Silnik słupek renault megane scenic
Nazwa: SILNIK SŁUPEK numer części: id części: ID: 177098 marka: RENAULT model: MEGANE SCENIC kod silnika: F9Q (732) kod skrzyni: JC5 (113) pojemność: 1870,0 rok produkcji: 2001 kod lakieru: NV472 dodatkowe informacje: CENA ZA GOŁY SŁUPEK. GWARANCJA ROZRUCHOWA 30 DNI.
RENAULT MEGANE II SCENIC II SILNIK SŁUPEK ( ROZRZĄD Z TYŁU ) SILNIK SPRAWDZONY I ODPALONY , NIE FALUJE NIE KOPCI Cena za sztukę Posiadamy również inne części do tego modelu Zapraszamy na nasze pozostałe oferty Przy zakupie części elektronicznych tj. sterowniki, czujniki moduły itp. Prosimy o przemyślenie zakupu gdyż nie przyjmujemy zwrotów tego typu części. Istnieje jedynie możliwość wymiany! Wysyłka za pobraniem - kurier DPD, Wysyłka na palecie - firma kurierska DHL Cena wysyłki uzależniona jest od wielkości i wagi towaru . Wystawiamy fakturę VAT Udzielamy 10 - dniowej gwarancji rozruchowej MOŻLIWY odbiór osobisty . Prosimy o przemyślane zakupy , ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy . W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny . Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży , chętnie pomożemy przy zakupie odpowiednich części . W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części . Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu : paragon lub faktura. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem , zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe.Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu . 1. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy. Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy.
Sprzedam silnik renault 2.0 16v 135km f4r pompa wody na rozrządzie ze zmienną faza rozrządu. Pasuje do renault scenic 2 megane 2 laguna 2 espace 4 cena za goły słupek
Sprzedam silnik renault 2.0 16v 135km f4r pompa wody na rozrządzie ze zmienną faza rozrządu.przebieg 207tys km pasuje do renault scenic 2 megane 2 laguna 2 espace 4 cena za goły słupek
Sprzedam silnik renault 2.0 16v 135km z 2005riku o przebiegu 207tys km kompresja po 14 w każdym cylindrze. Montowany w renowkach laguna 2, megane 2, scenic 2, espace4 cena za słupek silnika
ID: 138723 NAZWA: SILNIK DIESEL MARKA: RENAULT MODEL: SCENIC I LIFT SILNIK: 1.9 dTi 98KM RODZAJ SILNIKA: KOD SILNIKA: UWAGI: RENAULT SCENIC I MEGANE I 1.9 DTI 72kW 98KM SILNIK O KODZIE F9QA736 F9Q736 Z AUTA 2003R PO PRZEBIEGU 227 TYS KM CENA ZA SŁUPEK JAK NA ZDJECIACH GW ROZRUCHOWA PISEMNA 30 DNIOWA Aby zamówić tą część wyślij SMS z adresem dostawy i ID części pod jeden z numerów podanych w ogłoszeniu.
Witam silnik 1.9 dci 120KM do Renault Scenic II Megane II przebieg 240 tys, przy przebiegu 217 tys, remont kapitalny silnika, możliwość sprzedaży słupka z układem wtryskowym lub kompletnego z całym osprzętem, gwarancja, cena w ogłoszeniu za słupek, kompletny 1700 zł
Przedmiotem sprzedaży jest silnik R9M 450 452 1.6 CDTI BITURBO Cena za goły słupek !!! NIEWIELKI PRZEBIEG Każdy silnik sprawdzony! 125 oraz 145 PS BRAK UKRYTYCH WAD – Renault Trafic III – Renault Megane IV Scenic IV – Renault Espace V – Renault Talisman – Opel Vivaro B – Fiat Talento WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
Przedmiotem sprzedaży jest silnik R9M 450 452 1.6 CDTI BITURBO Cena za goły słupek !!! NIEWIELKI PRZEBIEG Każdy silnik sprawdzony! 125 oraz 145 PS BRAK UKRYTYCH WAD – Renault Trafic III – Renault Megane IV Scenic IV – Renault Espace V – Renault Talisman – Opel Vivaro B – Fiat Talento WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
Przedmiotem sprzedaży jest silnik R9M 450 452 1.6 DCI BITURBO Cena dotyczy silnika bez osprzętu tzw. goły słupek NIEWIELKI PRZEBIEG Każdy silnik sprawdzony! BRAK UKRYTYCH WAD Renault Trafic III Renault Megane IV Scenic IV Renault Espace V Renault Talisman Opel Vivaro B Fiat Talento RENAULT - OPEL - FIAT WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
