Sterownik skrzyni biegów dsg vw

Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
STEROWNIK POMPA OLEJU SKRZYNI 0GC927373L VW AUDI
STEROWNIK POMPA OLEJU SKRZYNI 0GC927373L VW AUDI
899 zł
nowe Kobylnica 30+ kilka dni temu
RodzajUkład napędowy
StanUżywane
Numer części0GC927373L

STEROWNIK POMPA OLEJU SKRZYNI DSG 0GC927373L VW AUDI STEROWNIK POMPA OLEJU SKRZYNI 0GC927373L VW AUDI Część używana, sprawna, oryginalna. Brak uszkodzeń. Stan jak na zdjęciach! STEROWNIK NAPĘDU SKRZYNI DSG SQH VW 0GC927373L VW SEAT SKODA AUDI STEROWNIK POMPA OLEJU SKRZYNI 0GC927373L VW AUDI Numer katalogowy części 0GC927373L Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Cena wysyłki (powyżej 30kg) ustalana jest indywidualnie. Sprawdź dostępności części w naszym magazynie, oraz czy część jest odpowiednia do Państwa automatycznej skrzyni biegów. Sprzedajemy głównie używane części, ale w ofercie posiadamy również części nowe. Posiadamy bardzo dużą bazę części używanych do wszystkich modeli automatycznych skrzyń biegów. Zajmujemy się również regeneracją i naprawą sprzęgieł hydrokinetycznych, sterowników hydraulicznych, komputerów sterujących oraz automatycznych skrzyń biegów.

Regeneracja Skrzynia automatyczna DSG 6 VW SKODA DQ250 DSG6
Regeneracja Skrzynia automatyczna DSG 6 VW SKODA DQ250 DSG6
999 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Skrzynia automatyczna DSG 6 VW SKODA DQ250 DSG6 W standardzie regenerowana skrzynia automatyczna ma wymieniony komplet uszczelek, elementy cierne, łożyska , tuleje ślizgowe, zregenerowany układ sterujący. Oceniamy również stan przekładni planetarnych (kół zębatych) , obudowy sprzęgieł, zabieraków, pompy itp. Jeśli elementy te w naszej ocenie wykazują zużycie, które nie pozwoli nam zagwarantować prawidłowego działania automatycznej skrzyni biegów przez długi okres czasu, są one regenerowane lub wymieniane. Usterki skrzyni 02E P0702 Sterownik uszkodzony P0716 Czujnik 1 wejściowej prędkości obrotowej skrzyni biegów - niewiarygodny sygnał P0732 2 bieg - nieprawidłowy współczynnik przełożenia P073B Bieg 6, nie można ustawić P0747 Zawór 1 - N215 - regulacji ciśnienia 0 zwarcie z potencjałem plus - sygnał niedopuszczalny P0776 Zawór regulacji ciśnienia 2 - przerwa/zwarcie z masą P0776 Zawór regulacji ciśnienia 2 - przerwa/zwarcie z masą P0777 Zawór 2 - N216 - regulacji ciśnienia - zwarcie z potencjałem plus - sygnał niedopuszczalny P1707 Zakłócenia w jednostce Mechatronik P1740 Kontrola temperatury sprzęgła P1746 Napięcie zasilania zaworów elektromagnetycznych -elektryczna usterka w obwodzie prądowym P1794 Dźwignia zakresów - nieprawidłowa obsługa P1815 Zawór regulacji ciśnienia 1-N215 - zwarcie z plusem - sygnał niedopuszczalny P1820 Zawór regulacji ciśnienia 2 - zwarcie z potencjałem plus P1830 Zawór 4-N218 - regulacji ciśnienia - zwarcie z potencjałem plus P1850 Magistrala danych napędu - brak informacji ze sterownika silnika P1851 Magistrala danych napędu - brak informacji ze sterownika systemu ABS P1853 CAN-Bus - niezrozumiała informacja z komp. Sterującego ABS P1862 Magistrala danych napędu - brak informacji z zestawu wskaźników P2711 Niedopuszczalny przebieg przełączania biegów - brak komunikacji P2723 Zawór regulacji ciśnienia 5 - przerwa/zwarcie z masą U0103 Dźwignia zakresów - brak komunikacji Twarde załączenie 1-go biegu Tryb serwisowy PRNDS podświetlone Stuki przy redukcji biegów z 5-4 3-2 Błąd elektrozaworów N89, N90, N91, N92 Błąd czujnika prędkości, temperatury Brak możliwości wbicia biegu (bezskuteczne wachlowanie drążkiem) Brak możliwości odpalenia auta na pozycji P Brak błędów a skrzynia szarpie po rozgrzaniu Przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny (ramka z biegami na wyświetlaczu podświetla się lub mruga) Brak pełnego wykleszczenia podczas zatrzymywania się Odczuwalne szarpnięcia podczas ruszania do przodu i tyłu (błąd płynnego startu) Czujnik zakresu jazdy G676 nieprawidłowe działanie P179F00 Brak możliwości przeprowadzenia pełnej adaptacji skrzyni Inne niewymienione tutaj usterki