Wał korbowy bmw n55b30a !nowy!!
Witam Przedmiotem sprzedaży jest nowy orginalny wał korbowy BMW N55b30a numer produktu :7580483 Posiadam również bloki i głowice do tego modelu.
Nowy oryginalny wał korbowy BMW N55B30A NUMER CZĘŚCI 7527883
NOWY ORYGINALNY NOMINALNY WAŁ KORBOWY BMW N55B30A NUMER CZĘŚCI 7580483
Dzień dobry, Nasza firma zajmuje się profesjonalnymi naprawami i remontami silników BMW. Między innymi silnika N55 Podana Cena za wyremontowany silnika na nominalnym Oryginalnym wale korbowym. N55B30A przy zwrocie stareg uszkodzonego silnika (z nieuszkodzoną głowicą oraz z nieuszkodzonym blokiem) Coraz większa liczba klientów decyduje się na remont silnika w naszym serwisie. Wymiana silnika na używany jest bardzo ryzykowna i nie daje tak długiej gwarancji i pewności jak nowo wyremontowany przez Naszą Firmę Silnik: Udzielamy fachowej porady, wyceny oraz gwarancji na wykonaną usługę. PO KAŻDEJ NAPRAWIE ORAZ WYMIANIE SILNIKA ZAKŁADAMY KSIĄŻKĘ SERWISOWĄ. Z NASZĄ KSIĄŻKĄ SERWISOWĄ ORAZ SERWISEM JEST MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCJI NA WYKONANE PRZEZ NAS USŁUGI. ( 6 miesięczna gwarancja) !!! POSIADAMY POMOC DROGOWĄ. MOŻEMY SCHOLOWAĆ PAŃSTWA POJAZD DO NASZEGO SERWISU LUB WYSŁAĆ USZKODZONY SILNIK KURIEREM. !!! * REMONT OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI: - blok silnika sprawdzony pod kontem szczelności płaszcza wodnego, gruntowne mycie bloku w myjce ultradźwiękowe przed i po obróbce, wymiarowanie bloku, planowanie płaszczyzny bloku, - wał korbowy oryginalny NOMINALNY BMW !!! - głowica po pełnej regeneracji sprawdzona pod względem mikropęknięć, planowanie płaszczyzny, nowe uszczelniacze zawory oraz gniazda zaworowe wyszlifowane oraz dotarte ewentualnie wymiana na nowe zawory - nowe panewki główne oraz korbowodowe - weryfikacja tłoków i wymiana w przypadku zużycia - nowe pierścienie tłokowe - zregenerowane korbowody - tuleje cylindrów honowane, w przypadku zużycia wymianiamy blok na nominalny. - nowe uszczelki głowicy, pokrywy zaworów, uszczelka miski oraz simmeringi wału oraz wałków, - zamontowany nowy kompletny oryginalny rozrząd wraz z kołami zębatymi. - pompa oleju wymieniona na Nową Oryginalną ! * Koszt wymiany oraz płyny eksploatacyjne ustalamy indywidualnie w zależności od modelu. Podana Cena za wyremontowany silnika na nominalnym wale N55B30A przy zwrocie stareg uszkodzonego silnika (z nieuszkodzoną głowicą oraz z nieuszkodzonym blokiem) WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELĄ PAŃSTWU NASI KONSULTANCJI. DZIĘKUJMY I ZAPRASZAMY
Dzień dobry, Nasza firma zajmuje się profesjonalnymi naprawami i remontami silników BMW. Między innymi silnika N55 Podana Cena za wyremontowany silnika na nominalnym Oryginalnym wale korbowym. N55B30A przy zwrocie stareg uszkodzonego silnika (z nieuszkodzoną głowicą oraz z nieuszkodzonym blokiem) Coraz większa liczba klientów decyduje się na remont silnika w naszym serwisie. Wymiana silnika na używany jest bardzo ryzykowna i nie daje tak długiej gwarancji i pewności jak nowo wyremontowany przez Naszą Firmę Silnik: Udzielamy fachowej porady, wyceny oraz gwarancji na wykonaną usługę. PO KAŻDEJ NAPRAWIE ORAZ WYMIANIE SILNIKA ZAKŁADAMY KSIĄŻKĘ SERWISOWĄ. Z NASZĄ KSIĄŻKĄ SERWISOWĄ ORAZ SERWISEM JEST MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCJI NA WYKONANE PRZEZ NAS USŁUGI. ( 6 miesięczna gwarancja) !!! POSIADAMY POMOC DROGOWĄ. MOŻEMY SCHOLOWAĆ PAŃSTWA POJAZD DO NASZEGO SERWISU LUB WYSŁAĆ USZKODZONY SILNIK KURIEREM. !!! * REMONT OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI: - blok silnika sprawdzony pod kontem szczelności płaszcza wodnego, gruntowne mycie bloku w myjce ultradźwiękowe przed i po obróbce, wymiarowanie bloku, planowanie płaszczyzny bloku, - wał korbowy oryginalny NOMINALNY BMW !!! - głowica po pełnej regeneracji sprawdzona pod względem mikropęknięć, planowanie