Turbosprężarka turbina ford mondeo 1.8 tdci
Dziękujemy za zainteresowanie naszą oferta kupują państwo przedmiot widoczny na zdjęciu, zdjęcie autentyczne: TURBOSPRĘŻARKA TURBINA FORD MONDEO 1.8 TDCI 7G9Q-6K682-BB STAN PRZEDMIOTU PRZEDSTAWIONY NA ZDJĘCIACH, SPRAWNY
Oferuje następujący produkt: Turbosprężarka po kompletnej regeneracji z nowymi podzespołami. Nowe życie, nowa jakość. 100% bezawaryjnej jazdy. Jakość gwarantowana. Brak limitu kilometrów. Polecam: Producent: Garrett Numer: 763647-5021S 763647-9021S 763647-5019S 763647-5014S OE - 7G9Q6K682BD 7G9Q6K682BC 7G9Q6K682BA 1567329 Zestawienie modeli do których pasuje dana TURBOSPREŻARKA, TURBINA: Ford Focus II 1.8 TDCi Pojemność: 1753 ccm Moc (KM): 115 Moc (kW): 84 Produkowany: od 01.2006 Kod silnika: KKDA DuraTorq Lynx Galaxy II 1.8 TDCi Pojemność: 1753 ccm Moc (KM): 125 Moc (kW): 91 Produkowany: od 05.2006 Kod silnika: QYBA Mondeo III 1.8 TDCi Pojemność: 1753 ccm Moc (KM): 90 Moc (kW): 66 Produkowany: od 05.2006 Kod silnika: QYBA S-Max 1.8 TDCi Pojemność: 1753 ccm Moc (KM): 90 Moc (kW): 66 Produkowany: od 05.2006 Kod silnika: DuraTorq Lynx S-Max 1.8 TDCi Pojemność: 1753 ccm Moc (KM): 125 Moc (kW): 91 Produkowany: od 05.2006 Kod silnika: QYBA Przez okres do 18 miesięcy bez limitu km możesz zwrócić się o pomoc. Regeneruje każdy model Turbosprężarki. MASZ PYTANIA ? DZWOŃ ! CENA TURBOSPRĘŻARKI PRZY ZWROCIE STAREJ, BEZ ELEMENTÓW ELEKTRONICZNYCH.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 763647-5021S – 763647-9021S – 763647-5019S – 763647-5014S Numer katalogowy zamienników: – 7G9Q6K682BD – 7G9Q6K682BC – 7G9Q6K682BA – 1567329 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Ford Focus II 1.8 TDCi Silnik: KKDA DuraTorq Lynx Pojemność: 1753 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: od 01.2006 Ford Galaxy II 1.8 TDCi Silnik: QYBA Pojemność: 1753 ccm Moc: 125 KM Rok produkcji: od 05.2006 Ford Mondeo III 1.8 TDCi Silnik: QYBA Pojemność: 1798 ccm Moc: 90 KM Rok produkcji: od 01.2006 Ford S-Max 1.8 TDCi Silnik: DuraTorq Lynx Pojemność: 1798 ccm Moc: 90 KM Rok produkcji: od 01.2006 Ford S-Max 1.8 TDCi Silnik: QYBA Pojemność: 1798 ccm Moc: 125 KM Rok produkcji: od 01.2006 ZAWÓR PO PEŁNEJ REGENERACJI, PO NAPRAWIE ELEKTRONIKI, WYMIANAIE NAPĘDU ŚLIMAKOWEGO, SILNICZKA, PRZETESTOWANY I SKALIBROWANY WEDŁUG NASTAW FABRYCZNYCH. Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Powiązane wyszukiwania
- Turbo turbina turbosprężarka ford peugot citroen 1.6
- Turbina turbosprężarka ford peugeot 1.6 hdi tdci
- Turbina turbosprężarka ford focus mk2 76364719
- Turbosprężarka turbina 2.0 ehdi peugeot citroen ford 530397#00394
- Turbina turbosprężarka ford escort 1.8 td 91ff6k682ac
- Turbosprężarka turbina ford mondeo mk3 4s70-6k682-el
- Turbina turbosprężarka ford focus mk3 1.6 tdci 9686120680