Przedmiotem sprzedaży jest silnik R9M 450 452 1.6 DCI BITURBO Cena dotyczy silnika bez osprzętu tzw. goły słupek NIEWIELKI PRZEBIEG Każdy silnik sprawdzony! BRAK UKRYTYCH WAD Renault Trafic III Renault Megane IV Scenic IV Renault Espace V Renault Talisman Opel Vivaro B Fiat Talento RENAULT - OPEL - FIAT WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
Przedmiotem sprzedaży jest silnik R9M 450 452 1.6 DCI BITURBO Cena dotyczy silnika bez osprzętu tzw. goły słupek NIEWIELKI PRZEBIEG Każdy silnik sprawdzony! BRAK UKRYTYCH WAD Renault Trafic III Renault Megane IV Scenic IV Renault Espace V Renault Talisman Opel Vivaro B Fiat Talento RENAULT - OPEL - FIAT WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
Przedmiotem sprzedaży jest silnik R9M 450 452 1.6 DCI BITURBO Cena dotyczy silnika bez osprzętu tzw. goły słupek NIEWIELKI PRZEBIEG Każdy silnik sprawdzony! BRAK UKRYTYCH WAD Renault Trafic III Renault Megane IV Scenic IV Renault Espace V Renault Talisman Opel Vivaro B Fiat Talento RENAULT - OPEL - FIAT WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
Przedmiotem sprzedaży jest silnik R9M 450 452 1.6 DCI BITURBO Cena dotyczy silnika bez osprzętu tzw. goły słupek NIEWIELKI PRZEBIEG Każdy silnik sprawdzony! BRAK UKRYTYCH WAD Renault Trafic III Renault Megane IV Scenic IV Renault Espace V Renault Talisman Opel Vivaro B Fiat Talento RENAULT - OPEL - FIAT WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
ID: 305251 NAZWA: SILNIK BENZYNOWY NR FABRYCZNY H4JA700 H4J700 MARKA: RENAULT MODEL: MEGANE III SILNIK: RODZAJ SILNIKA: 1.4 TCe 16V 131KM ROK PRODUKCJI: 2011 KOD SILNIKA: UWAGI: RENAULT SCENIC III MEGANE III 1.4 TCE 16V 96kW 130KM SILNIK O KODZIE H4JA700 H4J700 Z AUTA 2011 PO PRZEBIEGU 178 TYS KM (PATRZ ZDJĘCIE LICZNIKA) GW ROZRUCH PISEMNA 30 DNI CENA ZA GOŁY SŁUPEK JAK NA ZDJECIACH Aby zamówić tą część wyślij SMS z adresem dostawy i ID części pod jeden z numerów podanych w ogłoszeniu.
Przedmiotem sprzedaży jest silnik R9M 450 452 1.6 MULTI-JET TWIN TURBO (BI TURBO) Cena dotyczy silnika bez osprzętu tzw. goły słupek NIEWIELKI PRZEBIEG Każdy silnik sprawdzony! BRAK UKRYTYCH WAD Renault Trafic III Renault Megane IV Scenic IV Renault Espace V Renault Talisman Opel Vivaro B Fiat Talento RENAULT - OPEL - FIAT WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
Przedmiotem sprzedaży jest silnik R9M 450 452 1.6 MULTIJET TWIN TURBO (BITURBO) Cena dotyczy silnika bez osprzętu tzw. goły słupek NIEWIELKI PRZEBIEG Każdy silnik sprawdzony! 125 oraz 145 PS BRAK UKRYTYCH WAD – Renault Trafic III – Renault Megane IV Scenic IV – Renault Espace V – Renault Talisman – Opel Vivaro B – Fiat Talento WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
Przedmiotem sprzedaży jest silnik R9M 450 452 1.6 MULTI-JET TWIN TURBO (BI TURBO) Cena dotyczy silnika bez osprzętu tzw. goły słupek NIEWIELKI PRZEBIEG Każdy silnik sprawdzony! 125 oraz 145 PS BRAK UKRYTYCH WAD – Renault Trafic III – Renault Megane IV Scenic IV – Renault Espace V – Renault Talisman – Opel Vivaro B – Fiat Talento WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
SILNIK GOŁY SŁUPEK 1.5 BLUE DCI ADBLUE EURO 6 CENA DOTYCZY SILNIKA BEZ OSPRZĘTU TJ. BLOK + GŁOWICA STAN BDB, SILNIK W PERFEKCYJNYM STANIE TECHNICZNYM RENAULT SCENIC III RENAULT MEGANE III IV RENAULT CAPTUR RENAULT CLIO IV RENAULT TALISMAN RENAULT KANGOO II DACIA DUSTER DACIA LODGY NISSAN QASHQAI ORAZ INNE RENAULT DACIA NISSAN KOD SILNIKA: K9K 872 873 874 PRZEBIEG: ~ 11 TYS KM WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ
Silnik 1.5 DCI 105-110KM, silnik bez osprzętu, do Renault Megane II Scenic II kangoo, Clio, Laguna II III model 2007-2010r (na osprzęcie Siemens). Silniki w bardzo dobrym stanie, 100 % sprawne, z przebiegami od 80-140tyś.km. W każdym silniku sprzedawanym przez naszą firmę są sprawdzane panewki korbowodowe, w każdym jest sprawdzane ciśnienie sprężania na cylindrach. Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco. Silnik bez osprzętu, goły słupek.
