Adapter filtra powietrza

Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Dostawcze i Ciężarowe Polska: Wszystkie miasta
Adapter Filtra Powietrza
Adapter Filtra Powietrza
40 zł
nowe Świdnica 30+ kilka dni temu
Typ częściPozostałe
RodzajPozostałe części samochodowe
StanNowe

Adapter filtra powietrza Eufab przystosowany do MONO TRONIK uniwersalny do przyłącza przy przepływomierzu powietrza przestrzegać rysunku kołnierza na odwrocie odpowiednie filtry oferuje Eufab pasuje do VW i Audi cena 40 zł za sztukę

BMW 3 E91 2010 LCI Touring 143KM
BMW 3 E91 2010 LCI Touring 143KM
34900 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Numer VINwbaut31020a864385
ModelSeria 3
Poj. silnika1995
Rok produkcji2010
Moc silnika143 KM
PaliwoDiesel
Typ nadwoziaKombi
Przebieg275000
KolorSzary
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówAutomatyczna
Kraj pochodzeniaFrancja
Kierownicapo lewej
NapędNa tylne koła

Na sprzedaż BMW E91 w bardzo ciekawej wersji wyposażeniowej. Wersja "Edition", Auto ma niespotykane skóry w kolorze Dakota Sattlebraun, najwyższą opcję nawigacji, bluetooth który łączy sie z telefonem, importuje kontakty, można odbierać połączenia z kierownicy, wybierać z menu iDrive do kogo chcemy zadzwonić. Auto oferuje też funkcje głosowe w języku angielskim, francuskim oraz niemieckim. Podczas jazdy wzorowo nic nie stuka, deska nie skrzypi, audio gra czysto i wyraźnie, nie trzeszczy. Wyposażenie obejmuje: - Automatyczne światła (po zapłonie samoczynnie się właczają i gaszą, jest tryb powitalny, czyli po otwarciu auta zapalają się ringi) - Podświetlane klamki, podświetlane drzwi po otwarciu, przedział nóg pasażerów przód, tył, kierowcy. - Tempomat - Multifukncyjna kierownica - Kliamtyzacja dwustrefowa, działa. - Regulator temperatury, taki trik BMW w którym można ustawić czy ma lecieć 20 stopni chłodniejszego lub cieplejszego powietrza. - Nawiewy dla pasażerów tył z mieszalnikiem temperatury - Czujnik deszczu, w zależności od nasilenia samemu dostosowuje szybkość pracy wycieraczek. - Automatyczna hydrauliczna skrzynia ZF 6 biegów. - Bluetooth, Aux, USB, gniazda zapalniczki dwa co najamniej. - Składane lusterka - Opuszczane lusterko prawe po wrzuceniu wstecznego. - Samościemniające się lusterko wsteczne. - Przyciemnione szyby tył - Bogaty system MMI z iDrive, najwyższa wersja z tamtych lat z szerokim ekranem. - Akcesoryjny oryginalny adapter zapachowy BMW z kilkoma wkładami. - Fotel kierowcy oraz pasażera regulacja oparcia i wysokosći elektryczna - Fotel kierowcy oraz pasażera dziwgnia odsuwania fotela oraz regulacja siedziska mechaniczna, można sobie fajnie fotel w kubełek postawić. - Nowe lampy z LED ringami do jazdy dzienne z homologacją, w soczewce H7. - Audio jest standardowe dla trójki z tych generacji: 6 głośników i po subboofer'ku pod fotelem kierowcy i pasażera. Gra czysto, bass jest. - 17" calowe zimowe koła z oponami Bridgestone 225/45R17 z 2023. - 18" calowe letnie koła z oponami Bridgestone o rozmiarze 225/40R18, opony do zmiany, bieżnik mniej niż 4mm i rok 2011. Polecany rozmiar z tyłu to 245/35R18 i przód 225/40R18. - Dystanse 5x120 2szt na tył + śruby, zimą nie jeżdżone. - Sprężyny renomowanej firmy APEX -35mm, fabryczne sprężyny dodaje do samochodu. Silnik to N47D20C generujący 143 KM. Jest to ciekawe wydanie samochodu gdyż wersja 143-konna nie ma klap wirowych w kolektorze dolotowym. Jako ciekawostka ten sam silnik był montowany w podobnym okresie w Toyocie Avensis 2.0 D4-D. W aucie zrobione dużo rzeczy w tym najistotniejsze: - Rozrząd wymiemiony świeżo po zakupie przy przebiegu 230 tyś razem z olejem i innymi pierdołami. - Pompa wody, pasek, napinacz również wymieniono jakoś dwa tygodnie po wymianie rozrządu. - Wymiana oleju w skrzyni biegów z filrem (Zestaw ZF) również przy przebiegu 230 tyś, wymiana oleju + filtra paliwa oraz wymiana oleju w tylnym moście. - Wymiana filtra powietrza na panelowy wkład K&N, jest to mokry filtr powietrza nie wymagający wymian, tylko czyszczenie specjalnym preparatem. Też gdzieś w okolicy 240 tyś. - Hamulce przód, tarcze Brembo XTRA nawiercane + klocki Brembo XTRA - Przebieg 240 tyś - Hamulce tył w komplecie: tarcze, klocki, szczęki, regulatory, spreżynki - wszystko Textar - Wymiana reflektorów przednich na DEPO, czarne wkłady, LED'owe RINGI do jazdy dziennej. Lampy świecą bardzo dobrze, równa linia światła, odcięcie widoczne na zderzakach innych aut, prawie jak xenon. - Montaż czarnych kierunkowskazów w błotnik - We wrześniu 2023 auto dostało wszystkie nowe amortyzatory SACHS z częściami towarzyszącymi tj. górne mocowania Mcphersonów, podkładki pod sprężyny, gniazda amorów tył itd. W tym żółte sprężyny firmy APEX obniżające auto o 35mm. - Ekolgia auta na miejscu, przy 220 tyś. wypalany w piecu DPF. Obecnie wszystko elgancko działa. Do auta dodaje Downpipe firmy RM Motors gdyby ktoś chciał wyprogramować ekologię i wywalić filtr. Wtedy można podnieść moc spokojnie do ok. 200km. - Malowane zaciski na żółto odpowiednią farbą do zacisków. Zaciski malowane pod zewnętrznie na aucie. Jak się patrzy z kanału to korpusy z tyłu nie malowane. Z zewnątrz nie widać tego. - Wymieniono subboofer pod fotelem pasażera, uszkodziła się membrana. - 2 tygodnie temu wymieniona chłodnica wody, siłowniki maski i przewód od intercoolera. Ogólnie o jakość części nie ma co się martwić bo albo topowe zamienniki albo oryginały. Wszystkie ekspolatacyjne rzeczy na bieżąco. Olej co 8-10 tyś km, co drugi olej filtr paliwa. Najbliższe interwały to na 280 tyś lub do 09.2024 olej silnikowy, na 320 tyś olej w skrzyni i w tylnym moście. W Przyszłym roku powinno się zmienić płyn hamulcowy wg. komputera. Z układem hamulcowym spokój na 50 tyś km spokojnie myślę, wg komputera hamulce przód za 50 tyś, tył za 70 tyś. Czujniki zmieniałem i robiłem inspecję tak że komputer co do hamulców odlicza poprawnie. Profilaktycznie wiosną można wyczyścić hamulce tylko. Obecnie auto nie posiada żadnych wycieków oleju, płynu chłodzącego. Nie pali żadnego z płynu, zdrowy motor, proszę zobaczyć na rurę wydechową, nie jest okopcona. Nie pali się żaden check, auto pracuje dobrze, przyspiesza, płynnie zmienia i nie zawodzi. W ciągłym użytkowaniu, robię po 50km dziennie do pracy. Trzeba tylko koniecznie uważać na dziury i zwalniać na progach, siedzi nisko i fajnie, amorki dobrze tłumią. Z autem sprzedaje i nie będe wypowiadał polisy OC z mini AC (od żywiołów). Bogata polisa OC z assistance oraz autem zastepczym bez limitu holowania na ternie polski. Jazda próbna tylko dla osób powyżej 26 roku życia (Klauzula w OC). OC do 11.2024 oraz PT do 10.2024. Dwa klucze do auta. Kraj z którego auto pochodzi to francja, po sprawdzeniu VIN'u w serwisie BMW auto było serwisowane cały czas w Parażu, potem w Polsce w jednych rękach u poprzedniego właściciela. Nie szpachlowane ale też nie bezwypadkowe. Z moich ustaleń wynika że były to niewielkie obcierki lub parkingówki. Część elementów lakierowana drugi raz. Wszystkie szyby ten sam rok, fabryczne i oryginalne. Na koniec mankamenty, bo niestety takie też są, auto nie jest nowe. - Po regeneracji modułu FRM w 2022, stały temeat w E9x co jakiś czas wraca błąd lewej żarówki światła stop, po jakimś czasie komunikat znika. - Uszkodzenie wiązki od lewarka zmiany biegów, nie działa podbijanie biegów do góry w trybie ręcznym. Redukować można. Ja nie używam tryby ręcznego więc tematem się nie zajmuje. Wystarczy zdemontować plastik wokół skrzyni i polutować wiązkę. - Osłona rygla bagażnika do wymiany, plastikowy uchwyt w podłogę bagażnika również. - Brak zaślepek tylnej kanapy w miejscu isofixów (To już poprzedni właściciel pogubił.) - Do wymiany górny zamek maski, lekko uszkodzona sprężyna przez co nie można puszczać maski z wyskości tylko trzeba przytrzymać uchwyt. Ogólnie pierdoły. - Otarcie na zderzaku przód oraz uszkodzony zderzak tył, peknięcie poszyciu z prawej strony oraz otarcie. Generalnie miałem w planach powyminiać zderzaki na mpakietowe stąd nie zająłem się tymi tematami. - Odprysk na szybie czołowej. - Podbitka maski do wymiany. - Z racji obniżonego zawieszenia dolna nie widoczna część zderzaka przedniego jest porysowana oraz dolna osłona silnika jest częściowo mocowana na tryty do przedniego fartucha. - Jest praktycznie niewidoczne pęknięcie listwy progrowej prawej w tylnej części. Z autem oddaje używaną całą listwę w kolor auta. Nie miałem okazji jej zamontować. Ogólnie to nie zamierzałem sprzedawać tylko jeździć i dalej modyfikować. W planach było usunięcie ekologii i wymiana tylnego zderzaka na mpakiet + montaż podwójnego wydechu. Wtedy auto zaczyna porządnie brzmieć. W planach było również podniesienie mocy oraz wymiana zderzaka przód na mpakiet oraz w dalszej perspektywie oklejnie. Od spodu zdrowe, jedynie to tylny most jest pokryty rudym nalotem. Ogólnie bardzo fajne auto, sprzedaje bo trafiła mi się okazja. Dla żywo zainteresowanych więcej zdjęć jest możliwych. O zdjęcia pytać jest sporo i mogę zrobić więcej różnych na życzenie. Na olx można dodać tylko 8. Nie interesuje mnie zamiana. Zapraszam do kontaktu.