Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Tylne Koło wariatora
Tylne Koło wariatora
370 zł
nowe Białystok 30+ kilka dni temu
RodzajUkład napędowy
StanUżywane

Witam mam do sprzedania tylne koło wariatora do yamahy grizzly 600 i 660 do 2002 roku ma 24 frezy jest sprawne

Wariator J. Costa JC629 PRO Piaggio Vespa 300 gts
Wariator J. Costa JC629 PRO Piaggio Vespa 300 gts
89999 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
RodzajTuning
StanNowe

Opis Witam ;-) Opis Wariator J Costa IT629FS PRO Pasuje do następujących modeli: Aprilia SportCity (motor quasar)- 300cc. Aprilia Scarabeo (motor quasar)- 300cc. Aprilia SR-Max (motor quasar) -300cc Derbi Rambla (motor quasar)- 300cc. Gilera Nexus (motor quasar)- 300cc. Piaggio Carnaby Cruiser (motor quasar)- 300cc. Piaggio Vespa GTS (motor quasar)- 300cc. Piaggio Mp3 (motor quasar)-300cc. Instrukcja obsługi po polsku. Wariator, jak każda część w skuterze z czasem wymaga wymiany, gdyż od jakości tego elementu zależy nie tylko komfort jazdy (przyspieszenie i v-max) ale i bezpieczeństwo. Mocno zużyty wario przyczynia się do „przeskakiwania” paska po gładzi talerzy, co uwidacznia się w tzw. dziurze podczas przyspieszania – skuter na chwilkę przystaje, by ponownie gwałtownie przyspieszyć, co przy wyprzedzaniu może skończyć się tragicznie. Przy wymianie wariatora na nowy pojawia się kilka pytań: Czy pozostać przy seryjnym elemencie? Jaki tuningowy wario wybrać? Obok kilku firm produkujących wariatory tradycyjne, których działanie opiera się na ślizgu rolek, na europejskim rynku można również zaopatrzyć się w poprzeczny – transwersalny wario J.Costa o zupełnie innej koncepcji działania. J.Costa jest hiszpańską firmą produkującą wariatory do niemal wszystkich typów skuterów. Co ciekawe firma ta jest zdecydowanie bardziej popularna wśród amerykańskich użytkowników maxiskuterów, niż w UE, której rynek zdominowany jest przez włoskich producentów. Transwersalne wario nie posiadają ślizgających się okrągłych rolek (których kształt de facto utrudnia działanie i przyczynia się do szybszego ich zużycia – co zostało niejako wykorzystane przez asymetryczne rolki Pulley'a), a jedynie kołki o zaokrąglonym końcu, które wkłada się w blok wariatora pod kątem około 45 stopni. Siła odśrodkowa wymusza ruch kołków w otworach, co odpowiada ślizganiu się rolek w tradycyjnych wariatorach, a w konsekwencji czego poruszany jest talerz wariatora 6x18,5). Dzięki prostocie konstrukcji, element J.Costa jest zdecydowanie bardziej wydajny przy przenoszeniu mocy silnika na tylne koło, w porównaniu do standardowych wariatorów Eksploatacja wariatorów poprzecznych jest łatwiejsza, gdyż żywotność kołków jest wielokrotnie większa. Rzadziej musimy rozbierać skuter, albo odwiedzać serwis, by wymienić rolki w wariatorze. Z opinii użytkowników wynika, że zauważalny jest wzrost „odczuwalnej” mocy w zakresie niskich i średnich obrotów – inaczej mówiąc skuter ma kopa. Nowa wersja "PRO" różni się od poprzedniej generacji dodatkowym radiatorem w centralnej części wariatora - to rozwiązanie poprawia odprowadzanie ciepła, korpus wariatora jest nawiercany co pomaga w chłodzeniu, powłoka ceramiczna jest standardem we wszystkich modelach. Niebieskie rolki rolki są wyprodukowane z trwalszych materiałów. W razie pytań tel. 51********60