Silnik 1.5 DCI 105-110KM, silnik bez osprzętu, do Renault Megane II Scenic II kangoo, Clio, Laguna II III model 2007-2010r (na osprzęcie Siemens). Silniki w bardzo dobrym stanie, 100 % sprawne, z przebiegami od 80-140tyś.km. W każdym silniku sprzedawanym przez naszą firmę są sprawdzane panewki korbowodowe, w każdym jest sprawdzane ciśnienie sprężania na cylindrach. Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco. Silnik bez osprzętu, goły słupek.
SILNIK PÓŁ KOMPLETNY GOŁY SŁUPEK + TURBINA + UKŁAD PALIWOWY + KOLEKTOR H5H B 470 1.3 TCE / DIG-T SILNIK PASUJE ZARÓWNO POD SKRZYNIĘ AUTOMATYCZNĄ I MANUALNĄ KOD SILNIKA: H5H B 470 SILNIK W STANIE IDEALNYM - NIEWIELKIE PRZEBIEGI - SPRAWDZONY BEZ WAD UKRYTYCH – RENAULT CAPTUR II – RENAULT CLIO V – RENAULT KADJAR – RENAULT TALISMAN – RENAULT MEGANE IV – RENAULT SCENIC IV – MERCEDES A W177 – DACIA DOKKER – DACIA LODGY – DACIA DUSTER ORAZ INNE RENAULT NISSAN DACIA MERCEDES SILNIKI 1.3 BENZYNA TCE / DIG-T WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ ISTNIEJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU GOŁEGO SILNIKA BEZ OSPRZĘTU!
SILNIK PÓŁ KOMPLETNY GOŁY SŁUPEK + TURBINA + UKŁAD PALIWOWY + KOLEKTOR H5H B 470 1.3 TCE / DIG-T SILNIK PASUJE ZARÓWNO POD SKRZYNIĘ AUTOMATYCZNĄ I MANUALNĄ KOD SILNIKA: H5H B 470 SILNIK W STANIE IDEALNYM - NIEWIELKIE PRZEBIEGI - SPRAWDZONY BEZ WAD UKRYTYCH – RENAULT CAPTUR II – RENAULT CLIO V – RENAULT KADJAR – RENAULT TALISMAN – RENAULT MEGANE IV – RENAULT SCENIC IV – MERCEDES A W177 – DACIA DOKKER – DACIA LODGY – DACIA DUSTER ORAZ INNE RENAULT NISSAN DACIA MERCEDES SILNIKI 1.3 BENZYNA TCE / DIG-T WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ ISTNIEJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU GOŁEGO SILNIKA BEZ OSPRZĘTU!
SILNIK PÓŁ KOMPLETNY GOŁY SŁUPEK + TURBINA + UKŁAD PALIWOWY + KOLEKTOR H5H B 470 1.3 TCE / DIG-T SILNIK PASUJE ZARÓWNO POD SKRZYNIĘ AUTOMATYCZNĄ I MANUALNĄ KOD SILNIKA: H5H B 470 SILNIK W STANIE IDEALNYM - NIEWIELKIE PRZEBIEGI - SPRAWDZONY BEZ WAD UKRYTYCH – RENAULT CAPTUR II – RENAULT CLIO V – RENAULT KADJAR – RENAULT TALISMAN – RENAULT MEGANE IV – RENAULT SCENIC IV – MERCEDES A W177 – DACIA DOKKER – DACIA LODGY – DACIA DUSTER ORAZ INNE RENAULT NISSAN DACIA MERCEDES SILNIKI 1.3 BENZYNA TCE / DIG-T WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ ISTNIEJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU GOŁEGO SILNIKA BEZ OSPRZĘTU!
