Komputer sterownik silnika chrysler

Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Dostawcze i Ciężarowe Polska: Wszystkie miasta
Komputer sterownik silnika CHRYSLER
Komputer sterownik silnika CHRYSLER
59 zł
nowe Żory 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części04745860

Witam na sprzedaż posiadam komputer sterownik silnika CHRYSLER 04745******85AA

KOMPUTER SILNIKA STEROWNIK CHRYSLER PT CRUISER 2.0 B 05033116AD
KOMPUTER SILNIKA STEROWNIK CHRYSLER PT CRUISER 2.0 B 05033116AD
140 zł
Skierniewice 9 dni plecy
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części05033116AD

KOMPUTER SILNIKA STEROWNIK IDENTYFIKATOR ID: 28936 – MARKA: CHRYSLER – MODEL: PT CRUISER 2.0 – KOD SILNIKA: – ROK PRODUKCJI: – NADWOZIE: – LICZBA DRZWI: – KOLOR LAKIERU: – KOD LAKIERU: – PRZEBIEG: - KM – NUMER FABRYCZNY: 05033116AD – RODZAJ: UWAGI: Kontakt pod numerem telefonu: 50*******21

TESTER DIAGNOSTYCZNY UNIWERSALNY MULTIDIAG PRO BT
TESTER DIAGNOSTYCZNY UNIWERSALNY MULTIDIAG PRO BT
68999 zł
Nowy Targ 30+ kilka dni temu
RodzajPozostałe części samochodowe
StanNowe

Oryginalna wersja MULTIDIAG PRO+ SILVER na rok 2023 z oficjalnej Polskiej Dystrybucji! Nowa wersję m.in. można rozpoznać po wzmocnionych gumach, chroniących urządzenie. Przeznaczenie: Samochody osobowe, dostawcze. Obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd: – silnik i automatyczna skrzynia biegów – układ hamulcowy ABS/ESP/ASR/EBD – poduszki i kurtyny powietrzne – moduł komfortu – klimatyzacja automatyczna – wspomaganie układu kierowniczego – deska rozdzielcza – nawigacja i system audio – centralny zamek i system antywłamaniowy – elektronika świateł – napęd 4WD/4x4/AWD – pamięć foteli – elektronika drzwi – wspomaganie parkowania i kamera cofania – asystent utrzymania pasa ruchu – czujnik deszczu i zmierzchu – tempomat ASC / DSC – oraz wiele innych systemów wyposażenia pojazdu... Najczęściej wykonywane funkcje serwisowe: – – Odczyt i kasowanie błędów. – Podgląd parametrów bieżących podczas pracy samochodu. – Kodowanie, Adaptacje, Kalibracje, Testy Wykonawcze. – Wypalanie/regeneracja filtra cząstek stałych DPF. – Programowanie wtryskiwaczy i korekta kąta zapłonu. – Cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego – Reset przeglądu serwisowego i olejowego. – Kodowanie kluczyków. – i wiele więcej zależnie od wybranej marki. Jeśli szukasz urządzenia, które dzięki swojej wysokiej jakości posłuży Ci bezproblemowo przez lata to dobrze trafiłeś! Najważniejsze informacje: – Zastosowanie: Warsztat samochodów osobowych i dostawczych, jak i możliwość użytku prywatnie! – Diagnostyka / Kodowania / Adaptacje / Kalibracje / Testy wykonawcze (kombajn diagnostyczny!!!) – Bezpłatny dostęp do 3 rożnych najświeższych programów, które jednocześnie współpracują z urządzeniem, bez zbędnych aktualizacji! Możesz używać wszystkie 3! – Brak wymuszonych rocznych opłat tzw. abonamentów! Tester pracuje bez przerwy i nigdy nie zostanie zablokowany! – Bezpłatne, bezterminowe aktualizacje oprogramowania. Jak zwykle będziemy mieli do nich dostęp jako pierwsi w Polsce! – Pełna pomoc podczas instalacji, uruchomienia, obsługi programu oraz urządzenia! – Posiada pełne POLSKIE menu (włącznie z pełnymi polskimi opisami kodów usterek, oraz procedur diagnostycznych). – Instrukcje instalacji tekstowe i wideo również w j. Polskim! – Działa na PC/laptopach/tabletach z Systemem Windows XP sp3, Windows 7, Windows Vista, Windows 8/8.1, Windows 10, Windows 11 na wersjach 32 i 64 bitowych! – Możliwość instalacji na wielu komputerach! – Komunikacja z laptopem poprzez USB lub BLUETOOTH! – Wersja sprzętowa urządzenia na 2023 rok. Posiadamy na Allegro jeszcze wersje: – MULTIDIAG PRO+ AGRO (Zastosowanie -> Samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, autobusy, naczepy, maszyny rolnicze i budowlane) – MULTIDIAG PRO+ GOLD (Zastosowanie -> Samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, autobusy, naczepy) – MULTIDIAG PRO+ BRONZE (Zastosowanie -> Samochody osobowe) Porównanie wersji MULTIDIAG PRO+ (możliwości i zastosowań) w postaci czytelnej tabeli znajdziesz pod opisem aukcji w zakładce: Dodatkowe informacje -> Poradnik.pdf W zestawie: – – Interfejs diagnostyczny MULTIDIAG PRO+ SILVER – Solidny Kabel ODB2. – Kabel kompatybilny USB. – Wytrzymałe Etui/Futerał. – Instrukcja instalacji wideo i tekstowa KROK PO KROKU w j. Polskim. – Bezpłatny dostęp do 3 różnych najświeższych programów. – Najszybszy dostęp do Aktualizacji w Polsce – Pomoc w instalacji – Płyta CD (jeżeli nie posiadasz napędu, przy zakupie w rubryce "Ważne informacje dla sprzedającego" podaj swój adres E-mail. Wyślemy link do serwera.) 8szt. adapterów do samochodów osobowych EUROPEJSKICH WYSOKIEJ JAKOŚCI! – Kabel PSA 30pin – Kabel PSA 2pin – Kabel Audi 2pin + 2pin – Kabel Mercedes Benz 38pin – Kabel BMW 20pin – Kabel OPEL 10pin – Kabel FIAT 3pin – Kabel zasilający Zastosowanie: Samochody Osobowe i Dostawcze Abarth, Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Cadillac, Chevrolet, Citroen, Chrysler, Dacia, Daewoo, Dodge, Fiat, Ferrari, Ford, Hyundai, Honda, Iveco, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Land Rover, Lancia, Lexus, Lotus, Maserati, Mercedes, Mazda, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Vauxhall, Porsche, Peugeot, Renault, Rover, Rolls-Royce, Saab, Seat, Skoda, Smart, Ssang-Yong, Suzuki, Subaru, Toyota, Volvo, Volkswagen, itp. – Poprawiona komunikacja BMW, FORD, MAZDA, RENAULT, MERCEDES, OPEL, grupa PSA i VAG – Poprawiona komunikacja 1.9 TDI oraz 1.8T – Jedyna wersja urządzenia, poprawnie działająca z najświeższą wersją sterowników 2020.23 Czarna, solidna, wytrzymała, niebrudząca obudowa. Oryginalne oznaczenia: AGRO / GOLD / SILVER / BRONZE. Kupujesz z OFICIALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI marki MULTIDIAG PRO+, dzięki czemu masz: – PROFESJONALNE WSPARCIE TECHNICZNE – TOWAR NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI – NAJLEPSZE PODZESPOŁY ELEKTRONICZNE – SERWIS POGWARANCYJNY W POLSCE – PEWNY DOSTĘP DO AKTUALIZACJI STEROWNIKÓW – PEŁNĄ OFERTĘ AKCESORIÓW DOSTĘPNYCH DO TEGO URZĄDZENIA Każdy MULTIDIAG PRO+ SILVER wysyłany do Ciebie jest przez nas sprawdzany na Testerze Skanerów OBD2. Jest to rozbudowany Tester z połączonymi kilkoma sterownikami ECU, aby w pełnym zakresie sprawdzić działanie urządzenia. Weryfikowana jest: – diagnostyka na poszczególnych Protokołach – poprawność działania Multipleksera – sprawność Przekaźników – sprawność Układu Elektronicznego – komunikacja OBD2 / eOBD – komunikacja USB / BLUETOOTH Języki obsługiwane: Polski, angielski, niemiecki, czeski, bułgarski, duński, hiszpański, francuski, grecki, chorwacki, węgierski, włoski, holenderski, norweski, portugalski, rumuński, rosyjski, serbski, finlandzki, szwedzki, turecki. – Urządzenie współpracuje z komputerami PC, tabletami, oraz laptopami z systemem Windows – Szybka i łatwa konfiguracja zestawu, dzięki prostym i czytelnym instrukcjom instalacji w formie tekstowej i wideo. – Obsługuje wszystkie