Komputer silnik opel vectra b

Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Dostawcze i Ciężarowe Polska: Wszystkie miasta
Komputer silnik Opel Vectra B
Komputer silnik Opel Vectra B
40 zł
nowe Jasień 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części90506365

Na sprzedaż komputer silnika do Opel Vectra B. Nr: 90506365. Sprawny. Możliwość odbioru osobistego oraz wysyłka.

Sterownik silnika Opel Omega B Signum A Tigra 1.8
Sterownik silnika Opel Omega B Signum A Tigra 1.8
1400 zł
Reda 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części55351703, 5WK91721, 55351753, 5WK91728, 55351752, 5WK91727, 24454392, 5WK1712, 24443879, 5WK9196, 5WK9155, 55351751, 5WK1726, 55354446, 5WK91732, 24454393, 5WK91713

Zregenerowany Sterownik Silnika Opel Z18XE Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec71 Marka: Opel Model: Astra G, Corsa C, Meriva A, Omega B, Signum A, Tigra B, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 Oznaczenie silnika: Z18XE, Z18XE1, Z18XEL, Y22XE, Z22XE Pojemność silnika: 1.8 16V, 2.2 Numery katalogowe: 55351703 5WK9172*******1753 5WK9172*******1752 5WK9172*******4392 5WK1712, 24443879 5WK9196, 09158689 5WK9154, 09158670 5WK9153*******726 5WK9157*******113 5WK9155, 55351751 5WK172*******4446 5WK9173*******4393 5WK91713 Błędy: – P0201 - Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0202 - Wtryskiwacz 2 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0203 - Wtryskiwacz 3 - zwarcie / przerwa w obwodzie – P0204 - Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P1550 - Elektroniczny ustawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P0500 - Sygnał prędkości pojazdu poza zakresem wartości docelowej (74) - Niedostępny Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel Astra G Corsa C Meriva 1.8
Sterownik silnika Opel Astra G Corsa C Meriva 1.8
280 zł
Reda 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części55351703, 5WK91721, 55351753, 5WK91728, 55351752, 5WK91727, 24454392, 5WK1712, 24443879, 5WK9196, 09158689, 5WK9154, 09158670, 5WK9153, 09158726, 5WK9157, 09115113

Uszkodzony Sterownik Silnika Opel Z18XE Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec71 Marka: Opel Model: Astra G, Corsa C, Meriva A, Omega B, Signum A, Tigra B, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 Oznaczenie silnika: Z18XE, Z18XE1, Z18XEL, Y22XE, Z22XE Pojemność silnika: 1.8 16V, 2.2 Numery katalogowe: 55351703 5WK9172*******1753 5WK9172*******1752 5WK9172*******4392 5WK1712, 24443879 5WK9196, 09158689 5WK9154, 09158670 5WK9153*******726 5WK9157*******113 5WK9155, 55351751 5WK172*******4446 5WK9173*******4393 5WK91713 Błędy: – P0201 - Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0202 - Wtryskiwacz 2 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0203 - Wtryskiwacz 3 - zwarcie / przerwa w obwodzie – P0204 - Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P1550 - Elektroniczny ustawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P0500 - Sygnał prędkości pojazdu poza zakresem wartości docelowej (74) - Niedostępny Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel HSFI 2.4 Astra G, Combo C
Sterownik silnika Opel HSFI 2.4 Astra G, Combo C
2300 zł
Reda 15 dni plecy
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer częściDXKB, 12237450,, FBLY, 12230554,, DXBC, 12214830,, DZJN, 12242000,, DWLZ, 12214820,, DXBD, DYBY, 12245500,, DXKC, 12237460,, DYCA, 12211330,, DWWD, 12211330
MarkaOpel
ModelAstra
GeneracjaG (1998-2009)

Zregenerowany Sterownik Silnika Opel HSFI 2.4 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel HSFI Vectra C, Zafira A 1.6
Sterownik silnika Opel HSFI Vectra C, Zafira A 1.6
2500 zł
Reda 15 dni plecy
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer częściDBPB, 09353529,, DASB, DBPA, 09364479,, DASA, 12214810,, 09391340,, 12214840
MarkaOpel
ModelVectra
GeneracjaC (2002-2008)

Zregenerowany Sterownik Silnika Opel HSFI 2.2 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel HSFI 2.5 Meriva A, Vectra B
Sterownik silnika Opel HSFI 2.5 Meriva A, Vectra B
1400 zł
Reda 15 dni plecy
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer częściDRTJ, 09353509,, DJTW, 09364499,, DNJX, 24463784,, DSBH, 12223650,, DLSP, 09353459,, DJTT, 09353469,, DPAA, 09353479,, DJTU, 09353479
MarkaOpel
ModelMeriva
GeneracjaII (2010-)

Zregenerowany Sterownik Silnika Opel HSFI 2.5 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel HSFI 2.1 Meriva A, Vectra B
Sterownik silnika Opel HSFI 2.1 Meriva A, Vectra B
159 zł
Reda 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części09353509, DRTJ,, 09364499, DJTW,, 24463784, DNJX,, 12223650, DSBH,, 09353459, DLSP,, 09353469, DJTT,, 09353479, DPAA,, DJTU

Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.1 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE

Sterownik silnika Opel HSFI 2.1 Corsa C, Corsa D
Sterownik silnika Opel HSFI 2.1 Corsa C, Corsa D
199 zł
Reda 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Sterowniki silnika
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane
Numer części12249831, FBLZ,, DZKR,, 12242010, DTXX,, 12223640, DUZZ,, 09353489, DMKP,, DPAB,, 12242020, DXMJ,, 12214860, DNHM,, 12214850, DNHL,, 09353509, DJTY

Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.1 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE,  Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE