Wariator j. costa jc629 pro piaggio vespa 300 gts

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Wariator J. Costa JC629 PRO Piaggio Vespa 300 gts
Wariator J. Costa JC629 PRO Piaggio Vespa 300 gts
89999 zł
nowe Poznań 30+ kilka dni temu
RodzajTuning
StanNowe

Opis Witam ;-) Opis Wariator J Costa IT629FS PRO Pasuje do następujących modeli: Aprilia SportCity (motor quasar)- 300cc. Aprilia Scarabeo (motor quasar)- 300cc. Aprilia SR-Max (motor quasar) -300cc Derbi Rambla (motor quasar)- 300cc. Gilera Nexus (motor quasar)- 300cc. Piaggio Carnaby Cruiser (motor quasar)- 300cc. Piaggio Vespa GTS (motor quasar)- 300cc. Piaggio Mp3 (motor quasar)-300cc. Instrukcja obsługi po polsku. Wariator, jak każda część w skuterze z czasem wymaga wymiany, gdyż od jakości tego elementu zależy nie tylko komfort jazdy (przyspieszenie i v-max) ale i bezpieczeństwo. Mocno zużyty wario przyczynia się do „przeskakiwania” paska po gładzi talerzy, co uwidacznia się w tzw. dziurze podczas przyspieszania – skuter na chwilkę przystaje, by ponownie gwałtownie przyspieszyć, co przy wyprzedzaniu może skończyć się tragicznie. Przy wymianie wariatora na nowy pojawia się kilka pytań: Czy pozostać przy seryjnym elemencie? Jaki tuningowy wario wybrać? Obok kilku firm produkujących wariatory tradycyjne, których działanie opiera się na ślizgu rolek, na europejskim rynku można również zaopatrzyć się w poprzeczny – transwersalny wario J.Costa o zupełnie innej koncepcji działania. J.Costa jest hiszpańską firmą produkującą wariatory do niemal wszystkich typów skuterów. Co ciekawe firma ta jest zdecydowanie bardziej popularna wśród amerykańskich użytkowników maxiskuterów, niż w UE, której rynek zdominowany jest przez włoskich producentów. Transwersalne wario nie posiadają ślizgających się okrągłych rolek (których kształt de facto utrudnia działanie i przyczynia się do szybszego ich zużycia – co zostało niejako wykorzystane przez asymetryczne rolki Pulley'a), a jedynie kołki o zaokrąglonym końcu, które wkłada się w blok wariatora pod kątem około 45 stopni. Siła odśrodkowa wymusza ruch kołków w otworach, co odpowiada ślizganiu się rolek w tradycyjnych wariatorach, a w konsekwencji czego poruszany jest talerz wariatora 6x18,5). Dzięki prostocie konstrukcji, element J.Costa jest zdecydowanie bardziej wydajny przy przenoszeniu mocy silnika na tylne koło, w porównaniu do standardowych wariatorów Eksploatacja wariatorów poprzecznych jest łatwiejsza, gdyż żywotność kołków jest wielokrotnie większa. Rzadziej musimy rozbierać skuter, albo odwiedzać serwis, by wymienić rolki w wariatorze. Z opinii użytkowników wynika, że zauważalny jest wzrost „odczuwalnej” mocy w zakresie niskich i średnich obrotów – inaczej mówiąc skuter ma kopa. Nowa wersja "PRO" różni się od poprzedniej generacji dodatkowym radiatorem w centralnej części wariatora - to rozwiązanie poprawia odprowadzanie ciepła, korpus wariatora jest nawiercany co pomaga w chłodzeniu, powłoka ceramiczna jest standardem we wszystkich modelach. Niebieskie rolki rolki są wyprodukowane z trwalszych materiałów. W razie pytań tel. 51********60

Filtr