aktualne standardy komunikacyjne dla diagnostyki samochodowej (OBD II, OBD I, EOBD, JOBD) – Rejestrowanie na karcie pamięci parametrów diagnostycznych podczas jazdy. – Szybka i bezpieczna identyfikacja pojazdów po nr VIN lub po wskazaniu modelu ręcznie. – Funkcja skanowania -  Inteligentny System (ISS) automatycznie skanuje wszystkie systemy pojazdu i zbiorczo wyświetla kody usterek. Można wykonać takie czynności jak: – odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników (pełny opis usterek przy kodzie błędu) – odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów – Szybka i bezpieczna identyfikacja pojazdów (na podstawie nr VIN) – wykonać testy elementów wykonawczych, – diagnostykę w standardzie OBD1 OBD2 EOBD – cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego – skanowanie całego pojazdu poprzez wszystkie sterowniki jednym kliknięciem, – wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.), – wykonać kalibrację/reset/przypisanie wtryskiwaczy, – aktywować lub dezaktywować różne funkcje np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd. – Skanowanie wszystkich systemów w pojeździe, wyświetla wszystkie kody błędów. Następnie możesz wybrać konkretny sterownik do dalszej analizy i diagnozy. – wykonać kodowanie kluczyków do centralnego zamka i IMMO (zależnie od marki i modelu) – wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych/filtra DPF, adaptacja filtra FAP – wykonać reset przeglądu serwisowego i olejowego – i wiele innych opisanych szczegółowo poniżej. Parametry rzeczywiste do podglądnięcia w postaci danych cyfrowych i wykresów: – Możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy – Podgląd elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki – Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej – Prędkość obrotowa silnika – Obciążenie silnika – Temperatura płynu chłodniczego – Działanie układu paliwowego – Aktualna prędkość pojazdu – Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku – Długoterminowa korekta czasu wtrysku – Podciśnienie w kolektorze ssącym – Kąt wyprzedzenia zapłonu – Temperatura zasysanego powietrza – Przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza – Położenie przepustnicy – Pozycja skrzyni biegów (automatyczne) – Pozycja pedału hamulcowego – Wskazania sondy lambda – Ciśnienie paliwa – i wiele innych danych z czujników udostępnianych przez sterownik (nawet ponad 200 różnych wskaźników) Oferowany Interface jest w pełni kompatybilny z wersjami 2017.x / 5.00.8 oraz z najnowszą wersję 2020.23 bez zbędnych aktualizacji. Jest w stanie pracować na kilku wersjach jednocześnie bez konieczności aktualizacji przy przełączaniu się pomiędzy programami. Do uruchomienia wersji 2020.23 wymagane są min. parametry sprzętowe: – Pamięć RAM 6GB / WINDOWS 7,8,10,11 64BIT / Wolne miejsce na dysku 40GB (zalecany SSD) / Procesor dwurdzeniowy z Wirtualizacją (min. i3) Do uruchomienia wersji 2017.x / 5.00.8 wymagane są min. parametry sprzętowe: – Pamięć RAM 2GB / WINDOWS XP,7,8,10 32 lub 64BIT / Wolne miejsce na dysku 20GB / Procesor min. Intel Celeron Kodowania: – wtryskiwaczy po wymianie na nowe lub używane – regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych DPF – filtra FAP po wymianie – kluczyków do centralnego zamka, IMMO – dawki wtrysku – biegu jałowego – nowego licznika – nowego sterownika poduszek powietrznych – przeglądu serwisowego – i inne zależnie od marki i modelu Adaptacje: – zaworu EGR po wymianie – przepustnicy – akumulatora po wymianie – przyuczenia IMMO – zawieszenia pneumatycznego – czujnika poziomu paliwa – pompy paliwa – pilota zdalnego sterowania – ustawienia i diagnoza automatycznych skrzyń biegów – resetowanie przyuczeń automatycznych skrzyń biegów – i inne zależnie od marki i modelu Kalibracje: – cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego (do wymiany klocków) – ustawienia grubości klocków – czujnika ciśnienia hamulca – czujnika kąta skrętu kierownicy – resetu wtryskiwaczy – odpowietrzenia pompy ABS (po wymianie płynów, zacisków hamulcowych) – turbiny – biegu jałowego – czujnika wałka rozrządu – chłodzenia silnika – kompresora klimatyzacji – temperatury chłodzenia – ogrzewania postojowego Webasto – szyberdachu – foteli elektrycznych – i inne zależnie od marki i modelu Testy wykonawcze: – czujnika temperatury EGR – elektrycznego hamulca postojowego – przepływomierza powietrza – pompy ABS – czujnika stukowego – sondy lambda – systemu ciśnienia w oponach – czujników parkowania – kamery cofania – automatycznego podnoszenia tylnej klapy (bagażnika) – deska rozdzielcza – i inne zależnie od marki i modelu Aktywacja/Dezaktywacja: – tempomat, – światła do jazdy dziennej, – świateł skrętnych, – systemu ESP, – pilota zdalnego sterowania, – ustawień podstawowych dla klimatyzacji, – limit maksymalnej prędkości, – czujnika przyspieszenie wzdłużnego, bocznego – zmiana języka na panelu wskaźników, – mile/kilometry, – tryb skandynawski, – automatyczne blokowanie zamków – i inne zależnie od marki i modelu Przykładowa lista występujących sterowników: – Silnik – Automatyczna skrzynia biegów – Sterownik układu bezpieczeństwa (poduszki powietrzne, kurtyny, napinacze pasów) – System hamulcowy ABS/ESP – Elektronika 4WD/4x4/AWD – Asystent wspomagania parkowania – Tempomat ASC, DSC – Alarm fabryczny – Klimatyzacja – Liczniki, Wskaźniki – Moduły komfortu – Xenony – System monitorowania ciśnienia w oponach – Asystent świateł drogowych – Moduł przyczepy (tylny hak) – Oświetlenie wnętrza – Moduł Siedzeń/Foteli – Czujnik deszczu / zmierzchu – Ogrzewanie postojowe Webasto – System ostrzeżenia o zmianie pasa ruchu – Komputer pokładowy BSI, BCM, REC, CIM itp. – Centralny wyświetlacz informacyjny – Immobilizer – Centralny Zamek – Szyberdach – Zawieszenie pneumatyczne – Ciśnienie w oponach – Radio / Nawigacja / Instalacja Audio – Lusterka – Elektryczne wspomaganie kierownicy – Sterowanie w kierownicy – i inne sterowniki w zależności od wybranej marki i wyposażenia

Urządzenie diagnostyczne do SAMOCHODY 2020 Polski Multidiag Pro+
Urządzenie diagnostyczne do SAMOCHODY 2020 Polski Multidiag Pro+
620 zł
Sopot 30+ kilka dni temu
Typ częściCzęści karoserii > Części montażowe
RodzajKaroseria
StanNowe

*** WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT *** NOWOŚĆ! URZĄDZENIE OBSŁUGUJE JUŻ SAMOCHODY DO 2020 ROKU. POLSKI MULTIDIAG PRO+ BASIC (czerwony) INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY, KTÓRYM ZROBISZ PEŁEN SERWIS POJAZDÓW (SAMOCHODY OSOBOWE,DOSTAWCZE,CIĘŻAROWE) URZĄDZENIE ROZBUDOWANE O POLSKIE PODZESPOŁY, DZIĘKI CZEMU JEST BARDZO TRWAŁE SPECJALNIE WZMOCNIONA OBUDOWA Z HAKIEM, NADAJĄCA SIĘ DO WARUNKÓW WARSZTATOWYCH (DLA UŁATWIENIA PRACY DODANA LAMPKA LED DO ZŁĄCZA OBD) POPRAWIONA KOMUNIKACJA Z MARKAMI AUDI/BMW/FORD/OPEL DODATKOWE ŁĄCZENIE BLUETOOTH! ZAAKTUALIZOWANE BAZY SAMOCHODÓW DO 2020 ROKU NOWY I REWOLUCYJNY CHIP 9241A NA PŁYCIE GŁÓWNEJ (odpowiada za pełne możliwości urządzenia) WSPARCIE TECHNICZNE NAJLEPSZA WERSJA PŁYTY GŁÓWNEJ, DOSTĘPNA NA RYNKU (jako jedyni POLSKI MULTIDAG PRO+ posiadamy płytę, rozbudowaną o polskie podzespoły!) Komunikacja: BLUETOOTH oraz USB (stabilna i szybka komunikacja bezprzewodowa) Limity : BRAK LIMITÓW POŁĄCZEŃ z KOMPUTERAMI oraz SAMOCHODAMI Złącza : OBD,OBDII,EOBD Obsługiwane systemy : Windows 7, Windows 8, Windows 10 32/64 BIT oraz starsze Język : Polski, Angielski, Niemiecki oraz więcej (opisane poniżej) Aktualizacja : BEZPŁATNY dostęp do najnowszych aktualizacji Dioda GEZ (funkcja ochronna z bardzo szybkim czasem reakcji, która może zapobiec przepięciom napięcia, które mogą uszkodzić sprzęt elektroniczny urządzenia) PRZEPROWADŹ PEŁEN SERWIS POJAZDU, ZAOSZCZĘDŹ PIENIĄDZE ZOSTAWIANE W WARSZTATACH I SERWISACH Wystarczy jedno kliknięcie, aby zeskanować pojazd i uzyskać więcej informacji na temat błędów, parametrów oraz wiele więcej. NAJCZĘŚCIEJ WYKONYWANE ZABIEGI Odczyt i kasowanie błędów oraz inspekcji serwisowej Przegląd/Inspekcja serwisowa Wypalanie filtra cząstek stałych DPF Przegląd parametrów w trybie rzeczywistym (LIVE) Kodowania, adaptacje, nastawy oraz kalibracje Cofanie zacisków elektrycznych Zmiana lamp z USA na EU Zmiany kątów wtrysków Zmiany w module komfortu Oraz wiele wiele innych! W ZESTAWIE: Interfejs diagnostyczny Polski Multidiag Pro+ PREMIUM (czerwony) Kabel ODB2 LED Kabel USB Instrukcja instalacji w formacie WIDEO oraz TEKSTOWYM. Bezpłatny dostęp do najnowszej wersji programu. Aktualizacje na przyszłość oraz pomoc w instalacji. Płyta CD Języki obsługiwane: Polski, angielski, niemiecki, czeski, bułgarski, duński, hiszpański, francuski, grecki, chorwacki, węgierski, włoski, holenderski, norweski, portugalski, rumuński, rosyjski, serbski, finlandzki, szwedzki, turecki. OBSŁUGIWANE POJAZDY - OSOBOWE,DOSTAWCZE ORAZ CIĘŻAROWE SAMOCHODY OSOBOWE: Abarth, Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Cadillac, Chevrolet, Citroen, Chrysler, Dacia, Daewoo, Dodge, Fiat, Ferrari, Ford, Hyundai, Honda, Iveco, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Land Rover, Lancia, Lexus, Lotus, Maserati, Mercedes, Mazda, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Vauxhall, Porsche, Peugeot, Renault, Rover, Rolls-Royce, Saab, Seat, Skoda, Smart, Ssang-Yong, Suzuki, Subaru, Toyota, Volvo, Volkswagen, itp. SAMOCHODY DOSTAWCZE: Alexander Dennis, Chevrolet, Citroen, DAF, Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Iveco, Iveco trucks, MAN BUS, MAN, Mercedes, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Vauxhall, Optare, Peugeot, Renault trucks, Renault, Scania BUS, Scania, Seat, Solaris, Skoda, Toyota, Trailers, Volkswagen, Volvo Bus SAMOCHODY CIĘŻAROWE: Allison, Chevrolet, Citroen, Dacia, DAF, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Iveco, Iveco trucks, KIA, MAN, MAN BUS, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Renault , Renault truck, Scania, Scania bus chassis, Seat, Skoda, Toyota, Trailers, Volkswagen, Volvo NASZYM URZĄDZENIEM DIAGNOSTYCZNYM ZROBISZ: odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników (pełny opis usterek przy kodzie błędu) odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów Szybka i bezpieczna identyfikacja pojazdów (na podstawie nr VIN) wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.), wykonać kalibrację/reset/przypisanie wtryskiwaczy, aktywować lub dezaktywować różne funkcje np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd. wykonać testy elementów wykonawczych, diagnostykę w standardzie OBD1 OBD2 EOBD cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego skanowanie całego pojazdu poprzez wszystkie sterowniki jednym kliknięciem, Skanowanie wszystkich systemów w pojeździe, wyświetla wszystkie kody błędów. Następnie możesz wybrać konkretny sterownik do dalszej analizy i diagnozy. wykonać kodowanie kluczyków do centralnego zamka i IMMO (zależnie od marki i modelu) wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych/filtra DPF, adaptacja filtra FAP wykonać reset przeglądu serwisowego i olejowego i wiele innych opisanych szczegółowo poniżej. SZCZEGÓŁOWA LISTA MOŻLIWOŚCI ZALEŻY OD MODELU SAMOCHODU ORAZ ROCZNIKA autotest, samodiagnoza odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC) kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL) możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory czujniki dynamiczne sprawdzenie zapłonu kodowanie kluczyków kalibracja lub reset wtryskiwaczy regenerację wypalanie filtra cząstek stałych odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników testy elementów wykonawczych podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC) dawki rozruchowej prędkość obrotowa silnika (RPM, obciążenie (Calculated Load Value) sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym kodowanie sterowników ECU klimatyzacja ABS itd. pomiary parametrów pojazdu kalibracje np. czujnika kąta skrętu adaptacje przepustnicy, EGR itp. wymiana elektrycznego hamulca postojowego EPB automatyczna skrzynia biegów Poduszki powietrzne Air Bag diagnostyka wskaźników moduł komfortu BSI, ECM itp. elektryczne wspomaganie kierownicy temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature) status układu paliwowego (Fuel System Status) prędkość pojazdu (Vehicle Speed) ABS ESP klimatyzacja kodowanie wtryskiwaczy Common Rail wykonanie reset przeglądu (service) oświetlenie, ksenony elektronika centralna centralny zamek system wspomagania parkowania ogrzewanie postojowe Webasto przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate) położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position) wskazania sondy lambda ciśnienie paliwa (Fuel Pressure) hamulce elektronika 4WD immobilizer nawigacja, radio krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim) długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim) podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure) kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance) temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature) DOSTOSOWANIE ustawienia grubości klocków turbiny biegu jałowego czujnika wałka rozrządu chłodzenia silnika kompresora klimatyzacji temperatury chłodzenia ogrzewania postojowego Webasto czujnika ciśnienia hamulca czujnika kąta skrętu kierownicy resetu wtryskiwaczy odpowietrzenia pompy ABS (po wymianie płynów, zacisków hamulcowych) szyberdachu foteli elektrycznych i inne zależnie od marki i modelu cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego (do wymiany klocków) AKTYWOWANIE ORAZ DEZAKTYWOWANIE: tempomat ustawień podstawowych dla klimatyzacji limit maksymalnej prędkości czujnika przyspieszenie wzdłużnego, bocznego zmiana języka na panelu wskaźników tryb skandynawski automatyczne blokowanie zamków i inne zależnie od marki i modelu światła do jazdy dziennej mile/kilometry świateł skrętnych systemu ESP pilota zdalnego sterowania Wysyłka GRATIS. Paczkomaty lub poczta - pobranie/wpłata na konto. Wysyłka w 24h. Wystawiamy fakturę. Gwarancja rok. Zachęcamy do zakupu. W razie pytań - prosimy o kontakt telefoniczny.

INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
94999 zł
Nowy Targ 30+ kilka dni temu
RodzajPozostałe części samochodowe
StanNowe

Oryginalna wersja MULTIDIAG PRO+ GOLD na rok 2023 z oficjalnej Polskiej Dystrybucji! Nowa wersję m.in. można rozpoznać po wzmocnionych gumach, chroniących urządzenie. Przeznaczenie: Samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, autobusy i naczepy. Obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd: – silnik i automatyczna skrzynia biegów – układ hamulcowy ABS/ESP/ASR/EBD – systemy ABS/EBS Wabco, Knorr, Haldex – poduszki i kurtyny powietrzne – moduł komfortu – klimatyzacja automatyczna – wspomaganie układu kierowniczego – system AdBlue – zawieszenie pneumatyczne – deska rozdzielcza – nawigacja i system audio – centralny zamek i system antywłamaniowy – elektronika świateł – napęd 4WD/4x4/AWD – pamięć foteli – elektronika drzwi – wspomaganie parkowania i kamera cofania – asystent utrzymania pasa ruchu – czujnik deszczu i zmierzchu – tempomat ASC / DSC – oraz wiele innych systemów wyposażenia pojazdu... Najczęściej wykonywane funkcje serwisowe: – – Odczyt i kasowanie błędów. – Podgląd parametrów bieżących podczas pracy samochodu. – Kodowanie, Adaptacje, Kalibracje, Testy Wykonawcze. – Wypalanie/regeneracja filtra cząstek stałych DPF. – Obsługa systemu AdBlue – Adaptacja zawieszenia pneumatycznego – Sprawdzanie grubości sprzęgła i przypisywanie nowego. – Programowanie wtryskiwaczy i korekta kąta zapłonu. – Cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego – Reset przeglądu serwisowego i olejowego. – Kodowanie kluczyków. – i wiele więcej zależnie od wybranej marki i modelu. Jeśli szukasz urządzenia, które dzięki swojej wysokiej jakości posłuży Ci bezproblemowo przez lata to dobrze trafiłeś! Najważniejsze informacje: – Zastosowanie: Warsztat samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, naczep, jak i możliwość użytku prywatnie! – Diagnostyka / Kodowania / Adaptacje / Kalibracje / Testy wykonawcze (kombajn diagnostyczny!!!) – Obsługa pojazdów o napięciu 12V i 24V. – Bezpłatny dostęp do 3 rożnych najświeższych programów, które jednocześnie współpracują z urządzeniem, bez zbędnych aktualizacji! Możesz używać wszystkie 3! – Brak wymuszonych rocznych opłat tzw. abonamentów! Tester pracuje bez przerwy i nigdy nie zostanie zablokowany! – Bezpłatne, bezterminowe aktualizacje oprogramowania. Jak zwykle będziemy mieli do nich dostęp jako pierwsi w Polsce! – Pełna pomoc podczas instalacji, uruchomienia, obsługi programu oraz urządzenia! – Posiada pełne POLSKIE menu (włącznie z pełnymi polskimi opisami kodów usterek, oraz procedur diagnostycznych). – Instrukcje instalacji tekstowe i wideo również w j. Polskim! – Działa na PC/laptopach/tabletach z Systemem Windows XP sp3, Windows 7, Windows Vista, Windows 8/8.1, Windows 10, Windows 11 na wersjach 32 i 64 bitowych! – Możliwość instalacji na wielu komputerach! – Komunikacja z laptopem poprzez USB lub BLUETOOTH! – Wersja sprzętowa urządzenia na 2023 rok. Posiadamy na Allegro jeszcze wersje: – MULTIDIAG PRO+ AGRO (Zastosowanie -> Samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, autobusy, naczepy, maszyny rolnicze i budowlane) – MULTIDIAG PRO+ SILVER (Zastosowanie -> Samochody osobowe, dostawcze) – MULTIDIAG PRO+ BRONZE (Zastosowanie -> Samochody osobowe) Porównanie wersji MULTIDIAG PRO+ (możliwości i zastosowań) w postaci czytelnej tabeli znajdziesz pod opisem aukcji w zakładce: Dodatkowe informacje -> Poradnik.pdf W zestawie: – – Interfejs diagnostyczny MULTIDIAG PRO+ GOLD – Solidny kabel ODB2. – Kabel kompatybilny USB. – Wytrzymałe Etui/Futerał. – Instrukcja instalacji wideo i tekstowa KROK PO KROKU w j. Polskim. – Bezpłatny dostęp do 3 różnych najświeższych programów. – Najszybszy dostęp do Aktualizacji w Polsce – Pomoc w instalacji – Płyta CD (jeżeli nie posiadasz napędu, przy zakupie w rubryce "Ważne informacje dla sprzedającego" podaj swój adres E-mail. Wyślemy link do serwera.) Zastosowanie: Samochody Osobowe, Dostawcze, Ciężarowe, Autobusy i Naczepy. Lista obsługiwanych pojazdów (ponad 70 marek): SAMOCHODY OSOBOWE: Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, etc. SAMOCHODY CIĘŻAROWE: Allison, Chevrolet, Citroen, Dacia, DAF, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Iveco, Iveco trucks, KIA, MAN, MAN BUS, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Renault , Renault truck, Scania, Scania bus chassis, Toyota, Trailers (Wabco, Knorr, Haldex), Volkswagen, Volvo bus chassis, Volvo trucks. – Poprawiona komunikacja BMW, FORD, MAZDA, RENAULT, MERCEDES, OPEL, grupa PSA i VAG – Poprawiona komunikacja 1.9 TDI oraz 1.8T – Poprawiona komunikacja DAF, MAN, SCANIA, IVECO, RENAULT, VOLVO – Rozbudowany Multiplexer (ciężarowe, autobusy, naczepy) – Obsługa pojazdów 12V i 24V – Jedyna wersja urządzenia, poprawnie działająca z najświeższą wersją sterowników 2020.23 Czarna, solidna, wytrzymała, niebrudząca obudowa. Oryginalne oznaczenia: AGRO / GOLD / SILVER / BRONZE. Kupujesz z OFICIALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI marki MULTIDIAG PRO+, dzięki czemu masz: – PROFESJONALNE WSPARCIE TECHNICZNE – TOWAR NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI – NAJLEPSZE PODZESPOŁY ELEKTRONICZNE – SERWIS POGWARANCYJNY W POLSCE – PEWNY DOSTĘP DO AKTUALIZACJI STEROWNIKÓW – PEŁNĄ OFERTĘ AKCESORIÓW DOSTĘPNYCH DO TEGO URZĄDZENIA Każdy MULTIDIAG PRO+ GOLD wysyłany do Ciebie jest przez nas sprawdzany na Testerze Skanerów OBD2. Jest to rozbudowany Tester z połączonymi kilkoma sterownikami ECU, aby w pełnym zakresie sprawdzić działanie urządzenia. Weryfikowana jest: – diagnostyka na poszczególnych Protokołach – poprawność działania Multipleksera – sprawność Przekaźników – sprawność Układu Elektronicznego – komunikacja OBD2 / eOBD – komunikacja USB / BLUETOOTH Języki obsługiwane: Polski, angielski, niemiecki, czeski, bułgarski, duński, hiszpański, francuski, grecki, chorwacki, węgierski, włoski, holenderski, norweski, portugalski, rumuński, rosyjski, serbski, finlandzki, szwedzki, turecki. – Urządzenie współpracuje z komputerami PC, tabletami, oraz laptopami z systemem Windows – Szybka i łatwa konfiguracja zestawu, dzięki prostym i czytelnym instrukcjom instalacji w formie tekstowej i wideo. – Obsługuje wszystkie aktualne standardy komunikacyjne dla diagnostyki samochodowej (OBD II, OBD I, EOBD, JOBD) – Rejestrowanie na karcie pamięci parametrów diagnostycznych podczas jazdy. – Szybka i bezpieczna identyfikacja pojazdów po nr VIN lub po wskazaniu modelu ręcznie. – Funkcja skanowania -  Inteligentny System (ISS) automatycznie skanuje wszystkie systemy pojazdu i zbiorczo wyświetla kody usterek. Można wykonać takie