Nissan primastar 1,9dci
Witam, posiadam na sprzedaż skrzynkę narzędziową Nissan Primastar. Samochód jest w ciągłej eksploatacji, serwisowany na bieżąco. Klimatyzacja sprawna. Nowego właściciela czeka wymiana rozrządu i sprawdzenie dwóch wtryskiwaczy, mają duże korekty (ostatnie zdjęcie) po wymianie przepływomierza. Na wszystkie naprawy posiadam dokumentację. Zabudowa zostaje w samochodzie dodatkowo dorzucę bagażnik dachowy marki MTS i letnie opony. Jeżeli ktoś chciałby sprawdzić auto w cepiku data pierwszej rejestracji to 22.05.2007. Sprzedaję ponieważ kupiłem większego busa i ten jest mi zbędny. Potrzebujesz więcej informacji, dzwoń.
RENAULT TRAFIC OPEL VIVARO NISSAN PRIMASTAR 1.9dci SPRZĘGŁO TARCZA DOCISK sprzęgło (tarcza i docisk) o numerze z tarczy 324027410 do Trafica, Vivaro, Primastara itp 1,9dci * Zwrot: Masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Zwrot obywa się na własny koszt. Adres do zwrotu F.H. MAREK GARSTECKI UL.MODRZEWIOWA 26 62-081 PRZEŹMIEROWO Polska. Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego). Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem. Reklamacja: Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 1 rok od jego wydania. Czas na reklamację 1 rok. Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo. Adres do reklamacji F.H. MAREK GARSTECKI ul.MODRZEWIOWA 26 62-081 PRZEŹMIEROWO Polska. Dodatkowe informacje: Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@autoczesc.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w .Poznaniu Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.