Trafic vivaro iii 1.6 turbosprężarka 144102225r

Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
TRAFIC VIVARO III 1.6 TURBOSPRĘŻARKA 144102225R
TRAFIC VIVARO III 1.6 TURBOSPRĘŻARKA 144102225R
1410 zł
nowe Rawa Mazowiecka 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części117/005

TRAFIC VIVARO III 1.6 TURBOSPRĘŻARKA 144102225RTRAFIC VIVARO III 1.6 TURBOSPRĘŻARKA 144102225RMARKA /MODEL: RENAULT TRAFIC IIISILNIK: 1.6DKOD SILNIKA:SKRZYNIA:KOD SKRZYNI:ROK PRODUKCJI: 14-KOD LAKIERU:OPIS: TAK JAK NA ZDJĘCIACH,/JAS D080323/

Opel Vivaro 1.6 120-160KM 95521396
Opel Vivaro 1.6 120-160KM 95521396
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części821943

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Opel Vivaro 1.6 120-160KM R9M 821943
Opel Vivaro 1.6 120-160KM R9M 821943
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części821943

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Opel Vivaro 1.6 120-160KM R9M 8201371485
Opel Vivaro 1.6 120-160KM R9M 8201371485
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części821943

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Opel Vivaro 1.6 120-160KM R9M 95523929
Opel Vivaro 1.6 120-160KM R9M 95523929
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części821943

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Opel Vivaro 1.6 120-160KM 144107692R
Opel Vivaro 1.6 120-160KM 144107692R
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części821943

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Opel Vivaro 1.6 120-160KM 144110868R
Opel Vivaro 1.6 120-160KM 144110868R
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części821943

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Opel Vivaro 1.6 120-160KM 144105312R
Opel Vivaro 1.6 120-160KM 144105312R
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części821943

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Opel Vivaro 1.6 120-160KM 144101112R
Opel Vivaro 1.6 120-160KM 144101112R
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części821943

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 821943-0002 – 821943-2002 – 821943-2 – 821943-5002S – 821943-5003S – 8219430002 – 8219432002 – 8219435002S – 8219435003S – 95523929 – 95523928 – 95521396 – 95517955 – 8201371485 – 4423136 – 144110868R – 144107692RB – 144107692R – 144105321R – 144105312R – 144103495R – 144102225R – 144101112R – 14411-0868R – 14410-7692RB – 14410-7692R – 14410-5321R – 14410-5312R – 14410-3495R – 14410-2225R – 14410-1112R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 120 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 125 KM, 04.2015-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 140 KM, 06.2014-..., OPEL VIVARO B (X82) 1.6 CDTI, 145 KM, 04.2015-..., RENAULT ESPACE V 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN 1.6 dCI, 160 KM, 06.2015-..., RENAULT TALISMAN GRANDTOUR 1.6 dCI, 160 KM, 06.2016-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 120 KM, 05.2014-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 125 KM, 07.2015-..., RENAULT TRAFIC III 1.6 dCI, 140 KM, 05.2014-..., Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Filtr