SILNIK PÓŁ KOMPLETNY GOŁY SŁUPEK + TURBINA + UKŁAD PALIWOWY + KOLEKTOR H5H B 470 1.3 TCE / DIG-T SILNIK PASUJE ZARÓWNO POD SKRZYNIĘ AUTOMATYCZNĄ I MANUALNĄ KOD SILNIKA: H5H B 470 SILNIK W STANIE IDEALNYM - NIEWIELKIE PRZEBIEGI - SPRAWDZONY BEZ WAD UKRYTYCH – RENAULT CAPTUR II – RENAULT CLIO V – RENAULT KADJAR – RENAULT TALISMAN – RENAULT MEGANE IV – RENAULT SCENIC IV – MERCEDES A W177 – DACIA DOKKER – DACIA LODGY – DACIA DUSTER ORAZ INNE RENAULT NISSAN DACIA MERCEDES SILNIKI 1.3 BENZYNA TCE / DIG-T WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ ISTNIEJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU GOŁEGO SILNIKA BEZ OSPRZĘTU!
SILNIK PÓŁ KOMPLETNY GOŁY SŁUPEK + TURBINA + UKŁAD PALIWOWY + KOLEKTOR H5H B 470 1.3 TCE / DIG-T SILNIK PASUJE ZARÓWNO POD SKRZYNIĘ AUTOMATYCZNĄ I MANUALNĄ KOD SILNIKA: H5H B 470 SILNIK W STANIE IDEALNYM - NIEWIELKIE PRZEBIEGI - SPRAWDZONY BEZ WAD UKRYTYCH – RENAULT CAPTUR II – RENAULT CLIO V – RENAULT KADJAR – RENAULT TALISMAN – RENAULT MEGANE IV – RENAULT SCENIC IV – MERCEDES A W177 – DACIA DOKKER – DACIA LODGY – DACIA DUSTER ORAZ INNE RENAULT NISSAN DACIA MERCEDES SILNIKI 1.3 BENZYNA TCE / DIG-T WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ ISTNIEJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU GOŁEGO SILNIKA BEZ OSPRZĘTU!
SILNIK PÓŁ KOMPLETNY GOŁY SŁUPEK + TURBINA + UKŁAD PALIWOWY + KOLEKTOR H5H B 470 1.3 TCE / DIG-T SILNIK PASUJE ZARÓWNO POD SKRZYNIĘ AUTOMATYCZNĄ I MANUALNĄ KOD SILNIKA: H5H B 470 SILNIK W STANIE IDEALNYM - NIEWIELKIE PRZEBIEGI - SPRAWDZONY BEZ WAD UKRYTYCH – RENAULT CAPTUR II – RENAULT CLIO V – RENAULT KADJAR – RENAULT TALISMAN – RENAULT MEGANE IV – RENAULT SCENIC IV – MERCEDES A W177 – DACIA DOKKER – DACIA LODGY – DACIA DUSTER ORAZ INNE RENAULT NISSAN DACIA MERCEDES SILNIKI 1.3 BENZYNA TCE / DIG-T WSZYSTKIE SILNIKI, KTÓRE OFERUJEMY: * SĄ SPRAWNE I SUCHE BEZ WYCIEKÓW * MAJĄ SPRAWDZONE CIŚNIENIE SPRĘŻANIA * SĄ MAGAZYNOWANE W OGRZEWANYCH POMIESZCZENIACH * NA WSZYSTKIE SILNIKI UDZIELAMY 14 DNIOWEJ GWARANCJI ROZRUCHOWEJ ISTNIEJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU GOŁEGO SILNIKA BEZ OSPRZĘTU!
Silnik 1.5 DCI/CDI na osprzęcie BOSCH Euro 5 model 2010-2018r, silnik bez osprzętu, do Renault Clio III IV , Kangoo II III, Modus , Twingo , Megane III, Scenic, III Nissan Micra Note, Mercedes Citan. W ofercie posiadamy bardzo dużo silników 1.5 DCI do wszystkich modeli, rozruszniki z przodu i z tyłu. Silniki praktycznie nowe z przebiegami od 10tyś do 100 tyś. W każdym silniku są sprawdzane panewki korbowodowe, w każdym jest sprawdzane ciśnienie na cylindrach. Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco. Silnik bez osprzętu, goły słupek.
Silnik 1.5 DCI/CDI na osprzęcie BOSCH Euro 5 model 2010-2018r, silnik bez osprzętu, do Renault Clio III IV , Kangoo II III, Modus , Twingo , Megane III, Scenic, III Nissan Micra Note, Mercedes Citan. W ofercie posiadamy bardzo dużo silników 1.5 DCI do wszystkich modeli, rozruszniki z przodu i z tyłu. Silniki praktycznie nowe z przebiegami od 10tyś do 100 tyś. W każdym silniku są sprawdzane panewki korbowodowe, w każdym jest sprawdzane ciśnienie na cylindrach. Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco. Silnik bez osprzętu, goły słupek.
