Trafic vivaro iii 1.6 turbosprężarka 144102225r
TRAFIC VIVARO III 1.6 TURBOSPRĘŻARKA 144102225RTRAFIC VIVARO III 1.6 TURBOSPRĘŻARKA 144102225RMARKA /MODEL: RENAULT TRAFIC IIISILNIK: 1.6DKOD SILNIKA:SKRZYNIA:KOD SKRZYNI:ROK PRODUKCJI: 14-KOD LAKIERU:OPIS: TAK JAK NA ZDJĘCIACH,/JAS D080323/
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.