Vw touareg ii 3.0 claa clab 204km 799672

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
VW TOUAREG II 3.0 CLAA CLAB 204KM 799672
VW TOUAREG II 3.0 CLAA CLAB 204KM 799672
1400 zł
nowe Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części804986

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 804986-5005S – 804986-5004S – 804986-5002S – 79******002S – 79******001S Numer katalogowy zamienników: – 059145874J – 059145874JX – 059145874JV – 059145874D – 059145874DX TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Audi A4 3.0 TDI (B8) Silnik: CLAA/CLAB/CVWA Pojemność: 2967 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 11.2011 do 02.2015 Audi A5 3.0 TDI Silnik: CLAA/CLAB/CVWA Pojemność: 2967 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 07.2011 do 03.2015 Audi A6 3.0 TDI (C7) Silnik: CLAA/CLAB/CVWA Pojemność: 2967 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 12.2011 do 09.2014 Audi A7 3.0 TDI Silnik: CLAA/CLAB/CVWA Pojemność: 2967 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: N/A Audi A8 3.0 TDI (D4) Silnik: CLAA/CLAB/CVWA Pojemność: 2967 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 08.2011 do 04.2013 Volkswagen Touareg II 3.0 TDI (7P) Silnik: CLAA CLAB CVWA Pojemność: 2967 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 09.2010 do 10.2014 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.