✴️UŻYWANY SPRAWDZONY SILNIK 1.5 DCI✴️ ☑️Silnik 1.5 DCI Rozrusznik z tyłu osprzęt Delphi☑️ ✅Moc 65-82 KM ✅Przebieg : 100-160 tyś kilometrów ✅Rodzaj paliwa: Diesel ✅Osprzęt Delphi ✴️Zastosowanie : – Renault :Megane, Scenic, Kangoo, Twingo, Clio, Modus – Nissan : Micra, Note, Almera – Dacia : Logan, Sandero, Dokker, Duster W latach 2001-2006r Euro 3 ✅W każdym silniku sprawdzone są: – ☑️panewki korbowodowe – ☑️kompresja sprężania na cylindrach – ☑️korbowody (czy nie są pogięte) – ☑️poluzowane świece żarowe – ☑️pompa olejowa ✴️SILNIK 100% SPRAWNY✴️ Goły słupek bez osprzętu. ✴️60DNI GWARANCJI✴️ ✴️ KODY SILNIKÓW: – K9K 750, K9K J750, K9K 722 – K9K D722, K9K 702, K9K B702 – K9K A704, K9K 704, K9K A270 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco.
✴️UŻYWANY SPRAWDZONY SILNIK 1.5 DCI✴️ ☑️Silnik 1.5 DCI Rozrusznik z tyłu osprzęt Delphi☑️ ✅Moc 65-82 KM ✅Przebieg : 100-160 tyś kilometrów ✅Rodzaj paliwa: Diesel ✅Osprzęt Delphi ✴️Zastosowanie : – Renault :Megane, Scenic, Kangoo, Twingo, Clio, Modus – Nissan : Micra, Note, Almera – Dacia : Logan, Sandero, Dokker W latach 2001-2006r Euro 3 ✅W każdym silniku sprawdzone są: – ☑️panewki korbowodowe – ☑️kompresja sprężania na cylindrach – ☑️korbowody (czy nie są pogięte) – ☑️poluzowane świece żarowe – ☑️pompa olejowa ✴️SILNIK 100% SPRAWNY✴️ Goły słupek bez osprzętu. ✴️60DNI GWARANCJI✴️ ✴️ KODY SILNIKÓW: – K9K 750, K9K J750, K9K 722 – K9K D722, K9K 702, K9K B702 – K9K A704, K9K 704, K9K A270 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco.
✴️UŻYWANY SPRAWDZONY SILNIK 1.5 DCI✴️ ☑️Silnik 1.5 DCI Rozrusznik z tyłu osprzęt Delphi☑️ ✅Moc 65-82 KM ✅Przebieg : 100-160 tyś kilometrów ✅Rodzaj paliwa: Diesel ✅Osprzęt Delphi ✴️Zastosowanie : – Renault :Megane, Scenic, Kangoo, Twingo, Clio, Modus – Nissan : Micra, Note, Almera – Dacia : Logan, Sandero, Dokker W latach 2001-2006r Euro 3 ✅W każdym silniku sprawdzone są: – ☑️panewki korbowodowe – ☑️kompresja sprężania na cylindrach – ☑️korbowody (czy nie są pogięte) – ☑️poluzowane świece żarowe – ☑️pompa olejowa ✴️SILNIK 100% SPRAWNY✴️ Goły słupek bez osprzętu. ✴️60DNI GWARANCJI✴️ ✴️ KODY SILNIKÓW: – K9K 750, K9K J750, K9K 722 – K9K D722, K9K 702, K9K B702 – K9K A704, K9K 704, K9K A270 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco.
Silnik 1.9 DCI/CDTI/D/DDIS Moc 100/105/110/120KM Przebieg : 100-160 tyś kilometrów Rodzaj paliwa: Diesel Osprzęt Bosch Zastosowanie: Renault Megane II Scenic II Laguna II Trafic Kangoo Espace IV Master Nissan Almera Primera Primastar Interstar Volvo S40 V40 Mitsubishi Carisma Opel Vivaro Movano KODY SILNIKÓW: * F9A * F9K * F9Q * F9 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy we Francji W każdym silniku sprawdzone są: panewki korbowodowe 4-mce gwarancji pisemnej cena za goły słupek - 2100 cena za silnik kompletny z osprzętem bez turbiny - 2300zł silnik z pompa wtryskowa części pochodzą z demontażu JEŚLI MASZ JAKIEŚ WĄTPLIWOŚCI PRZY WYBORZE CZĘŚCI POMOŻEMY WYBRAĆ WŁAŚCIWĄ. posiadamy wiele części do tego i innych modeli i aut części pochodzenia Niemcy/Francji możliwość wysyłki za pobraniem koszt wysyłki 200zł czas dostawy do 72 godzin
