Kontakt 69*******08 Nowy kosz sprzęgła do Yamaha R1 98-04 oraz yamaha Fazer . 1 rok gwarancji bez limitu kilometrów. Faktura albo paragon. Nasza Firma powstała wskutek własnych potrzeb i innych . Historia sięga wyścigów motocyklowych do których dostosowywaliśmy sprzęgła tak by działały prawidłowo i nie psuły się tak często jak życzy sobie tego producent . Zregenerowaliśmy Ponad 15 Tysięcy sprzęgieł rożnych motocykli i quadów www.moto-sprzegla.pl Jakie sprzęgła regenerujemy ? Zajmujemy się profesjonalną naprawą wszystkich typów Motocykli i quadów . Czy Twój motocykl wymaga naprawy kosza? Oto objawy kosza zużytego -przy ruszaniu z miejsca chrobot i wibracje odczuwalne na kierownicy i całym motocyklu do mniej więcej 3-4tys obr. a powyżej ich nagle wszystkie te objawy znikają i jest ok -w czasie jazdy w momencie dodania gazu od niskich obrotów (ok 1,5-2tys obr) mocno odczuwalne wibracje i trzęsienie się całego motocykla do zakresu średniego (ok 3-4 tys obr). powyżej tych obr. nagle wszystkie objawy ustają i tak za każdym razem Dla czego tak sie dzieje: W produkcji sprzęgła producent nie dostosował ułożyskowania aluminiowej części do obciążeń generowanych przez motocykl. Dodatkowo producent założył bardzo dużą tolerancję luzów wewnętrznych. Dzięki nim nowy kosz oryginalnie już nie jest wycentrowany co inicjuję bardzo szybkie zużywanie się tzn. im bardziej z decentrowany tym szybciej się decentruję. Wielu producentów nie stosuje wyważenia sprzęgła Drugi błąd producenta to luźne sprężyny w koszu. Dzięki tym luzom sprężyna obijająca się po ściankach swojego gniazda żłobi blachę, która utrzymuję je na swoim miejscu. Wyżłobiona blacha w końcu pęka i nie jest już w żaden sposób do naprawy. W takim przypadku blachę wymieniamy na nową . Niektóre silniki muszą posiadać luz na tłumikach drgań , siła odśrodkowa działając na nie przesuwa je i silnik pracuje płynnie . Problem polega na złym pasowaniu i zbyt dużym skoku tłumika drgań
Ta strona używa plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w przeglądarce.