Turbina mercedes e-klasse moc: 224 km silnik: om642

Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Turbina Mercedes E-Klasse Moc: 224 KM Silnik: OM642
Turbina Mercedes E-Klasse Moc: 224 KM Silnik: OM642
1200 zł
nowe Kielce 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części7651555008S
Okres gwarancji (w miesiącach)12

Ogłoszenie dotyczy kompleksowo zregenerowanej Turbosprężarki Przeczytaj opis do końca Turbosprężarka o numerach: Numer części 7651555008S 765155-5008S 7651559007W 765155-9007W 7651555007S 765155-5007S 7651555004S 765155-5004S 7651550004 765155-0004 757*****01 757******01 Numer producenta A6420901480 A6420900280 6420900780 A6420905980 A642090598080 6420901480 6420905980 Turbosprężarka montowana w: Turbosprężarka montowana w: Chrysler 300C Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Dodge Sprinter Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Jeep Cherokee Silnik: OM642 Euro 4 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes C-Klasse Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2002 do 03.2007 Mercedes E-Klasse Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 05.2005 do 03.2009 Mercedes E-Klasse Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 06.2006 do 12.2009 Mercedes G-Klasse Silnik: OM 642 DE 30 LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2009 Mercedes G-Klasse Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: od 01.2007 Mercedes M-Klasse Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes M-Klasse Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes R-Klasse Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2007 do 12.2009 Mercedes R-Klasse Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes Sprinter Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: 01.2006 do 01.2009 Mercedes Viano Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 Mercedes Vito Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 Proces regeneracji turbosprężarki odbywa się zgodnie z normami zarządzania jakością ISO 9001, których rygorystycznie przestrzegamy. Regeneracja turbosprężarki Polega to na zamianie wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wirnik, koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna. Wyważeniu i doważenie rdzenia turbosprężarki na certyfikowanej maszynie. Montażu rdzenia w kolektor turbosprężarki. Kalibracji ustawień zaworów podciśnieniowych. Do każdej Turbosprężarki otrzymujesz: Karta gwarancyjna Instrukcja prawidłowego montażu turbosprężarki Protokół z wyważenia i doważenia Regenerujemy turbosprężarki każdego typu i producenta Posiadamy magazyn gotowych turbosprężarek WAŻNA INFORMACJA! W momencie zakupu prosimy o informację w jaki sposób zwrócą Państwo uszkodzoną turbinę, gdyż cena w ogłoszeniu nie zawiera kaucji i jest ceną przy zwrocie starej turbiny: Opcja dostawy 1 - Wymiana Zakup towaru ze zwrotem uszkodzonej turbiny ( należy przekazać kurierowi przy dostawie zregenerowanej turbiny ( 2 x kurier ) ). Opcja dostawy 2 - Naprawa Regeneracja Twojej uszkodzonej turbiny. Na podany przez Ciebie adres przyślemy kuriera, który obierze od Ciebie turbinę do regeneracji. Opcja dostawy 3 - Kaucja / Zakup Zakup bez zwrotu starej turbiny - Kaucja. Na zwrot starej turbiny jest miesiąc czasu, wtedy zwracamy kaucję przelewem na konto.

Mercedes Sprinter II 3.0 190KM 204KM 218KM 743507
Mercedes Sprinter II 3.0 190KM 204KM 218KM 743507
900 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części743507

Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 765155-5008S – 765155-9007W – 765155-5007S – 765155-5004S – 765155-0004 – 757******01 – 743507-0009 Numer katalogowy zamienników: – 68037207AA – 68019589AA – A6420901480 – A6420900280 – A6420901180 – 6420900780 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Chrysler 300C CRD Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Dodge Sprinter Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Jeep Cherokee 3.0 CRD (KK) Silnik: OM642 Euro 4 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2002 do 03.2007 Mercedes-PKW E-Klasse 320 CDI (W211) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 05.2005 do 03.2009 Mercedes-PKW E-Klasse 280 CDI (W211) Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 06.2006 do 12.2009 Mercedes-PKW G-Klasse 320 CDI (W164) Silnik: OM 642 DE 30 LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2009 Mercedes-PKW G-Klasse 280 CDI (W461) Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: od 01.2007 Mercedes-PKW M-Klasse 280 CDI (W164) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes-PKW M-Klasse 320 CDI (W164) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI (W251) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes-PKW R-Klasse 280 CDI (W251) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2007 do 12.2009 Mercedes-PKW Sprinter II 218CDI/318CDI/418CDI/518CDI Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: 01.2006 do 01.2009 Mercedes-PKW Viano 3.0 CDI (W639) Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 Mercedes-PKW Vito 120 CDI (W639) Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 ZAWÓR PO PEŁNEJ REGENERACJI, PO NAPRAWIE ELEKTRONIKI, WYMIANAIE NAPĘDU ŚLIMAKOWEGO, SILNICZKA, PRZETESTOWANY I SKALIBROWANY WEDŁUG NASTAW FABRYCZNYCH. Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Garrett 765155
Garrett 765155
900 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części765015-5006S, 765015-9006S, 765015-5005S, 765015-5004S, 765015-5003S, 765015-5002S, 765015-5001S, 759171-5003S, 8200473786B, 200741528, 8200695785, 8200583885, 8200473786C, 8200741529B, 8201051043A, 8

