 – 1.8 VAN (M75) (A 18 XER Z 18 XER) 1796ccm 140KM/103kW 2005/07-2015/04 – 1.9 CDTI VAN (M75) (Z 19 DT) 1910ccm 120KM/88kW 2005/07-2015/04 – 1.9 CDTI VAN (M75) (Z 19 DTH) 1910ccm 150KM/110kW 2005/07-2015/04 – 2.0 VAN (M75) (Z 20 LER) 1998ccm 200KM/147kW 2005/07-2010/12 – 2.2 DGi VAN (M75) (Z 22 YH) 2198ccm 150KM/110kW 2005/07-2011/12 - Zdjęcia przedstawiają realny stan przedmiotu. PRZED ZAKUPEM UPEWNIJ SIĘ, ŻE CZĘŚĆ PASUJE DO TWOJEGO SAMOCHODU!! -

Sterownik silnika Opel HSFI 2.4 Astra G, Combo C
Sterownik silnika Opel HSFI 2.4 Astra G, Combo C
2300 zł
Reda 20 dni plecy
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer częściDXKB, 12237450,, FBLY, 12230554,, DXBC, 12214830,, DZJN, 12242000,, DWLZ, 12214820,, DXBD, DYBY, 12245500,, DXKC, 12237460,, DYCA, 12211330,, DWWD, 12211330
MarkaOpel
ModelAstra
GeneracjaG (1998-2009)

Zregenerowany Sterownik Silnika Opel HSFI 2.4 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel HSFI Vectra C, Zafira A 1.6
Sterownik silnika Opel HSFI Vectra C, Zafira A 1.6
2500 zł
Reda 20 dni plecy
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer częściDBPB, 09353529,, DASB, DBPA, 09364479,, DASA, 12214810,, 09391340,, 12214840
MarkaOpel
ModelVectra
GeneracjaC (2002-2008)

Zregenerowany Sterownik Silnika Opel HSFI 2.2 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel HSFI 2.5 Meriva A, Vectra B
Sterownik silnika Opel HSFI 2.5 Meriva A, Vectra B
1400 zł
Reda 20 dni plecy
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer częściDRTJ, 09353509,, DJTW, 09364499,, DNJX, 24463784,, DSBH, 12223650,, DLSP, 09353459,, DJTT, 09353469,, DPAA, 09353479,, DJTU, 09353479
MarkaOpel
ModelMeriva
GeneracjaII (2010-)

Zregenerowany Sterownik Silnika Opel HSFI 2.5 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel HSFI 2.1 Meriva A, Vectra B
Sterownik silnika Opel HSFI 2.1 Meriva A, Vectra B
159 zł
Reda 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części09353509, DRTJ,, 09364499, DJTW,, 24463784, DNJX,, 12223650, DSBH,, 09353459, DLSP,, 09353469, DJTT,, 09353479, DPAA,, DJTU

Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.1 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel HSFI 2.1 Corsa C, Corsa D
Sterownik silnika Opel HSFI 2.1 Corsa C, Corsa D
199 zł
Reda 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części12249831, FBLZ,, DZKR,, 12242010, DTXX,, 12223640, DUZZ,, 09353489, DMKP,, DPAB,, 12242020, DXMJ,, 12214860, DNHM,, 12214850, DNHL,, 09353509, DJTY

Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.1 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Filtr