czynności jak: – odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników (pełny opis usterek przy kodzie błędu) – odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów – Szybka i bezpieczna identyfikacja pojazdów (na podstawie nr VIN) – wykonać testy elementów wykonawczych, – diagnostykę w standardzie OBD1 OBD2 EOBD – cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego – skanowanie całego pojazdu poprzez wszystkie sterowniki jednym kliknięciem, – wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.), – wykonać kalibrację/reset/przypisanie wtryskiwaczy, – aktywować lub dezaktywować różne funkcje np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd. – Skanowanie wszystkich systemów w pojeździe, wyświetla wszystkie kody błędów. Następnie możesz wybrać konkretny sterownik do dalszej analizy i diagnozy. – wykonać kodowanie kluczyków do centralnego zamka i IMMO (zależnie od marki i modelu) – wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych/filtra DPF, adaptacja filtra FAP – wykonać reset przeglądu serwisowego i olejowego – i wiele innych opisanych szczegółowo poniżej. Parametry rzeczywiste do podglądnięcia w postaci danych cyfrowych i wykresów: – Możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy – Podgląd elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki – Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej – Prędkość obrotowa silnika – Obciążenie silnika – Temperatura płynu chłodniczego – Działanie układu paliwowego – Aktualna prędkość pojazdu – Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku – Długoterminowa korekta czasu wtrysku – Podciśnienie w kolektorze ssącym – Kąt wyprzedzenia zapłonu – Temperatura zasysanego powietrza – Przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza – Położenie przepustnicy – Pozycja skrzyni biegów (automatyczne) – Pozycja pedału hamulcowego – Wskazania sondy lambda – Ciśnienie paliwa – i wiele innych danych z czujników udostępnianych przez sterownik (nawet ponad 200 różnych wskaźników) Oferowany Interface jest w pełni kompatybilny z wersjami 2017.x / 5.00.8 oraz z najnowszą wersję 2020.23 bez zbędnych aktualizacji. Jest w stanie pracować na kilku wersjach jednocześnie bez konieczności aktualizacji przy przełączaniu się pomiędzy programami. Do uruchomienia wersji 2020.23 wymagane są min. parametry sprzętowe: – Pamięć RAM 6GB / WINDOWS 7,8,10,11 64BIT / Wolne miejsce na dysku 40GB (zalecany SSD) / Procesor dwurdzeniowy z Wirtualizacją (min. i3) Do uruchomienia wersji 2017.x / 5.00.8 wymagane są min. parametry sprzętowe: – Pamięć RAM 2GB / WINDOWS XP,7,8,10 32 lub 64BIT / Wolne miejsce na dysku 20GB / Procesor min. Intel Celeron Kodowania: – wtryskiwaczy po wymianie na nowe lub używane – regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych DPF – filtra FAP po wymianie – kluczyków do centralnego zamka, IMMO – dawki wtrysku – biegu jałowego – nowego licznika – nowego sterownika poduszek powietrznych – przeglądu serwisowego – i inne zależnie od marki i modelu Adaptacje: – zaworu EGR po wymianie – przepustnicy – akumulatora po wymianie – przyuczenia IMMO – zawieszenia pneumatycznego – czujnika poziomu paliwa – pompy paliwa – pilota zdalnego sterowania – ustawienia i diagnoza automatycznych skrzyń biegów – resetowanie przyuczeń automatycznych skrzyń biegów – i inne zależnie od marki i modelu Kalibracje: – cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego (do wymiany klocków) – ustawienia grubości klocków – czujnika ciśnienia hamulca – czujnika kąta skrętu kierownicy – resetu wtryskiwaczy – odpowietrzenia pompy ABS (po wymianie płynów, zacisków hamulcowych) – turbiny – biegu jałowego – czujnika wałka rozrządu – chłodzenia silnika – kompresora klimatyzacji – temperatury chłodzenia – ogrzewania postojowego Webasto – szyberdachu – foteli elektrycznych – i inne zależnie od marki i modelu Testy wykonawcze: – czujnika temperatury EGR – elektrycznego hamulca postojowego – przepływomierza powietrza – pompy ABS – czujnika stukowego – sondy lambda – systemu ciśnienia w oponach – czujników parkowania – kamery cofania – automatycznego podnoszenia tylnej klapy (bagażnika) – deska rozdzielcza – i inne zależnie od marki i modelu Aktywacja/Dezaktywacja: – tempomat, – światła do jazdy dziennej, – świateł skrętnych, – systemu ESP, – pilota zdalnego sterowania, – ustawień podstawowych dla klimatyzacji, – limit maksymalnej prędkości, – czujnika przyspieszenie wzdłużnego, bocznego – zmiana języka na panelu wskaźników, – mile/kilometry, – tryb skandynawski, – automatyczne blokowanie zamków – i inne zależnie od marki i modelu Przykładowa lista występujących sterowników: – Silnik – Automatyczna skrzynia biegów – Sterownik układu bezpieczeństwa (poduszki powietrzne, kurtyny, napinacze pasów) – System hamulcowy ABS/ESP – Elektronika 4WD/4x4/AWD – Asystent wspomagania parkowania – Tempomat ASC, DSC – Alarm fabryczny – Klimatyzacja – Liczniki, Wskaźniki – Moduły komfortu – Xenony – System monitorowania ciśnienia w oponach – Asystent świateł drogowych – Moduł przyczepy (tylny hak) – Oświetlenie wnętrza – Moduł Siedzeń/Foteli – Czujnik deszczu / zmierzchu – Ogrzewanie postojowe Webasto – System ostrzeżenia o zmianie pasa ruchu – Komputer pokładowy BSI, BCM, REC, CIM itp. – Centralny wyświetlacz informacyjny – Immobilizer – Centralny Zamek – Szyberdach – Zawieszenie pneumatyczne – Ciśnienie w oponach – Radio / Nawigacja / Instalacja Audio – Lusterka – Elektryczne wspomaganie kierownicy – Sterowanie w kierownicy – i inne sterowniki w zależności od wybranej marki i wyposażenia

SKANER UNIWERSALNY OBD2 CIĘŻARÓWKI MULTIDIAG PRO
SKANER UNIWERSALNY OBD2 CIĘŻARÓWKI MULTIDIAG PRO
129999 zł
Nowy Targ 30+ kilka dni temu
RodzajPozostałe części samochodowe
StanNowe

Oryginalna wersja MULTIDIAG PRO+ GOLD na rok 2023 z oficjalnej Polskiej Dystrybucji! Nowa wersję m.in. można rozpoznać po wzmocnionych gumach, chroniących urządzenie. Przeznaczenie: Samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, autobusy i naczepy. Obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd: – silnik i automatyczna skrzynia biegów – układ hamulcowy ABS/ESP/ASR/EBD – systemy ABS/EBS Wabco, Knorr, Haldex – poduszki i kurtyny powietrzne – moduł komfortu – klimatyzacja automatyczna – wspomaganie układu kierowniczego – system AdBlue – zawieszenie pneumatyczne – deska rozdzielcza – nawigacja i system audio – centralny zamek i system antywłamaniowy – elektronika świateł – napęd 4WD/4x4/AWD – pamięć foteli – elektronika drzwi – wspomaganie parkowania i kamera cofania – asystent utrzymania pasa ruchu – czujnik deszczu i zmierzchu – tempomat ASC / DSC – oraz wiele innych systemów wyposażenia pojazdu... Najczęściej wykonywane funkcje serwisowe: – – Odczyt i kasowanie błędów. – Podgląd parametrów bieżących podczas pracy samochodu. – Kodowanie, Adaptacje, Kalibracje, Testy Wykonawcze. – Wypalanie/regeneracja filtra cząstek stałych DPF. – Obsługa systemu AdBlue – Adaptacja zawieszenia pneumatycznego – Sprawdzanie grubości sprzęgła i przypisywanie nowego. – Programowanie wtryskiwaczy i korekta kąta zapłonu. – Cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego – Reset przeglądu serwisowego i olejowego. – Kodowanie kluczyków. – i wiele więcej zależnie od wybranej marki i modelu. Jeśli szukasz urządzenia, które dzięki swojej wysokiej jakości posłuży Ci bezproblemowo przez lata to dobrze trafiłeś! Najważniejsze informacje: – Zastosowanie: Warsztat samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, naczep, jak i możliwość użytku prywatnie! – Diagnostyka / Kodowania / Adaptacje / Kalibracje / Testy wykonawcze (kombajn diagnostyczny!!!) – Obsługa pojazdów o napięciu 12V i 24V. – Bezpłatny dostęp do 3 rożnych najświeższych programów, które jednocześnie współpracują z urządzeniem, bez zbędnych aktualizacji! Możesz używać wszystkie 3! – Brak wymuszonych rocznych opłat tzw. abonamentów! Tester pracuje bez przerwy i nigdy nie zostanie zablokowany! – Bezpłatne, bezterminowe aktualizacje oprogramowania. Jak zwykle będziemy mieli do nich dostęp jako pierwsi w Polsce! – Pełna pomoc podczas instalacji, uruchomienia, obsługi programu oraz urządzenia! – Posiada pełne POLSKIE menu (włącznie z pełnymi polskimi opisami kodów usterek, oraz procedur diagnostycznych). – Instrukcje instalacji tekstowe i wideo również w j. Polskim! – Działa na PC/laptopach/tabletach z Systemem Windows XP sp3, Windows 7, Windows Vista, Windows 8/8.1, Windows 10, Windows 11 na wersjach 32 i 64 bitowych! – Możliwość instalacji na wielu komputerach! – Komunikacja z laptopem poprzez USB lub BLUETOOTH! – Wersja sprzętowa urządzenia na 2023 rok. Posiadamy na Allegro jeszcze wersje: – MULTIDIAG PRO+ AGRO (Zastosowanie -> Samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, autobusy, naczepy, maszyny rolnicze i budowlane) – MULTIDIAG PRO+ SILVER (Zastosowanie -> Samochody osobowe, dostawcze) – MULTIDIAG PRO+ BRONZE (Zastosowanie -> Samochody osobowe) Porównanie wersji MULTIDIAG PRO+ (możliwości i zastosowań) w postaci czytelnej tabeli znajdziesz pod opisem aukcji w zakładce: Dodatkowe informacje -> Poradnik.pdf W zestawie: – – Interfejs diagnostyczny MULTIDIAG PRO+ GOLD – Solidny kabel ODB2. – Kabel kompatybilny USB. – Wytrzymałe Etui/Futerał. – Instrukcja instalacji wideo i tekstowa KROK PO KROKU w j. Polskim. – Bezpłatny dostęp do 3 różnych najświeższych programów. – Najszybszy dostęp do Aktualizacji w Polsce – Pomoc w instalacji – Płyta CD (jeżeli nie posiadasz napędu, przy zakupie w rubryce "Ważne informacje dla sprzedającego" podaj swój adres E-mail. Wyślemy link do serwera.) – Walizka Aluminiowa zamykana na kluczyk. – 8szt. adapterów do samochodów Ciężarowych WYSOKIEJ JAKOŚCI! – Kabel 14pin MB – Kabel 7pin Knorr Wabco Trailer – Kabel Scania 16pin – Kabel Renault 12pin – Kabel MAN 37pin – Kabel MAN 12pin – Kabel VOLVO 8pin – Kabel IVECO 30pin Zastosowanie: Samochody Osobowe, Dostawcze, Ciężarowe, Autobusy i Naczepy. Lista obsługiwanych pojazdów (ponad 70 marek): SAMOCHODY OSOBOWE: Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, etc. SAMOCHODY CIĘŻAROWE: Allison, Chevrolet, Citroen, Dacia, DAF, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Iveco, Iveco trucks, KIA, MAN, MAN BUS, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Renault , Renault truck, Scania, Scania bus chassis, Toyota, Trailers (Wabco, Knorr, Haldex), Volkswagen, Volvo bus chassis, Volvo trucks. – Poprawiona komunikacja BMW, FORD, MAZDA, RENAULT, MERCEDES, OPEL, grupa PSA i VAG – Poprawiona komunikacja 1.9 TDI oraz 1.8T – Poprawiona komunikacja DAF, MAN, SCANIA, IVECO, RENAULT, VOLVO – Rozbudowany Multiplexer (ciężarowe, autobusy, naczepy) – Obsługa pojazdów 12V i 24V – Jedyna wersja urządzenia, poprawnie działająca z najświeższą wersją sterowników 2020.23 Czarna, solidna, wytrzymała, niebrudząca obudowa. Oryginalne oznaczenia: AGRO / GOLD / SILVER / BRONZE. Kupujesz z OFICIALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI marki MULTIDIAG PRO+, dzięki czemu masz: – PROFESJONALNE WSPARCIE TECHNICZNE – TOWAR NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI – NAJLEPSZE PODZESPOŁY ELEKTRONICZNE – SERWIS POGWARANCYJNY W POLSCE – PEWNY DOSTĘP DO AKTUALIZACJI STEROWNIKÓW – PEŁNĄ OFERTĘ AKCESORIÓW DOSTĘPNYCH DO TEGO URZĄDZENIA Każdy MULTIDIAG PRO+ GOLD wysyłany do Ciebie jest przez nas sprawdzany na Testerze Skanerów OBD2. Jest to rozbudowany Tester z połączonymi kilkoma sterownikami ECU, aby w pełnym zakresie sprawdzić działanie urządzenia. Weryfikowana jest: – diagnostyka na poszczególnych Protokołach – poprawność działania Multipleksera – sprawność Przekaźników – sprawność Układu Elektronicznego – komunikacja OBD2 / eOBD – komunikacja USB / BLUETOOTH Języki obsługiwane: Polski, angielski, niemiecki, czeski, bułgarski, duński, hiszpański, francuski, grecki, chorwacki, węgierski, włoski, holenderski, norweski, portugalski, rumuński, rosyjski, serbski, finlandzki, szwedzki, turecki. – Urządzenie współpracuje z komputerami PC, tabletami, oraz laptopami z systemem Windows – Szybka i łatwa konfiguracja zestawu, dzięki prostym i czytelnym instrukcjom instalacji w formie tekstowej i wideo. – Obsługuje wszystkie aktualne standardy komunikacyjne dla diagnostyki samochodowej (OBD II, OBD I, EOBD, JOBD) – Rejestrowanie na karcie pamięci parametrów diagnostycznych podczas jazdy. – Szybka i bezpieczna identyfikacja pojazdów po nr VIN lub po wskazaniu modelu ręcznie. – Funkcja skanowania -  Inteligentny System (ISS) automatycznie skanuje wszystkie systemy pojazdu i zbiorczo wyświetla kody usterek. Można wykonać takie czynności jak: – odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników (pełny opis usterek przy kodzie błędu) – odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów – Szybka i bezpieczna identyfikacja pojazdów (na podstawie nr VIN) – wykonać testy elementów wykonawczych, – diagnostykę w standardzie OBD1 OBD2 EOBD – cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego – skanowanie całego pojazdu poprzez wszystkie sterowniki jednym kliknięciem, – wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.), – wykonać kalibrację/reset/przypisanie wtryskiwaczy, – aktywować lub dezaktywować różne funkcje np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd. – Skanowanie wszystkich systemów w pojeździe, wyświetla wszystkie kody błędów. Następnie możesz wybrać konkretny sterownik do