Silnik bmw x5 3.0d
![Silnik BMW X5 3.0d](https://abyhom.pl/desing/aby/images/no_photo_100.png)
Sprzedam uszkodzony silnik BMW x5 3.0d 240km dodatkowo posiadam jeszcze głowice do silnika 2.5d cena 1100zł
Sprzedam silnik 3.0d 258km Oznaczanie silnika n57d30a Silnik z 2016 roku BMW X5 X6 i inne Stan silnika idealny Silnik oryginalny nie naprawiany Cena przy zwrocie starego uszkodzonego silnika na panewce Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie I
SILNIK SŁUPEK 3.0D M57 218KM BMW E60 E61 X5 E53SILNIK SŁUPEK, GOŁY BEZ OSPRZĘTUBMW E60 E61 X5 E53 3.0D M57SPRAWNY, NADAJE SIĘ DO PONOWNEGO MONTAŻU, SILNIK NADAL W AUCIE, MOŻLIWOŚĆ ODPALENIA NIE DYMI, NIE WYDAJE NIEPOKOJĄCYCH DŹWIĘKÓW, PORPAWNA PRACAZDJĘCIE PRZEDSTAWIA FAKTYCZNY STAN SILNIKA
Ogłoszenie dotyczy osprzet silnika cześci SILNIK BMW 218KM 3.0D X5 530D 730D E60 E65 306D2 Możliwośc wysyłki kurierem
Kompletny silnik BMW M57 -3.0D- 193PS z 2002r. M57D30- E39 diesel -Stan bardzo dobry. Sprawny w 100%. Odpalony przed wyjęciem. Pracował bardzo ładnie. Silnik pochodzi z Niemiec z uszkodzonego BMW serii-5 E39 z 2002r (sedan) Automat. PRZEBIEG: 224tyś KM. Serwisowany Oznaczenia: M57D30 ; 306 D1 ; E39. UDZIELAM GWARANCJI ROZRUCHOWEJ ! -Cena za silnik KOMPLETNY: tj. układ paliwowy czyli komplet wtryskiwaczy, przewody paliwowe, listwa wtryskowa z czujnikami, pompa paliwa, kolektor ssący, kolektor wydechowy, podstawa alternatora, pompa vacum, chłodniczka spalin, przepustnica, wentylator z wiskozą, obudowa filtra oleju, koło zamachowe, łapy silnika, przewody, czujniki itp -Cena nie dotyczy: alternatora, kompresora klimy i turbosprężarki. Możliwa wysyłka kurierska, lub transport pod wskazany adres. tel.6******82
Sprzedam kompletny SWAP silnika 3.0d 218KM M57N zdemontowany z BMW E53 X5 lift, ze sprawnego, jeżdżącego auta, które przyjechało na własnych kołach z Anglii Przebieg ok 198 tys mil Cena obniżona z podowu stanu turbiny ( duże luzy na wirniku) Cena nie podlega negocjacji Żeliwny blok Wtryski 131/661. Turbina na podciśnienie Cena dotyczy kompletnego silnika z osprzętem+ pokrywy silnika BMW+ rur dolotowych z intercoolera+ sterownika z Ews+ stacyjka+ pedał gazu+ gniazdo obd+ pompa progowa+ gniazda przekaźników pompy+ kawałek wydechu do adaptacji+ gruszka podciśnienia+ wtyczki z instalacji auta do adaptacji Białystok lub wysyłka pobraniowa PS. Preferowany kontakt telefoniczny, jeśli nie odbiorę proszę wysłać wiadomość olx lub SMS.
Sprzedam kompletny przód do bmw x5 lift Silnik 3.0d części do założenia bez malowania
Sprzedam komplet chłodnic ze wzmocnieniem do bmw x5 e70 3.0d 245 silnik N57d30a, xdrive. 510x510x682
Sprzedam silnik 3.0d 258km Silnik z 2016 roku Oznaczanie silnika n57d30a BMW X5 X6 Stan bardzo dobry original Silnik nienaprawiany Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie
Sprzedam kompletny silnik 3.0d. 245km 299km. 306km Oznaczanie silnika N57D30 BMW X5 X6 i iny przed liftem Silnik po zerwanii rozrządu Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie
Witam mam do sprzedania słupek silnika z BMW X5 3.0d E53 184 KM silnik pracował do końca ale jadąc na trasie turbina zaciągnęła olej ale udało się go zgasić i silnik ocalał . Sprzedaje słupek razem z wtryskami smokiem i bagnetem do oleju tyle mi zostało z bmw X5 , miski olejowej nie posiadam. W razie pytań proszę dzwonić 60*****58 .
– Posiadam na sprzedaż silnik BMW 306KM 3.0D N57D30B pasujący do modeli bmw takich X5, X6, E70,E71, F01, F02 po niskim przebiegu silnik w stanie bardzo dobrym. Cena dotyczy gołego silnika. – Istnieje możliwość sprzedaży kompletnego silnika. – Możliwy jest także montaż w profesjonalnym warsztacie a także dowóz państwa auta z dowolnego miejsca w Polsce lub Europie.