~ WITAM, MAM NA SPRZEDAŻ RENAULT MEGANE III SCENIC III 1.9 DCI SILNIK F9Q N870 CENA ZA SŁUPEK TO 3200 ZŁ CENA ZA KOMPLETNY SILNIK BEZ SPRĘŻARKI KLIMATYZACI 4500 ZŁ DAJEMY MIESIĄC GWARANCJI!! ~ Zdjęcia przedstawione w ofercie oddają realny stan naszych przedmiotów. ~ WARUNKI I KOSZTY WYSYŁKI: Wszystkie przedmioty są nadawane za pośrednictwem firmy DHL. Koszt wysyłki uzależniony jest od wielkości oraz wagi przesyłki. Przesyłki nadawane są w ciągu 24h-48h od momentu zakupu. FORMY PŁATNOŚCI : -PRZELEW BANKOWY NA KONTO: PKO BP 18 1020 4649 0000 750*******3739 -PRZESYŁKA ZA POBRANIEM -ODBIÓR OSOBISTY (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru) ul. Gdańska 32, 84-200 Wejherowo. PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK 8:00-16:00, SOBOTA 8:00-14:00 UWAGA !!! Na życzenie wystawiamy Fakturę VAT. ~ WSZELKIE PYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ: Telefonicznie: 50*******26 lub za pośrednictwem ogłoszenia: "pytanie do sprzedającego"
✴️UŻYWANY SPRAWDZONY SILNIK 1.5 DCI✴️ ☑️Silnik 1.5 DCI Rozrusznik z sprzodu osprzęt Delphi☑️ ✅Moc 68-101 KM ✅Przebieg : 100-160 tyś kilometrów ✅Rodzaj paliwa: Diesel ✅Osprzęt Delphi ✴️Zastosowanie : – Renault :Megane, Scenic, Kangoo, Twingo, Clio, Modus – Nissan : Micra, Note, Almera – Dacia : Logan, Sandero, Dokker W latach 2006-2011r Euro 4 ✅W każdym silniku sprawdzone są: – ☑️panewki korbowodowe – ☑️kompresja sprężania na cylindrach – ☑️korbowody (czy nie są pogięte) – ☑️poluzowane świece żarowe – ☑️pompa olejowa ✴️SILNIK 100% SPRAWNY✴️ Goły słupek bez osprzętu. ✴️60DNI GWARANCJI✴️ ✴️ KODY SILNIKÓW: – K9K 672, K9K G724 , K9K 276 – K9K 766, K9K A800, K9K 768 – K9K M768, K9K T766, K9K 766 – K9K F728, K9K 728, K9K T766 – K9K 716, K9K 792, K9K V714 – K9K 6724, K9K 729, K9K 796 – K9K B802, K9K 830, K9K A800 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco.
✴️UŻYWANY SPRAWDZONY SILNIK 1.5 DCI✴️ ☑️Silnik 1.5 DCI Rozrusznik z sprzodu osprzęt Delphi☑️ ✅Moc 68-101 KM ✅Przebieg : 100-160 tyś kilometrów ✅Rodzaj paliwa: Diesel ✅Osprzęt Delphi ✴️Zastosowanie : – Renault :Megane, Scenic, Kangoo, Twingo, Clio, Modus – Nissan : Micra, Note, Almera – Dacia : Logan, Sandero, Dokker W latach 2006-2011r Euro 4 ✅W każdym silniku sprawdzone są: – ☑️panewki korbowodowe – ☑️kompresja sprężania na cylindrach – ☑️korbowody (czy nie są pogięte) – ☑️poluzowane świece żarowe – ☑️pompa olejowa ✴️SILNIK 100% SPRAWNY✴️ Goły słupek bez osprzętu. ✴️60DNI GWARANCJI✴️ ✴️ KODY SILNIKÓW: – K9K 672, K9K G724 , K9K 276 – K9K 766, K9K A800, K9K 768 – K9K M768, K9K T766, K9K 766 – K9K F728, K9K 728, K9K T766 – K9K 716, K9K 792, K9K V714 – K9K 6724, K9K 729, K9K 796 – K9K B802, K9K 830, K9K A800 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco.
✴️UŻYWANY SPRAWDZONY SILNIK 1.5 DCI✴️ ☑️Silnik 1.5 DCI Rozrusznik z sprzodu osprzęt Delphi☑️ ✅Moc 68-101 KM ✅Przebieg : 100-160 tyś kilometrów ✅Rodzaj paliwa: Diesel ✅Osprzęt Delphi ✴️Zastosowanie : – Renault :Megane, Scenic, Kangoo, Twingo, Clio, Modus – Nissan : Micra, Note, Almera – Dacia : Logan, Sandero, Dokker W latach 2006-2011r Euro 4 ✅W każdym silniku sprawdzone są: – ☑️panewki korbowodowe – ☑️kompresja sprężania na cylindrach – ☑️korbowody (czy nie są pogięte) – ☑️poluzowane świece żarowe – ☑️pompa olejowa ✴️SILNIK 100% SPRAWNY✴️ Goły słupek bez osprzętu. ✴️60DNI GWARANCJI✴️ ✴️ KODY SILNIKÓW: – K9K 672, K9K G724 , K9K 276 – K9K 766, K9K A800, K9K 768 – K9K M768, K9K T766, K9K 766 – K9K F728, K9K 728, K9K T766 – K9K 716, K9K 792, K9K V714 – K9K 6724, K9K 729, K9K 796 – K9K B802, K9K 830, K9K A800 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco.
