Bmw e60 maglownica, przekładnia kierownicza
BMW e60 maglownica, przekładnia kierownicza jeden czujnik. W pełni sprawna. Auto-Czesci. Gwarancja. Wysyłka. Czynne pon-piat 8.00-17.00
Kierownicza Maglownica Dynamic Drive Bmw E60 E61 E63 E64 Możliwość szybkiej wysyłki
Regenerowana przekładnia kierownicza / maglownica do samochodu BMW serii 5 E60 E61 E65 NOWA LISTWA ZĘBATA! Wersje bez czujnika i z jednym czujnikiem (servotronic) gwarancja - 12 miesięcy! Dostępna od ręki. Wysyłka natychmiast! UWAGA! cena podana przy zdaniu przekładni kierowniczej bądź jej naprawa w ciągu 24 godzin. W przeciwnym razie doliczana jest kaucja zwrotna.
Przekładnia kierownicza po regeneracji z 12 miesięczną gwarancją do BMW E60 E61 E63 E64 Maglownica Dynamic Drive Active Stering Nasza firma znajduje się w dogodnym dla Państwa położeniu, mieścimy się bowiem w Michałowicach koło W-wy, w bezpośredniej bliskości dróg krajowych: E-7 (trasy krakowskiej), E-8 (trasy katowickiej), S-8 (południowej obwodnicy Warszawy), E-2 (trasy poznańskiej) oraz autostrady A-2 łączącej Warszawę z przejściem granicznym w Świecku a także najbardziej uczęszczanych Alejach Jerozolimskich na wysokości Warszawy Ursus. APM UL: KOŚCIUSZKI 25 05-816 MICHAŁOWICE K/WARSZAWY Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00 www.apm-auto.pl bądź usługa regeneracji w ciągu 24H . Wymagany zwrot starej części.
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA / MAGLOWNICA PO PROFESJONALNEJ REGENERACJI DO BMW E36 E46 E60 E61 X3 X5 Regenerację maglownicy przeprowadzamy za pomocą najnowocześniejszych maszyn dostępnych na rynku oraz używamy wysokiej jakości komponentów. Zapewnia to długotrwałe i bezawaryjne działanie przekładni kierowniczej. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8:00 – 16:00 OBJAWY USZKODZENIA MAGLOWNICY TO PRZEDE WSZYSTKIM: • Wyciek płynu hydraulicznego • Stukanie słyszalne w obrębie maglownicy lub kierownicy • Luzy wyczuwalne na kierownicy • Blokowanie kierownicy w określonych położeniach • Problemy ze wspomaganiem kierownicy PROCES REGENERACJI PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ: • DEMONTAŻ MAGLOWNICY NA CZĘŚCI PIERWSZE - Demontaż maglownicy jest procesem pozwalającym na dokładną analizę zużytych części stałych, ocenę przydatności korpusy, listwy i wałka. Ruchome części przekładni takie jak tuleje prowadzące, uszczelnienia, oringi, ślizg listwy, uszczelniacze dystrybutora są wymieniane na nowe. Części stałe jak listwa zębata, korpus, wałek dystrybutora są czyszczone i naprawiane. • KORPUS DO PIASKOWANIA - Umyty korpus maglownicy jest poddany piaskowaniu materiałem ściernym w strumieniu sprężonego powietrza, który dociera w ciężko dostępne miejsca czyszcząc je do gołego materiału. Korpus maglownicy poddany procesowi piaskowania wygląda jak nowy. • MYCIE CZĘŚCI STAŁYCH MAGLOWNICY - Woda jest podgrzewana w wytwornicy pary do 180 stopni Celsjusza, gorąca, sucha para emulguje tłuszcz, rozpuszcza brud i inne zanieczyszczenia. Technologia ta pozwala wyeliminować konieczność stosowania środków chemicznych, jest bezpieczna dla operatora, nie pozostawia resztek preparatów na czyszczonej powierzchni. Ciepło i para działa jak katalizator ograniczając ilość chemii w procesie czyszczenia co jest bezpieczne dla środowiska. • MYJNIA ULTRADŹWIĘKOWA - Drugim procesem mycia jest myjka ultradźwiękowa, gdzie z trudno dostępnych zakamarów są usuwane wszelkie naloty i drobinki pyłków. Myjki ultradźwiękowe wytwarzają fale wysokiego ciśnienia które ponadto odznaczają się bardzo dużą częstotliwością. Dzięki temu można umyć naprawdę niewielkie i trudno dostępne miejsca. Myjka dźwiękowa może mieć nawet dziesięć tysięcy drgań w czasie jednej minuty, to ogromna liczba jaka decyduje o efektywności jej działania. • SZLIFOWANIE LISTWY (JEŚLI JEST KONIECZNE) - Szlifowanie listwy polega na zdjęciu z niej wszystkich uszkodzeń typu korozja, wżery oraz zarysowania. Dokładna praca naszego specjalisty gwarantuje długą pracę listwy zębatej, po której ślizgają się uszczelniacze i tuleje prowadzące. Jest to proces długi i kosztowny dlatego jeśli jest konieczny w przypadku Twojej maglownicy wymaga dopłaty a bez niego cała praca nie ma sensu. Jeśli listwa maglownicy nie nosi żadnych uszkodzeń, nie zwiększamy kosztów regeneracji i omijamy ten proces. • POMIAR LISTWY - Pomiar listwy zębatej jest konieczny do doboru uszczelnień i prowadzenia listwy gdzie tolerancja błędu jest bardzo mała. Następnym etapem jest zabezpieczenie antykorozyjne powłoką galwaniczną, która jest zarazem utwardzeniem powierzchni i wygładzeniem mikronierówności, po których pracuje uszczelniacz w wysokiej temperaturze. • DOBÓR TULEJEK I USZCZELNIACZY - Wysoko wykwalifikowani specjaliści zrobią każdą tuleję, prowadzenie listwy zębatej, nowy gwint i inne części potrzebne do regeneracji maglownicy. Pozwala to na szybką regenerację co jest dla nas jednym z priorytetów. Doświadczenie i doskonałe materiały, które doskonalimy od ponad 10-ciu lat gwarantują długą pracę układu kierowniczego na przestrzeni 200-300 tys. km. Pod warunkiem szczelności osłon gumowych maglownicy, tzw. manszet. Uszczelniacze dobierane są pod względem rozmiaru jak również zgodności z pierwszym montażem. • TESTOWANIE MAGLOWNICY - Przekładnia kierownicza sprawdzana jest na stole diagnostycznym niemieckiej firmy Krones AG. Test wykonywany jest pod obciążeniem 150 bar(w aucie mamy ok 110 bar), na oleju zimnym i gorącym, aby zasymulować pracę układu hydraulicznego w różnych warunkach. Tylko takie urządzenie symuluje prawdziwe obciążenia i warunki pracy jakie występują w ekstremalnych momentach pracy układu kierowniczego. Zegary diagnostyczne i odpowiedni schemat testu pozwala zmierzyć ciśnienie przy każdym położeniu listwy i luzy przy każdej sile uderzenia koła. Brak luzów, równe wspomaganie w każdą stronę pracy tłoka gwarantuje bezawaryjną pracę każdej maglownicy. Profesjonalnie przeprowadzona regeneracja przekładni kierowniczej/maglownicy to pewność wieloletniego użytkowania w przeciwieństwie do zakupu tanich zamienników lub części używanych niewiadomego pochodzenia. Dołącz do grona zadowolonych klientów. Zaufało nam już tysiące osób. Jeżeli nadal masz jakieś wątpliwości zapoznaj się z naszą całą ofertą. W razie pytań nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji. * cena obowiązuje przy zwrocie starej maglownicy, w przypadku braku towaru na magazynie możemy zregenerować Twoją maglownice. ** koszt regeneracji może wzrosnąć o 150 złotych w przypadku wymaganego szlifu i galwanizacji listwy
Powiązane wyszukiwania
- Bmw e60 lci maglownica z czujnikiem
- Przekładnia kierownicza maglownica dynamic drive bmw e60 e61 e63 e64
- Przekładnia maglownica bmw e60 e61 e63 dynamic czujnik dynamic drive
- Maglownica bmw e60 e61 e65 nowa listwa maglownica przekładnia gwarancja 12ms
- Bmw e60 e61 e63 e64 maglownica dynamic drive active stering
- Bmw e46 maglownica
- Active steering bmw e60