Silnik kompletny 2.0 tdci 140 km ,ford ,volvo ,d4204t

Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Silnik kompletny 2.0 tdci 140 KM ,ford ,volvo  ,D4204T
Silnik kompletny 2.0 tdci 140 KM ,ford ,volvo ,D4204T
2690 zł
nowe Suwałki 8 dni plecy
Typ częściSilniki i osprzęt > Silniki kompletne > Silniki Diesel
RodzajSilniki
StanUżywane

Prezentujemy państwu oryginalny silnik. POJEMNOŚĆ: 2.0 TDCI MOC: 136-140KM NUMER / SYMBOL SILNIKA : D4204T ,QXWA QXWB RODZAJ PALIWA: DIESEL MARKA POJAZDU: FORD VOLVO Silnik jest kompletny i wyglada tak jak na zdjeciach ,gwarancja rozruchowa 14 dni ,wiecej info na tel .lub email .

TURBO Ford C-MAX 2.0 TDCi 136KM 760774 3M5Q6K682BA
TURBO Ford C-MAX 2.0 TDCi 136KM 760774 3M5Q6K682BA
665 zł
Oleśnica 21 dni plecy
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
MarkaInny

TURBO Ford C-MAX 2.0 TDCi 136KM 760774 3M5Q6K682BA TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:Ford C-MAX 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Ford Focus II 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Ford Focus II 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 01.2004 Ford Galaxy II 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 1997 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 03.2006 Ford Kuga 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Ford Mondeo III 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: 01.2004 do 01.2007 Ford S-MAX 2.0 TDCi Silnik: QXWA, QXWB, UFWA Pojemność: 1997 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 Ford S-MAX 2.0 TDCi Silnik: QXWA, QXWB, UFWA Pojemność: 1997 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: 01.2007 do 12.2011 Volvo C30 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2006 Volvo C70 II 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2006 Volvo S40 II 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Volvo V40 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Volvo V50 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Numer z tabliczki: 760******05S 760******05S 72******004 72******005 753******02 753******06 753******02S 760******03 Numer katalogowy zamienników: 3M5Q6K682BA 3M5Q6K682BB 3M5Q6K682CA 3M5Q6K682CB 3M5Q6K682CC 3M5Q6K682CD 1231955 1327582 1331247 1406472 Etapy naszej pracy - regeneracji: 1) Przygotowanie do regeneracji - Sprawdzenie turbosprężarki pod względem uszkodzeń mechanicznych czy obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny - Rozebranie turbosprężarki na elementy pierwsze - Weryfikacja stanu oraz przyczyny uszkodzenia - Turbosprężarki poddawane są dokładnemu czyszczeniu zewnętrznemu w myjce wysokociśnieniowej - Przeprowadzenie procesu szkiełkowania 2) Regeneracja - Zmiana wszystkich niezbędnych elementów na nowe - wysokiej klasy kompletny zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna, wirnik z wałkiem, koło kompresji - Złożenie rdzenia turbosprężarki - Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara) - Doważenie sprężarki na maszynie wysokoobrotowej CIMAT - Montaż doważonego rdzenia w kolektor turbosprężarki - Regulacja zmiennej geometrii oraz siłownika 3) Test oraz kontrola jakości Dokonujemy szeregu specjalistycznych testów przy użyciu technologicznie zaawansowanych maszyn Dbamy, aby każdy etap oraz najmniejszy detal regeneracji był na najwyższym poziomie! Wybierając nasz produkt otrzymujesz: - najwyższej jakości, kompleksowo zregenerowaną turbosprężarkę - komplet uszczelek montażowych - certyfikaty dające gwarancję najwyższego poziomu produktu (na życzenie klienta są dołączane wydruki z poszczególnych urządzeń) - fachową i rzetelną obsługę podczas dalszej eksploatacji - dla stałych klientów liczne rabaty Uwaga! Cena uwzględnia zwrot uszkodzonej turbosprężarki.Opcja 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie. Wówczas prosimy o staranne zapakowanie starej turbosprężarki, lub wyciągnięcie nowej z kartonu i zapakowanie starej. Kurier będzie posiadał list przewozowy. Jest to najszybszy wariant bez kaucji. Opcja 2: Jeśli nie oddajesz od razu uszkodzonej turbosprężarki, możesz odesłać ją na nasz adres po zamontowaniu nowej. Do ceny doliczana jest wtedy kaucja zwrotna. Po odebraniu starej turbosprężarki zwrócimy ci całą kwotę kaucji. Opcja 3: Kiedy nie zwracasz turbosprężarki-ustalimy indywidualnie dopłatę. Opcja 4: Kurier odbierze od Ciebie zepsutą turbosprężarkę, a my naprawiamy ją w ciągu 24 godzin i odeślemy na Twój adres. Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu.