✴️UŻYWANY SPRAWDZONY SILNIK 1.5 DCI✴️ ☑️Silnik 1.5 DCI Rozrusznik z sprzodu osprzęt Delphi☑️ ✅Moc 68-101 KM ✅Przebieg : 100-160 tyś kilometrów ✅Rodzaj paliwa: Diesel ✅Osprzęt Delphi ✴️Zastosowanie : – Renault :Megane, Scenic, Kangoo, Twingo, Clio, Modus – Nissan : Micra, Note, Almera – Dacia : Logan, Sandero, Dokker W latach 2006-2011r Euro 4 ✅W każdym silniku sprawdzone są: – ☑️panewki korbowodowe – ☑️kompresja sprężania na cylindrach – ☑️korbowody (czy nie są pogięte) – ☑️poluzowane świece żarowe – ☑️pompa olejowa ✴️SILNIK 100% SPRAWNY✴️ Goły słupek bez osprzętu. ✴️60DNI GWARANCJI✴️ ✴️ KODY SILNIKÓW: – K9K 672, K9K G724 , K9K 276 – K9K 766, K9K A800, K9K 768 – K9K M768, K9K T766, K9K 766 – K9K F728, K9K 728, K9K T766 – K9K 716, K9K 792, K9K V714 – K9K 6724, K9K 729, K9K 796 – K9K B802, K9K 830, K9K A800 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco.
Silnik 1.9 DCI/CDTI/D/DDIS Moc 100/105/110/120KM Przebieg : 100-160 tyś kilometrów Rodzaj paliwa: Diesel Osprzęt Bosch Zastosowanie: Renault Megane II Scenic II Laguna II Trafic Kangoo Espace IV Master Nissan Almera Primera Primastar Interstar Volvo S40 V40 Mitsubishi Carisma Opel Vivaro Movano KODY SILNIKÓW: * F9A * F9K * F9Q * F9 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy we Francji W każdym silniku sprawdzone są: panewki korbowodowe 4-mce gwarancji pisemnej cena za goły słupek - 2100 cena za silnik kompletny z osprzętem bez turbiny - 2300zł silnik z pompa wtryskowa części pochodzą z demontażu JEŚLI MASZ JAKIEŚ WĄTPLIWOŚCI PRZY WYBORZE CZĘŚCI POMOŻEMY WYBRAĆ WŁAŚCIWĄ. posiadamy wiele części do tego i innych modeli i aut części pochodzenia Niemcy/Francji możliwość wysyłki za pobraniem koszt wysyłki 200zł czas dostawy do 72 godzin SIEDZIBA FIRMY ZNAJDUJE SIE DOBRA NADZIEJA 63-300 I TU MOLIWY JEST ODOBIOR OSOBISTY W INNE MIEJSCA WYSYŁAMY NA PALECIE KOSZT 200 ZŁ
✴️UŻYWANY SPRAWDZONY SILNIK 1.9 DCI/CDTI✴️ ☑️Silnik 1.9 DCI/CDTI/D/DDIS☑️ ✅Moc 100/105/110/120KM ✅Przebieg : 100-160 tyś kilometrów ✅Rodzaj paliwa: Diesel ✅Osprzęt Bosch ✴️Zastosowanie: – Renault Megane II Scenic II Laguna II Trafic Kangoo Espace IV Master – Nissan Almera Primera Primastar Interstar – Volvo S40 V40 – Mitsubishi Carisma – Opel Vivaro Movano W latach 2001-2007 (pompa wody w rozrządzie). ✅W każdym silniku sprawdzone są: – ☑️panewki korbowodowe – ☑️kompresja sprężania na cylindrach – ☑️korbowody (czy nie są pogięte) – ☑️poluzowane świece żarowe – ☑️pompa olejowa ✴️SILNIK 100% SPRAWNY✴️ Goły słupek bez osprzętu. ✴️60DNI GWARANCJI✴️ ✴️ KODY SILNIKÓW: – ✅ F9A – ✅ F9K – ✅ F9Q – ✅ F9 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco. ✴️ UWAGA !!!!✴️ DOSTĘPNE SĄ SILNIKI Z POPRAWIONĄ WADĄ KONSTRUKCYJNĄ Na naszych innych oferta są dostępne silniki z poprawioną wadą konstrukcyjną (w starych silnikach zacierają się panewki korbowodowe). W poprawionych silnikach zastosowano kuty wał korbowy, wzmacniane panewki, dodatkowa odma komory korbowej silnika, zmieniona jest magistrala olejowa, 4 krotnie wydajniejsza od po przedniej pompa olejowa. Silniki są praktycznie bezawaryjne.