– Posiadam na sprzedaż silnik BMW 235KM 3.0D 306D3 M57n2 pasujący do modeli BMW takich X3, X5, X6, E70, E71, E83 po niskim przebiegu. Silnik w stanie bardzo dobrym. Cena dotyczy gołego silnika. – Istnieje możliwość sprzedaży kompletnego silnika. – Możliwy jest także montaż w profesjonalnym warsztacie, a także dowóz państwa auta z dowolnego miejsca w Polsce lub Europie.
Na sprzedaż kompletny silnik z osprzętem N57D30A 3.0d 245km z oryginalnym przebiegiem 239tys. Km pochodzący z BMW X5 . Silnik pasuje do wielu modeli BMW Silnik w pełni sprawny znajduje się w aucie do odpalenia i sprawdzenia pod osobę zainteresowaną Możliwość sprzedania wraz w komplecie z kompletna skrzynia ZF8HP70 i reduktorem Osoby poważnie zainteresowane zapraszam do kontaktu pod numer 7*9*6*9*9*1*1*0*5 po więcej informacji Preferowany odbiór osobisty lub wysyłkowo Cena do uczciwej negocjacji
ID: 297530 NAZWA: DYFERENCJAŁ MOST DYFER NR FABRYCZNY 7524892 3.91 MARKA: BMW MODEL: X5 E53 SILNIK: RODZAJ SILNIKA: 3.0d 24V 218KM ROK PRODUKCJI: KOD SILNIKA: UWAGI: GW ROZRUCH 14 DNI CENA ZA MOST ZE ZDJECIA Aby zamówić tą część wyślij SMS z adresem dostawy i ID części pod jeden z numerów podanych w ogłoszeniu.
Na sprzedaż kompletny silnik z osprzętem N57D30A 3.0d 245km . Silnik pasuje do wielu modeli BMW F11 F10 X5 X6 itd Silnik w pełni sprawny znajduje się w aucie do odpalenia i sprawdzenia pod osobę zainteresowaną Możliwość sprzedania wraz w komplecie z kompletna skrzynia ZF8HP70x reduktorem Osoby poważnie zainteresowane zapraszam do kontaktu pod numer 7*9*6*9*9*1*1*0*5 po więcej informacji Preferowany odbiór osobisty lub wysyłkowo Cena do negocjacji zapraszam
WITAM SERDECZNIE Część używana - sprawna. STAN: BARDZO DOBRY Wszystkie zdjęcia w ofertach są naszego autorstwa i przedstawiają rzeczywisty stan przedmiotu. Wszystkie ogłoszenia z towarami uszkodzonymi są oznaczone ( stawiamy zdjęcie pęknięć lub informujemy w opisie), jeżeli nic dodatkowo nie jest napisane lub pokazane o towarze oznacza to, że jest 100% sprawny. POCHODZENIE PRZEDMIOTU SPRZEDAŻY: – Marka: BMW – Model: X5 E70 – Silnik: 3.0D – Rok produkcji: 2007 – Wersja: EUROPA – Kolor: – Przebieg:
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 54409880026 – 54409700026 – 54409980026 – 54409710026 – 54409880019 – 54409700019 – 54409980019 – 54409710019 – 54409880013 – 54409700013 – 54409980013 – 54409710013 – 54409880010 – 54409700010 – 54409980010 – 54409710010 – 54409980026 Numer katalogowy zamienników: – 11658510943 – 8510943 – 8508091 – 11658508091 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazd: BMW 740D F01N BMW 640D F06 GRAN COUPE F12 F13 BMW 535D GT GRAN TOURISMO F07 F07N BMW 535D F10N F11N BMW F30 F31 F34 335D BMW F32 F33 F36 435D BMW 3.0D 313 PS/KM BMW 3 (F30, F80) 335 d xDrive BMW 3 Gran Turismo (F34) 335 d xDrive BMW 3 Kombi (F31) 335 d xDrive BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 435 d xDrive BMW 4 Coupe (F32, F82) 435 d xDrive BMW 4 Gran Coupe (F36) 435 d xDrive BMW 5 (F10) 535 d BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d BMW 5 Touring (F11) 535 d BMW 5 (F10) 535 d xDrive BMW 5 Gran Turismo (F07) 535 d xDrive BMW 5 Touring (F11) 535 d xDrive BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d BMW 6 Coupe (F13) 640 d BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d BMW 6 Cabriolet (F12) 640 d xDrive BMW 6 Coupe (F13) 640 d xDrive BMW 6 Gran Coupe (F06) 640 d xDrive BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive BMW X3 (F25) xDrive 35 d BMW X4 (F26) xDrive 35 d BMW X5 (F15, F85) xDrive 40 d BMW X6 (F16, F86) xDrive 40 d Silnik: N57 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Powiązane wyszukiwania
- Bmw x5 f15 silnik silniczek szyberdachu
- Bmw x5 f15 bmw x6 f16 - osłona pod silnik - 5518
- Silnik wycieraczek ramię bmw x5 e70 6942165
- Bmw x5 f15 silnik regulatora kolumny 0390203690
- Podusdzka pod silnik do bmw x5 e70
- Silnik motor bmw x5 f15 3,0d n57d30a
- Płyta osłona podłoga pod silnik bmw x5 f15 x6 f16 6853814