dalszej analizy i diagnozy. – wykonać kodowanie kluczyków do centralnego zamka i IMMO (zależnie od marki i modelu) – wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych/filtra DPF, adaptacja filtra FAP – wykonać reset przeglądu serwisowego i olejowego – i wiele innych opisanych szczegółowo poniżej. Parametry rzeczywiste do podglądnięcia w postaci danych cyfrowych i wykresów: – Możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy – Podgląd elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki – Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej – Prędkość obrotowa silnika – Obciążenie silnika – Temperatura płynu chłodniczego – Działanie układu paliwowego – Aktualna prędkość pojazdu – Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku – Długoterminowa korekta czasu wtrysku – Podciśnienie w kolektorze ssącym – Kąt wyprzedzenia zapłonu – Temperatura zasysanego powietrza – Przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza – Położenie przepustnicy – Pozycja skrzyni biegów (automatyczne) – Pozycja pedału hamulcowego – Wskazania sondy lambda – Ciśnienie paliwa – i wiele innych danych z czujników udostępnianych przez sterownik (nawet ponad 200 różnych wskaźników) Oferowany Interface jest w pełni kompatybilny z wersjami 2017.x / 5.00.8 oraz z najnowszą wersję 2020.23 bez zbędnych aktualizacji. Jest w stanie pracować na kilku wersjach jednocześnie bez konieczności aktualizacji przy przełączaniu się pomiędzy programami. Do uruchomienia wersji 2020.23 wymagane są min. parametry sprzętowe: – Pamięć RAM 6GB / WINDOWS 7,8,10,11 64BIT / Wolne miejsce na dysku 40GB (zalecany SSD) / Procesor dwurdzeniowy z Wirtualizacją (min. i3) Do uruchomienia wersji 2017.x / 5.00.8 wymagane są min. parametry sprzętowe: – Pamięć RAM 2GB / WINDOWS XP,7,8,10 32 lub 64BIT / Wolne miejsce na dysku 20GB / Procesor min. Intel Celeron Kodowania: – wtryskiwaczy po wymianie na nowe lub używane – regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych DPF – filtra FAP po wymianie – kluczyków do centralnego zamka, IMMO – dawki wtrysku – biegu jałowego – nowego licznika – nowego sterownika poduszek powietrznych – przeglądu serwisowego – i inne zależnie od marki i modelu Adaptacje: – zaworu EGR po wymianie – przepustnicy – akumulatora po wymianie – przyuczenia IMMO – zawieszenia pneumatycznego – czujnika poziomu paliwa – pompy paliwa – pilota zdalnego sterowania – ustawienia i diagnoza automatycznych skrzyń biegów – resetowanie przyuczeń automatycznych skrzyń biegów – i inne zależnie od marki i modelu Kalibracje: – cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego (do wymiany klocków) – ustawienia grubości klocków – czujnika ciśnienia hamulca – czujnika kąta skrętu kierownicy – resetu wtryskiwaczy – odpowietrzenia pompy ABS (po wymianie płynów, zacisków hamulcowych) – turbiny – biegu jałowego – czujnika wałka rozrządu – chłodzenia silnika – kompresora klimatyzacji – temperatury chłodzenia – ogrzewania postojowego Webasto – szyberdachu – foteli elektrycznych – i inne zależnie od marki i modelu Testy wykonawcze: – czujnika temperatury EGR – elektrycznego hamulca postojowego – przepływomierza powietrza – pompy ABS – czujnika stukowego – sondy lambda – systemu ciśnienia w oponach – czujników parkowania – kamery cofania – automatycznego podnoszenia tylnej klapy (bagażnika) – deska rozdzielcza – i inne zależnie od marki i modelu Aktywacja/Dezaktywacja: – tempomat, – światła do jazdy dziennej, – świateł skrętnych, – systemu ESP, – pilota zdalnego sterowania, – ustawień podstawowych dla klimatyzacji, – limit maksymalnej prędkości, – czujnika przyspieszenie wzdłużnego, bocznego – zmiana języka na panelu wskaźników, – mile/kilometry, – tryb skandynawski, – automatyczne blokowanie zamków – i inne zależnie od marki i modelu Przykładowa lista występujących sterowników: – Silnik – Automatyczna skrzynia biegów – Sterownik układu bezpieczeństwa (poduszki powietrzne, kurtyny, napinacze pasów) – System hamulcowy ABS/ESP – Elektronika 4WD/4x4/AWD – Asystent wspomagania parkowania – Tempomat ASC, DSC – Alarm fabryczny – Klimatyzacja – Liczniki, Wskaźniki – Moduły komfortu – Xenony – System monitorowania ciśnienia w oponach – Asystent świateł drogowych – Moduł przyczepy (tylny hak) – Oświetlenie wnętrza – Moduł Siedzeń/Foteli – Czujnik deszczu / zmierzchu – Ogrzewanie postojowe Webasto – System ostrzeżenia o zmianie pasa ruchu – Komputer pokładowy BSI, BCM, REC, CIM itp. – Centralny wyświetlacz informacyjny – Immobilizer – Centralny Zamek – Szyberdach – Zawieszenie pneumatyczne – Ciśnienie w oponach – Radio / Nawigacja / Instalacja Audio – Lusterka – Elektryczne wspomaganie kierownicy – Sterowanie w kierownicy – i inne sterowniki w zależności od wybranej marki i wyposażenia

INTERFEJS diagnostyczny auta do 2020r Iveco Merceds Peugeot Renault VW
INTERFEJS diagnostyczny auta do 2020r Iveco Merceds Peugeot Renault VW
779 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Kolektory ssące
RodzajSilniki
StanNowe
Numer częściMULTIDIAG

*** WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT *** NOWOŚĆ! URZĄDZENIE OBSŁUGUJE JUŻ SAMOCHODY DO 2020 ROKU. POLSKI MULTIDIAG PRO+ PREMIUM (niebieski) INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY, KTÓRYM ZROBISZ PEŁEN SERWIS POJAZDÓW (SAMOCHODY OSOBOWE,DOSTAWCZE,CIĘŻAROWE,NACZEPY,AUTOBUSY) URZĄDZENIE ROZBUDOWANE O POLSKIE PODZESPOŁY, DZIĘKI CZEMU JEST BARDZO TRWAŁE SPECJALNIE WZMOCNIONA OBUDOWA Z HAKIEM, NADAJĄCA SIĘ DO WARUNKÓW WARSZTATOWYCH (DLA UŁATWIENIA PRACY DODANA LAMPKA LED DO ZŁĄCZA OBD) POPRAWIONA KOMUNIKACJA Z MARKAMI AUDI/BMW/FORD/OPEL DODATKOWE ŁĄCZENIE BLUETOOTH! ZAAKTUALIZOWANE BAZY SAMOCHODÓW DO 2020 ROKU NOWY I REWOLUCYJNY CHIP 9241A NA PŁYCIE GŁÓWNEJ (odpowiada za pełne możliwości urządzenia) WSPARCIE TECHNICZNE NAJLEPSZA WERSJA PŁYTY GŁÓWNEJ, DOSTĘPNA NA RYNKU (jako jedyni POLSKI MULTIDAG PRO+ posiadamy płytę, rozbudowaną o polskie podzespoły!) Komunikacja: BLUETOOTH oraz USB (stabilna i szybka komunikacja bezprzewodowa) Limity : BRAK LIMITÓW POŁĄCZEŃ z KOMPUTERAMI oraz SAMOCHODAMI Złącza : OBD,OBDII,EOBD Obsługiwane systemy : Windows 7, Windows 8, Windows 10 32/64 BIT oraz starsze Język : Polski, Angielski, Niemiecki oraz więcej (opisane poniżej) Aktualizacja : BEZPŁATNY dostęp do najnowszych aktualizacji Dioda GEZ (funkcja ochronna z bardzo szybkim czasem reakcji, która może zapobiec przepięciom napięcia, które mogą uszkodzić sprzęt elektroniczny urządzenia) PRZEPROWADŹ PEŁEN SERWIS POJAZDU, ZAOSZCZĘDŹ PIENIĄDZE ZOSTAWIANE W WARSZTATACH I SERWISACH Wystarczy jedno kliknięcie, aby zeskanować pojazd i uzyskać więcej informacji na temat błędów, parametrów oraz wiele więcej. NAJCZĘŚCIEJ WYKONYWANE ZABIEGI