✴️UŻYWANY SPRAWDZONY SILNIK 1.9 DCI/CDTI✴️ ☑️Silnik 1.9 DCI/CDTI/D/DDIS☑️ ✅Moc 100/105/110/120KM ✅Przebieg : 100-160 tyś kilometrów ✅Rodzaj paliwa: Diesel ✅Osprzęt Bosch ✴️Zastosowanie: – Renault Megane II Scenic II Laguna II Trafic Kangoo Espace IV Master – Nissan Almera Primera Primastar Interstar – Volvo S40 V40 – Mitsubishi Carisma – Opel Vivaro Movano W latach 2001-2007 (pompa wody w rozrządzie). ✅W każdym silniku sprawdzone są: – ☑️panewki korbowodowe – ☑️kompresja sprężania na cylindrach – ☑️korbowody (czy nie są pogięte) – ☑️poluzowane świece żarowe – ☑️pompa olejowa ✴️SILNIK 100% SPRAWNY✴️ Każdą wysyłkę ustalamy inwidualnie. Goły słupek bez osprzętu. ✴️60DNI GWARANCJI✴️ ✴️ KODY SILNIKÓW: – ✅ F9A – ✅ F9K – ✅ F9Q – ✅ F9 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco. ✴️ UWAGA !!!!✴️ DOSTĘPNE SĄ SILNIKI Z POPRAWIONĄ WADĄ KONSTRUKCYJNĄ Na naszych innych oferta są dostępne silniki z poprawioną wadą konstrukcyjną (w starych silnikach zacierają się panewki korbowodowe). W poprawionych silnikach zastosowano kuty wał korbowy, wzmacniane panewki, dodatkowa odma komory korbowej silnika, zmieniona jest magistrala olejowa, 4 krotnie wydajniejsza od po przedniej pompa olejowa. Silniki są praktycznie bezawaryjne.
✴️UŻYWANY SPRAWDZONY SILNIK 1.9 DCI/CDTI✴️ ☑️Silnik 1.9 DCI/CDTI/D/DDIS☑️ ✅Moc 100/105/110/120KM ✅Przebieg : 100-160 tyś kilometrów ✅Rodzaj paliwa: Diesel ✅Osprzęt Bosch ✴️Zastosowanie: – Renault Megane II Scenic II Laguna II Trafic Kangoo Espace IV Master – Nissan Almera Primera Primastar Interstar – Volvo S40 V40 – Mitsubishi Carisma – Opel Vivaro Movano W latach 2001-2007 (pompa wody w rozrządzie). ✅W każdym silniku sprawdzone są: – ☑️panewki korbowodowe – ☑️kompresja sprężania na cylindrach – ☑️korbowody (czy nie są pogięte) – ☑️poluzowane świece żarowe – ☑️pompa olejowa ✴️SILNIK 100% SPRAWNY✴️ Każdą wysyłkę ustalamy inwidualnie. Goły słupek bez osprzętu. ✴️60DNI GWARANCJI✴️ ✴️ KODY SILNIKÓW: – ✅ F9A – ✅ F9K – ✅ F9Q – ✅ F9 Wszystkie silniki pochodzą z największej firmy recyklingowej we Francji Careco. ✴️ UWAGA !!!!✴️ DOSTĘPNE SĄ SILNIKI Z POPRAWIONĄ WADĄ KONSTRUKCYJNĄ Na naszych innych oferta są dostępne silniki z poprawioną wadą konstrukcyjną (w starych silnikach zacierają się panewki korbowodowe). W poprawionych silnikach zastosowano kuty wał korbowy, wzmacniane panewki, dodatkowa odma komory korbowej silnika, zmieniona jest magistrala olejowa, 4 krotnie wydajniejsza od po przedniej pompa olejowa. Silniki są praktycznie bezawaryjne.
Powiązane wyszukiwania
- Silnik słupek renault 1,5 dci k9kc612
- Silnik słupek renault kangoo modus 1.5 dci k9kj750
- Silnik słupek renault 1.6 tce nissan dig-t m5mb450
- Silnik słupek 1.5 dci 105 km renault scenic iii
- Silnik goły słupek renault dacia nissan 1.5 blue dci k9ku873
- Silnik słupek renault 1,5 dci k9k 6770 komplet
- Silnik słupek renault laguna iii (2007-2010) 2.0 dci 150km m9r742 192tyś