Silnik patrol y60 2.8
Witam sprzedam silnik do Patrola y60 Silnik jest rozebrany był sprawdzany i wywarzany wał Nowe panewki pierścienie wszystko było przygotowane do składania Wszystko to co na zdjęciach Głowica do sprawdzenia
Sprzedam kompletny silnik wyciągnięty z cywilnego patrola y60, samochód sprowadzony z Francji z przebiegiem 240tys , samochód w renowacji oraz przygotowywany do swapa. Pracował poprawnie . Lokalizacja 43-400 Cieszyn , cena 5000zł sprzedam również skrzynie ponieważ będę montował 6hp
Witam Sprzedam silnik kompletny + dodatkowy alternator 200A rd2.8 silnik Trzyma moc pali bez problemu, silnik jeszcze w aucie. cena 3800 Wielkopolska sprzedaje z powodu zmiany na m57
W skład kompletu wchodzą: W skład kompletu wchodzą: 1. Tuleje przedniego wahacza (mocowanie do mostu) /standard lub mimośrody - 4szt simerbloków 2. Tuleje przedniego wahacza tylne (mocowanie do ramy) -4 szt 3. Tuleje przedniego drążka panharda -2szt + 2szt tulei metalowych 4. Tuleje tylnego drążka panharda -2 szt. + 2szt tulei metalowych 5. Tuleje tylnych wahaczy górnych- 4szt + 4szt tulei metalowych 6. Tuleje tylnych wahaczy dolnych- 4szt + 4szt tulei metalowych 7. Tuleje dolnego wahacza od strony ramy (dystanse) -2szt +GRATIS SMAR MONTAŻOWY UWAGA!!! Posiadamy na innych ofertach tuleje mocowania przednich wahaczy do mostu typu: -standard lub mimośrody -wersja okuwana (simerblok) standard lub mimośród. Aukcja dotyczy przednich wahaczy do mostu typu STANDARD w wersji z SIMERBLOKAMI. W naszej ofercie dostępne także inne konfiguracje kompletów. Polibusze granatowe OFF-ROAD, twardość 85 ShA. Model: Nissan Patrol y60********997r.), y61-(1998-2000r.) /silnik 2.8
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis TUNINGOWANA turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 45******001 – 45******001 – 542022-5001S – 542022-1 – 465941-0002 – 465941-4 – 465941-0005 – 465941-5 – 465941-0007 – 465941-5001S – 465941-7 – 465941-5005S – 465941-5007S Numer katalogowy zamienników: – 1441122J04 – 1441122J02 – 1441122J01 – 14411G9900 – 1441122J00 – 14411-22J00 – 14411-22J01 – 14411-22J02 – 14411-22J04 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Nissan Patrol 2.8 TD Silnik: RD28T 160/GR-Y60/260 Pojemność: 2826 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: 01.1982 do 02.1998 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Powiązane wyszukiwania
- Odbojnik odbój przód nissan patrol y60 y61 mpbs
- Zmota y60 patrol wzmocniona rama
- Silnik rd28t patrol y60
- Nissan patrol y60 gr błotnik maska atrapa kierunki
- Lampy reflektory nissan patrol y60 suzuki samurai
- Nagrzewnica dmuchawa tył patrol gr y60 1988-1997
- Zwrotnica piasta czop most obudowa nissan patrol gr y60