TURBO Ford S-MAX 2.0 115KM 140KM 760774 DW10BTED
TURBO Ford S-MAX 2.0 115KM 140KM 760774 DW10BTED
665 zł
Oleśnica 15 dni plecy
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
MarkaInny

TURBO Ford S-MAX 2.0 115KM 140KM 760774 DW10BTED TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:Ford C-MAX 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Ford Focus II 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Ford Focus II 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 01.2004 Ford Galaxy II 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 1997 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 03.2006 Ford Kuga 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Ford Mondeo III 2.0 TDCi Silnik: DW10BTED Pojemność: 2000 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: 01.2004 do 01.2007 Ford S-MAX 2.0 TDCi Silnik: QXWA, QXWB, UFWA Pojemność: 1997 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: 01.2006 do 12.2008 Ford S-MAX 2.0 TDCi Silnik: QXWA, QXWB, UFWA Pojemność: 1997 ccm Moc: 115 KM Rok produkcji: 01.2007 do 12.2011 Volvo C30 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2006 Volvo C70 II 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2006 Volvo S40 II 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Volvo V40 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Volvo V50 2.0 D Silnik: D4204T Pojemność: 1997 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: od 01.2004 Numer z tabliczki: 760******05S 760******05S 72******004 72******005 753******02 753******06 753******02S 760******03 Numer katalogowy zamienników: 3M5Q6K682BA 3M5Q6K682BB 3M5Q6K682CA 3M5Q6K682CB 3M5Q6K682CC 3M5Q6K682CD 1231955 1327582 1331247 1406472 Etapy naszej pracy - regeneracji: 1) Przygotowanie do regeneracji - Sprawdzenie turbosprężarki pod względem uszkodzeń mechanicznych czy obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny - Rozebranie turbosprężarki na elementy pierwsze - Weryfikacja stanu oraz przyczyny uszkodzenia - Turbosprężarki poddawane są dokładnemu czyszczeniu zewnętrznemu w myjce wysokociśnieniowej - Przeprowadzenie procesu szkiełkowania 2) Regeneracja - Zmiana wszystkich niezbędnych elementów na nowe - wysokiej klasy kompletny zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna, wirnik z wałkiem, koło kompresji - Złożenie rdzenia turbosprężarki - Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara) - Doważenie sprężarki na maszynie wysokoobrotowej CIMAT - Montaż doważonego rdzenia w kolektor turbosprężarki - Regulacja zmiennej geometrii oraz siłownika 3) Test oraz kontrola jakości Dokonujemy szeregu specjalistycznych testów przy użyciu technologicznie zaawansowanych maszyn Dbamy, aby każdy etap oraz najmniejszy detal regeneracji był na najwyższym poziomie! Wybierając nasz produkt otrzymujesz: - najwyższej jakości, kompleksowo zregenerowaną turbosprężarkę - komplet uszczelek montażowych - certyfikaty dające gwarancję najwyższego poziomu produktu (na życzenie klienta są dołączane wydruki z poszczególnych urządzeń) - fachową i rzetelną obsługę podczas dalszej eksploatacji - dla stałych klientów liczne rabaty Uwaga! Cena uwzględnia zwrot uszkodzonej turbosprężarki.Opcja 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie. Wówczas prosimy o staranne zapakowanie starej turbosprężarki, lub wyciągnięcie nowej z kartonu i zapakowanie starej. Kurier będzie posiadał list przewozowy. Jest to najszybszy wariant bez kaucji. Opcja 2: Jeśli nie oddajesz od razu uszkodzonej turbosprężarki, możesz odesłać ją na nasz adres po zamontowaniu nowej. Do ceny doliczana jest wtedy kaucja zwrotna. Po odebraniu starej turbosprężarki zwrócimy ci całą kwotę kaucji. Opcja 3: Kiedy nie zwracasz turbosprężarki-ustalimy indywidualnie dopłatę. Opcja 4: Kurier odbierze od Ciebie zepsutą turbosprężarkę, a my naprawiamy ją w ciągu 24 godzin i odeślemy na Twój adres. Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu.