Turbosprężarka turbina volvo s60 v70 xc90 8653122

Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
TURBOSPRĘŻARKA TURBINA VOLVO S60 V70 XC90 8653122
TURBOSPRĘŻARKA TURBINA VOLVO S60 V70 XC90 8653122
220 zł
nowe Jabłonna 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części8653122
MarkaVolvo
ModelXC 90

TURBOSPRĘŻARKA TURBINA VOLVO S60 V70 XC90 8653122 NUMER MAGAZYNOWY 47

VOLVO V70 XC90 2.4 D5244T 130-163KM 8627752
VOLVO V70 XC90 2.4 D5244T 130-163KM 8627752
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części723167-0002, 723167-0001, 3847392, 723167-5008S, 723167-9008S, 723167-5007S, 723167-9004S, 723167-5004S, 723167-0003, 723167

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 72******008S – 72******008S – 72******007S – 72******004S – 72******004S – 72******003 – 72******002 – 72******001 Numer katalogowy zamienników: – 8603296 – 8653122 – 8653146 – 8627752 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Volvo Schiff 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2004 Volvo S60 I 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo S60 I 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 130 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo S80 I 2.4 D5 Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: 01.2001 do 01.2006 Volvo V70 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2400 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo XC90 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2400 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

VOLVO S60 S80 2.4 D5244T 130-163KM 8653122
VOLVO S60 S80 2.4 D5244T 130-163KM 8653122
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części723167-0002, 723167-0001, 3847392, 723167-5008S, 723167-9008S, 723167-5007S, 723167-9004S, 723167-5004S, 723167-0003, 723167

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 72******008S – 72******008S – 72******007S – 72******004S – 72******004S – 72******003 – 72******002 – 72******001 Numer katalogowy zamienników: – 8603296 – 8653122 – 8653146 – 8627752 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Volvo Schiff 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2004 Volvo S60 I 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo S60 I 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 130 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo S80 I 2.4 D5 Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: 01.2001 do 01.2006 Volvo V70 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2400 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo XC90 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2400 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

VOLVO SCHIFF 2.4 D5244T 130-163KM 723167
VOLVO SCHIFF 2.4 D5244T 130-163KM 723167
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części723167-0002, 723167-0001, 3847392, 723167-5008S, 723167-9008S, 723167-5007S, 723167-9004S, 723167-5004S, 723167-0003, 723167

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 72******008S – 72******008S – 72******007S – 72******004S – 72******004S – 72******003 – 72******002 – 72******001 Numer katalogowy zamienników: – 8603296 – 8653122 – 8653146 – 8627752 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Volvo Schiff 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2004 Volvo S60 I 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo S60 I 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 130 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo S80 I 2.4 D5 Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: 01.2001 do 01.2006 Volvo V70 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2400 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo XC90 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2400 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

volvo s60 s80 v70 xc90 2.5 130KM 163KM 8603296
volvo s60 s80 v70 xc90 2.5 130KM 163KM 8603296
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części723167-0002, 723167-0001, 3847392, 723167-5008S, 723167-9008S, 723167-5007S, 723167-9004S, 723167-5004S, 723167-0003, 723167

Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 72******008S – 72******008S – 72******007S – 72******004S – 72******004S – 72******003 – 72******002 – 72******001 Numer katalogowy zamienników: – 8603296 – 8653122 – 8653146 – 8627752 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Volvo Schiff 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2004 Volvo S60 I 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo S60 I 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 130 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo S80 I 2.4 D5 Silnik: D5244T Pojemność: 2401 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: 01.2001 do 01.2006 Volvo V70 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2400 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Volvo XC90 2.4 D Silnik: D5244T Pojemność: 2400 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: od 01.2001 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.