Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Silnik opel zafira OPC
Silnik opel zafira OPC
3500 zł
nowe 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Silniki kompletne > Silniki Benzynowe
RodzajSilniki
StanUżywane
Markaopel
Modelzafira
Generacjagen-a-1999-2005

Witam sprzedam silnik kompletny do opel zafira opc przebieg z licznika 175 tys km silnik odpalony przed demontarz jest filmik jak chodzi itp

SILNIK OPEL ZAFIRA 2.0 T Z20LET OPC TURBO
SILNIK OPEL ZAFIRA 2.0 T Z20LET OPC TURBO
2700 zł
Czerwionka-Leszczyny 29 dni plecy
Typ częściCzęści karoserii > Dachy > Silnik dachu
RodzajKaroseria
StanUżywane
MarkaOpel
ModelZafira

DO SPRZEDANIA W DOBRYM STANIE SILNIK OPEL ZAFIRA 2.0 T Z20LET OPC TURBO SPRAWNY PRZEBIEG 246000

Opel Astra Z20LET 2.0 190KM 90423508
Opel Astra Z20LET 2.0 190KM 90423508
1200 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części55559848, 5849040, OE, -, 849147, 90423508, 0849147, 53049880024

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. NOWY KOLEKTOR Numer z tabliczki: – 53*******0024 – 53*******0024 Numer katalogowy zamienników: – 849147 – 90423508 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Opel Astra G 2.0 16V Turbo Silnik: Z20LET Pojemność: 1998 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 08.2000 do 12.2003 Opel Speedster Silnik: Z20LET Pojemność: 2000 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: od 08.2000 Opel Zafira A 2.0 Turbo OPC Silnik: Z20LET Pojemność: 1998 ccm Moc: 192 KM Rok produkcji: 08.2000 do 12.2003 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Opel Astra Z20LET 2.0 190 KM 849147
Opel Astra Z20LET 2.0 190 KM 849147
1200 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części55559848, 5849040, OE, -, 849147, 90423508, 0849147, 53049880024

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 53*******0024 – 53*******0024 Numer katalogowy zamienników: – 849147 – 90423508 – TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Opel Astra G 2.0 16V Turbo Silnik: Z20LET Pojemność: 1998 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 08.2000 do 12.2003 Opel Speedster Silnik: Z20LET Pojemność: 2000 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: od 08.2000 Opel Zafira A 2.0 Turbo OPC Silnik: Z20LET Pojemność: 1998 ccm Moc: 192 KM Rok produkcji: 08.2000 do 12.2003 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Opel Astra Z20LET 2.0 190 KM 53049880024
Opel Astra Z20LET 2.0 190 KM 53049880024
1200 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części55559848, 5849040, OE, -, 849147, 90423508, 0849147, 53049880024

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. NOWY KOLEKTOR Numer z tabliczki: – 53*******0024 – 53*******0024 Numer katalogowy zamienników: – 849147 – 90423508 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Opel Astra G 2.0 16V Turbo Silnik: Z20LET Pojemność: 1998 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: 08.2000 do 12.2003 Opel Speedster Silnik: Z20LET Pojemność: 2000 ccm Moc: 190 KM Rok produkcji: od 08.2000 Opel Zafira A 2.0 Turbo OPC Silnik: Z20LET Pojemność: 1998 ccm Moc: 192 KM Rok produkcji: 08.2000 do 12.2003 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.