Odczyt i kasowanie błędów oraz inspekcji serwisowej Przegląd/Inspekcja serwisowa Wypalanie filtra cząstek stałych DPF Przegląd parametrów w trybie rzeczywistym (LIVE) Kodowania, adaptacje, nastawy oraz kalibracje Cofanie zacisków elektrycznych Zmiana lamp z USA na EU Zmiany kątów wtrysków Zmiany w module komfortu Oraz wiele wiele innych! W ZESTAWIE: Interfejs diagnostyczny Polski Multidiag Pro+ PREMIUM (niebieski) Kabel ODB2 LED Kabel USB Zestaw 8 kabli - adapterów do różnych marek Walizka aluminiowa - wytrzymała Instrukcja instalacji w formacie WIDEO oraz TEKSTOWYM. Bezpłatny dostęp do najnowszej wersji programu. Aktualizacje na przyszłość oraz pomoc w instalacji. Płyta CD Języki obsługiwane: Polski, angielski, niemiecki, czeski, bułgarski, duński, hiszpański, francuski, grecki, chorwacki, węgierski, włoski, holenderski, norweski, portugalski, rumuński, rosyjski, serbski, finlandzki, szwedzki, turecki. OBSŁUGIWANE POJAZDY - OSOBOWE,DOSTAWCZE ORAZ CIĘŻAROWE SAMOCHODY OSOBOWE: Abarth, Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Cadillac, Chevrolet, Citroen, Chrysler, Dacia, Daewoo, Dodge, Fiat, Ferrari, Ford, Hyundai, Honda, Iveco, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Land Rover, Lancia, Lexus, Lotus, Maserati, Mercedes, Mazda, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Vauxhall, Porsche, Peugeot, Renault, Rover, Rolls-Royce, Saab, Seat, Skoda, Smart, Ssang-Yong, Suzuki, Subaru, Toyota, Volvo, Volkswagen, itp. SAMOCHODY DOSTAWCZE: Alexander Dennis, Chevrolet, Citroen, DAF, Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Iveco, Iveco trucks, MAN BUS, MAN, Mercedes, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Vauxhall, Optare, Peugeot, Renault trucks, Renault, Scania BUS, Scania, Seat, Solaris, Skoda, Toyota, Trailers, Volkswagen, Volvo Bus SAMOCHODY CIĘŻAROWE: Allison, Chevrolet, Citroen, Dacia, DAF, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Iveco, Iveco trucks, KIA, MAN, MAN BUS, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Renault , Renault truck, Scania, Scania bus chassis, Seat, Skoda, Toyota, Trailers, Volkswagen, Volvo NACZEPY ORAZ AUTOBUSY NASZYM URZĄDZENIEM DIAGNOSTYCZNYM ZROBISZ: odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników (pełny opis usterek przy kodzie błędu) odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów Szybka i bezpieczna identyfikacja pojazdów (na podstawie nr VIN) wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.) wykonać kalibrację/reset/przypisanie wtryskiwaczy, aktywować lub dezaktywować różne funkcje np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd. wykonać testy elementów wykonawczych, diagnostykę w standardzie OBD1 OBD2 EOBD cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego skanowanie całego pojazdu poprzez wszystkie sterowniki jednym kliknięciem, Skanowanie wszystkich systemów w pojeździe, wyświetla wszystkie kody błędów. Następnie możesz wybrać konkretny sterownik do dalszej analizy i diagnozy. wykonać kodowanie kluczyków do centralnego zamka i IMMO (zależnie od marki i modelu) wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych/filtra DPF, adaptacja filtra FAP wykonać reset przeglądu serwisowego i olejowego i wiele innych opisanych szczegółowo poniżej. SZCZEGÓŁOWA LISTA MOŻLIWOŚCI ZALEŻY OD MODELU SAMOCHODU ORAZ ROCZNIKA autotest, samodiagnoza odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC) kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL) możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory czujniki dynamiczne sprawdzenie zapłonu kodowanie kluczyków kalibracja lub reset wtryskiwaczy regenerację wypalanie filtra cząstek stałych odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników testy elementów wykonawczych podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC) dawki rozruchowej prędkość obrotowa silnika (RPM, obciążenie (Calculated Load Value) sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym kodowanie sterowników ECU klimatyzacja ABS itd. pomiary parametrów pojazdu kalibracje np. czujnika kąta skrętu adaptacje przepustnicy, EGR itp. wymiana elektrycznego hamulca postojowego EPB automatyczna skrzynia biegów Poduszki powietrzne Air Bag diagnostyka wskaźników moduł komfortu BSI, ECM itp. elektryczne wspomaganie kierownicy temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature) status układu paliwowego (Fuel System Status) prędkość pojazdu (Vehicle Speed) ABS ESP klimatyzacja kodowanie wtryskiwaczy Common Rail wykonanie reset przeglądu (service) oświetlenie, ksenony elektronika centralna centralny zamek system wspomagania parkowania ogrzewanie postojowe Webasto przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate) położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position) wskazania sondy lambda ciśnienie paliwa (Fuel Pressure) hamulce elektronika 4WD immobilizer nawigacja, radio krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim) długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim) podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure) kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance) temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature) DOSTOSOWANIE ustawienia grubości klocków turbiny biegu jałowego czujnika wałka rozrządu chłodzenia silnika kompresora klimatyzacji temperatury chłodzenia ogrzewania postojowego Webasto czujnika ciśnienia hamulca czujnika kąta skrętu kierownicy resetu wtryskiwaczy odpowietrzenia pompy ABS (po wymianie płynów, zacisków hamulcowych) szyberdachu foteli elektrycznych i inne zależnie od marki i modelu cofanie zacisków elektrycznego hamulca postojowego (do wymiany klocków) AKTYWOWANIE ORAZ DEZAKTYWOWANIE: tempomat ustawień podstawowych dla klimatyzacji limit maksymalnej prędkości czujnika przyspieszenie wzdłużnego, bocznego zmiana języka na panelu wskaźników tryb skandynawski automatyczne blokowanie zamków i inne zależnie od marki i modelu światła do jazdy dziennej mile/kilometry świateł skrętnych systemu ESP pilota zdalnego sterowania DODATKOWO W ZESTAWIE 8 SZTUK ADAPTERÓW DO AUT OSOBOWYCH : Kabel PSA 30 pin Kabel BMW 20 pin Kabel OPEL 10 pin Kabel FIAT - 3 pin Kabel PSA 2 pin Kabel Audi 2P + 2P Kabel Mercedes Benz 38 pin/ IVECO Kabel zasilający Wysyłka GRATIS. Paczkomaty lub poczta - pobranie/wpłata na konto. Wysyłka w 24h. Wystawiamy fakturę. Gwarancja rok. SPRAWDŹ NASZE INNE AUKCJE. Zachęcamy do zakupu. W razie pytań - prosimy o kontakt telefoniczny. PRZEDMIOTY SPRZEDAWANE NA NASZYCH AUKCJACH, NIE POSIADAJĄ ZAREJESTROWANYCH ZNAKÓW LOGO I NAZW. SĄ CZĘSCIAMI ZAMIENNYMI TYLKO I WYŁĄCZNIE, DZIĘKI CZEMU MOŻNA JE SPRZEDAWAĆ I UŻYWAĆ DOWOLNIE, NIE NARAŻAJĄC SIĘ NA ART.305 KK.