płaszczyzny, nowe uszczelniacze zawory oraz gniazda zaworowe wyszlifowane oraz dotarte ewentualnie wymiana na nowe zawory - nowe panewki główne oraz korbowodowe - weryfikacja tłoków i wymiana w przypadku zużycia - nowe pierścienie tłokowe - zregenerowane korbowody - tuleje cylindrów honowane, w przypadku zużycia wymianiamy blok na nominalny. - nowe uszczelki głowicy, pokrywy zaworów, uszczelka miski oraz simmeringi wału oraz wałków, - zamontowany nowy kompletny oryginalny rozrząd wraz z kołami zębatymi. - pompa oleju wymieniona na Nową Oryginalną ! * Koszt wymiany oraz płyny eksploatacyjne ustalamy indywidualnie w zależności od modelu. Podana Cena za wyremontowany silnika na nominalnym wale N55B30A przy zwrocie stareg uszkodzonego silnika (z nieuszkodzoną głowicą oraz z nieuszkodzonym blokiem) WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELĄ PAŃSTWU NASI KONSULTANCJI. DZIĘKUJMY I ZAPRASZAMY
Dzień dobry, Nasza firma zajmuje się profesjonalnymi naprawami i remontami silników BMW. Między innymi silnika S55 Podana Cena za wyremontowany silnika na NOWYM nominalnym Oryginalnym wale korbowym. S55B30A przy zwrocie stareg uszkodzonego silnika (z nieuszkodzoną głowicą oraz z nieuszkodzonym blokiem) Coraz większa liczba klientów decyduje się na remont silnika w naszym serwisie. Wymiana silnika na używany jest bardzo ryzykowna i nie daje tak długiej gwarancji i pewności jak nowo wyremontowany przez Naszą Firmę Silnik: Udzielamy fachowej porady, wyceny oraz gwarancji na wykonaną usługę. PO KAŻDEJ NAPRAWIE ORAZ WYMIANIE SILNIKA ZAKŁADAMY KSIĄŻKĘ SERWISOWĄ. Z NASZĄ KSIĄŻKĄ SERWISOWĄ ORAZ SERWISEM JEST MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCJI NA WYKONANE PRZEZ NAS USŁUGI. ( 6 miesięczna gwarancja) * Możliwość udzielenia 12 miesięcznej Gwarancji przy Naszym montaż. Więcej informacji udzielimy telefonicznie. !!! POSIADAMY POMOC DROGOWĄ. MOŻEMY SCHOLOWAĆ PAŃSTWA POJAZD DO NASZEGO SERWISU LUB WYSŁAĆ USZKODZONY SILNIK KURIEREM. !!! * REMONT OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI: - blok silnika sprawdzony pod kontem szczelności płaszcza wodnego, gruntowne mycie bloku w myjce ultradźwiękowe przed i po obróbce, wymiarowanie bloku, planowanie płaszczyzny bloku, - wał korbowy oryginalny !! NOWY !! NOMINALNY BMW !!! - głowica po pełnej regeneracji sprawdzona pod względem mikropęknięć, planowanie płaszczyzny, nowe uszczelniacze zawory oraz gniazda zaworowe wyszlifowane oraz dotarte ewentualnie wymiana na nowe zawory - nowe panewki główne oraz korbowodowe - tłoki oryginalne z bardzo niskiego przebiegu z silników testowych zweryfikowan, zwymiarowane. - nowe pierścienie tłokowe - zregenerowane korbowody - tuleje cylindrów honowane, w przypadku zużycia wymianiamy blok na nominalny. - nowe uszczelki głowicy, pokrywy zaworów, uszczelka miski oraz simmeringi wału oraz wałków, - zamontowany nowy kompletny oryginalny rozrząd wraz z kołami zębatymi. - pompa oleju wymieniona na Nową Oryginalną ! * Koszt wymiany oraz płyny eksploatacyjne ustalamy indywidualnie w zależności od modelu. Podana Cena za wyremontowany silnika na nominalnym wale N55B30A przy zwrocie stareg uszkodzonego silnika (z nieuszkodzoną głowicą oraz z nieuszkodzonym blokiem) WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELĄ PAŃSTWU NASI KONSULTANCJI. DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY * ZASTOSOWANIE SILNIKA W MODELACH: - BMW 3 (F30, F80) M3 Competition (S55B30A) 2979ccm 450KM/331kW - BMW 4 coupe (F32, F82) M4 (S55B30A) 2979ccm 431KM/317kW - BMW 4 coupe (F32, F82) M4 CS (S55B30A) 2979ccm 460KM/338kW - BMW 4 coupe (F32, F82) M4 Competition (S55B30A) 2979ccm 450KM/331kW - BMW 4 coupe (F32, F82) M4 GTS (S55B30A) 2979ccm 500KM/368kW - BMW 4 kabriolet (F33, F83) M4 (S55B30A) 2979ccm 431KM/317kW - BMW 4 kabriolet (F33, F83) M4 Competition (S55B30A) 2979ccm 450KM/331kW