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 765155-5008S – 765155-9007W – 765155-5007S – 765155-5004S – 765155-0004 – 757******01 – 743507-0009 Numer katalogowy zamienników: – 68037207AA – 68019589AA – A6420901480 – A6420900280 – A6420901180 – 6420900780 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Chrysler 300C CRD Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Dodge Sprinter Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Jeep Cherokee 3.0 CRD (KK) Silnik: OM642 Euro 4 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2002 do 03.2007 Mercedes-PKW E-Klasse 320 CDI (W211) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 05.2005 do 03.2009 Mercedes-PKW E-Klasse 280 CDI (W211) Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 06.2006 do 12.2009 Mercedes-PKW G-Klasse 320 CDI (W164) Silnik: OM 642 DE 30 LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2009 Mercedes-PKW G-Klasse 280 CDI (W461) Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: od 01.2007 Mercedes-PKW M-Klasse 280 CDI (W164) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes-PKW M-Klasse 320 CDI (W164) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI (W251) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes-PKW R-Klasse 280 CDI (W251) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2007 do 12.2009 Mercedes-PKW Sprinter II 218CDI/318CDI/418CDI/518CDI Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: 01.2006 do 01.2009 Mercedes-PKW Viano 3.0 CDI (W639) Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 Mercedes-PKW Vito 120 CDI (W639) Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 ZAWÓR PO PEŁNEJ REGENERACJI, PO NAPRAWIE ELEKTRONIKI, WYMIANAIE NAPĘDU ŚLIMAKOWEGO, SILNICZKA, PRZETESTOWANY I SKALIBROWANY WEDŁUG NASTAW FABRYCZNYCH. Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Chrysler 300C 3.0 190KM 204KM 218KM 225KM 765155
Chrysler 300C 3.0 190KM 204KM 218KM 225KM 765155
900 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części200741528, 8200695785, 8200583885, 8200473786C, 765015-5001S, 759171-5003S, 8200473786B, 765015-5004S, 765015-5003S, 765015-5002S, 765015-5006S, 765015-9006S, 765015-5005S, 8200741529B, 8201051043A, 8

Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 765155-5008S – 765155-9007W – 765155-5007S – 765155-5004S – 765155-0004 – 757******01 – 743507-0009 Numer katalogowy zamienników: – 68037207AA – 68019589AA – A6420901480 – A6420900280 – A6420901180 – 6420900780 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Chrysler 300C CRD Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Dodge Sprinter Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Jeep Cherokee 3.0 CRD (KK) Silnik: OM642 Euro 4 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2002 do 03.2007 Mercedes-PKW E-Klasse 320 CDI (W211) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 05.2005 do 03.2009 Mercedes-PKW E-Klasse 280 CDI (W211) Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 06.2006 do 12.2009 Mercedes-PKW G-Klasse 320 CDI (W164) Silnik: OM 642 DE 30 LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2009 Mercedes-PKW G-Klasse 280 CDI (W461) Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: od 01.2007 Mercedes-PKW M-Klasse 280 CDI (W164) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes-PKW M-Klasse 320 CDI (W164) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI (W251) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes-PKW R-Klasse 280 CDI (W251) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2007 do 12.2009 Mercedes-PKW Sprinter II 218CDI/318CDI/418CDI/518CDI Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: 01.2006 do 01.2009 Mercedes-PKW Viano 3.0 CDI (W639) Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 Mercedes-PKW Vito 120 CDI (W639) Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 ZAWÓR PO PEŁNEJ REGENERACJI, PO NAPRAWIE ELEKTRONIKI, WYMIANAIE NAPĘDU ŚLIMAKOWEGO, SILNICZKA, PRZETESTOWANY I SKALIBROWANY WEDŁUG NASTAW FABRYCZNYCH. Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

turbina Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI 765155
turbina Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI 765155
900 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części200741528, 8200695785, 8200583885, 8200473786C, 765015-5001S, 759171-5003S, 8200473786B, 765015-5004S, 765015-5003S, 765015-5002S, 765015-5006S, 765015-9006S, 765015-5005S, 8200741529B, 8201051043A, 8

Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 765155-5008S – 765155-9007W – 765155-5007S – 765155-5004S – 765155-0004 – 757******01 – 743507-0009 Numer katalogowy zamienników: – 68037207AA – 68019589AA – A6420901480 – A6420900280 – A6420901180 – 6420900780 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Chrysler 300C CRD Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Dodge Sprinter Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Jeep Cherokee 3.0 CRD (KK) Silnik: OM642 Euro 4 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2002 do 03.2007 Mercedes-PKW E-Klasse 320 CDI (W211) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 05.2005 do 03.2009 Mercedes-PKW E-Klasse 280 CDI (W211) Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 06.2006 do 12.2009 Mercedes-PKW G-Klasse 320 CDI (W164) Silnik: OM 642 DE 30 LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2009 Mercedes-PKW G-Klasse 280 CDI (W461) Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: od 01.2007 Mercedes-PKW M-Klasse 280 CDI (W164) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes-PKW M-Klasse 320 CDI (W164) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI (W251) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes-PKW R-Klasse 280 CDI (W251) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2007 do 12.2009 Mercedes-PKW Sprinter II 218CDI/318CDI/418CDI/518CDI Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: 01.2006 do 01.2009 Mercedes-PKW Viano 3.0 CDI (W639) Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 Mercedes-PKW Vito 120 CDI (W639) Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 ZAWÓR PO PEŁNEJ REGENERACJI, PO NAPRAWIE ELEKTRONIKI, WYMIANAIE NAPĘDU ŚLIMAKOWEGO, SILNICZKA, PRZETESTOWANY I SKALIBROWANY WEDŁUG NASTAW FABRYCZNYCH. Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Mercedes VITO VIANO 190-224km OM642 A6420901180
Mercedes VITO VIANO 190-224km OM642 A6420901180
900 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części765155

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 765155-5008S – 765155-9007W – 765155-5007S – 765155-5004S – 765155-0004 – 757******01 – 743507-0009 Numer katalogowy zamienników: – 68037207AA – 68019589AA – A6420901480 – A6420900280 – A6420901180 – 6420900780 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Chrysler 300C CRD Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Dodge Sprinter Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218/225 KM Rok produkcji: od 01.2004 Jeep Cherokee 3.0 CRD (KK) Silnik: OM642 Euro 4 Pojemność: 2987 ccm Moc: 218 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2002 do 03.2007 Mercedes-PKW E-Klasse 320 CDI (W211) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 05.2005 do 03.2009 Mercedes-PKW E-Klasse 280 CDI (W211) Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 06.2006 do 12.2009 Mercedes-PKW G-Klasse 320 CDI (W164) Silnik: OM 642 DE 30 LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2009 Mercedes-PKW G-Klasse 280 CDI (W461) Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6) Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: od 01.2007 Mercedes-PKW M-Klasse 280 CDI (W164) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes-PKW M-Klasse 320 CDI (W164) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: 01.2005 do 12.2009 Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI (W251) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 224 KM Rok produkcji: od 01.2005 Mercedes-PKW R-Klasse 280 CDI (W251) Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 01.2007 do 12.2009 Mercedes-PKW Sprinter II 218CDI/318CDI/418CDI/518CDI Silnik: OM642 Pojemność: 2987 ccm Moc: 184 KM Rok produkcji: 01.2006 do 01.2009 Mercedes-PKW Viano 3.0 CDI (W639) Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 Mercedes-PKW Vito 120 CDI (W639) Silnik: OM642 DE LA Pojemność: 2987 ccm Moc: 204 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 ZAWÓR PO PEŁNEJ REGENERACJI, PO NAPRAWIE ELEKTRONIKI, WYMIANAIE NAPĘDU ŚLIMAKOWEGO, SILNICZKA, PRZETESTOWANY I SKALIBROWANY WEDŁUG NASTAW FABRYCZNYCH. Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.