Silnik 2.0 tfsi audi s3 bhz

Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Silnik 2.0 TFSI Audi S3 BHZ
Silnik 2.0 TFSI Audi S3 BHZ
7500 zł
nowe Poznań 30+ kilka dni temu
Typ częściPozostałe
RodzajPozostałe części samochodowe
StanUżywane

Sprzedam kompletny silnik 2.0 TFSI do Audi S3. Kod BHZ - 265KM Silnik sprzedajemy jako goły słupek. Silnik jest w 100% sprawny technicznie. Przebieg auta - 168 tys. km.

AUDI A3 S3 8P 2.0 TFSI 195kW 265KM SILNIK BHZ 165t
AUDI A3 S3 8P 2.0 TFSI 195kW 265KM SILNIK BHZ 165t
10000 zł
Ujazd 30+ kilka dni temu
Typ częściPozostałe
RodzajPozostałe części samochodowe
StanUżywane

NAZWA: SILNIK BENZYNOWY MARKA: AUDI MODEL: S3 8P SILNIK: RODZAJ SILNIKA: 2.0TFSI 16V 265KM KOD SILNIKA: ID: 189503 UWAGI: AUDI S3 8P QUATTRO 2.0 TFSI 195kW 265KM SILNIK O KODZIE BHZ Z AUTA 2007R PO PRZEBIEGU 165 TYS KM (103 TYS MIL, PATRZ ZDJECIE LICZNIKA) GW ROZRUCH PISEMNA 30 DNI CENA ZA SŁUPEK ZE ZDJECIA Aby zamówić tą część wyślij SMS z adresem dostawy i ID części pod jeden z numerów podanych w ogłoszeniu.

Seat Leon BWJ CDLD 2.0 241 265KM 53049700064
Seat Leon BWJ CDLD 2.0 241 265KM 53049700064
2100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części06F145702C

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. NOWY KOLEKTOR Numer z tabliczki: – 53*******0064 – 53*******0064 Numer katalogowy zamienników: – 06F145702C – 06F145702CX – 06F145702CV TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Audi S3 2.0 TFSI (8P/PA) Silnik: BHZ Pojemność: 1984 ccm Moc: 265 KM Rok produkcji: od 10.2006 Audi TT S 2.0 TFSI (8J) Silnik: BHZ Pojemność: 1984 ccm Moc: 272 KM Rok produkcji: od 10.2006 Seat Leon 2.0 TFSI Cupra Silnik: BWJ / CDLD Pojemność: 1984 ccm Moc: 241 KM Rok produkcji: od 10.2006 Volkswagen Golf V 2.0 TFSI Silnik: BYD Pojemność: 1984 ccm Moc: 230 KM Rok produkcji: 05.2010 do 11.2008 Volkswagen Golf VI 2.0 R Silnik: CDLF Pojemność: 1984 ccm Moc: 270 KM Rok produkcji: od 12.2009 Volkswagen Golf VI 2.0 GTI 35 Silnik: CDLG Pojemność: 1984 ccm Moc: 235 KM Rok produkcji: 05.2011 do 11.2012 Volkswagen Scirocco 2.0 R TSI Silnik: CDLA Pojemność: 1984 ccm Moc: 265 KM Rok produkcji: 10.2009 do 04.2014 Audi S1 2.0 TFSI Silnik: CDLH Pojemność: 1984 ccm Moc: 265 KM Rok produkcji: 07.2012 do 12.2012 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Audi S1 CDLH 2.0 241 265KM 53049880064
Audi S1 CDLH 2.0 241 265KM 53049880064
2100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części53049880064

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. NOWY KOLEKTOR Numer z tabliczki: – 53*******0064 – 53*******0064 Numer katalogowy zamienników: – 06F145702C – 06F145702CX – 06F145702CV TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Audi S3 2.0 TFSI (8P/PA) Silnik: BHZ Pojemność: 1984 ccm Moc: 265 KM Rok produkcji: od 10.2006 Audi TT S 2.0 TFSI (8J) Silnik: BHZ Pojemność: 1984 ccm Moc: 272 KM Rok produkcji: od 10.2006 Seat Leon 2.0 TFSI Cupra Silnik: BWJ / CDLD Pojemność: 1984 ccm Moc: 241 KM Rok produkcji: od 10.2006 Volkswagen Golf V 2.0 TFSI Silnik: BYD Pojemność: 1984 ccm Moc: 230 KM Rok produkcji: 05.2010 do 11.2008 Volkswagen Golf VI 2.0 R Silnik: CDLF Pojemność: 1984 ccm Moc: 270 KM Rok produkcji: od 12.2009 Volkswagen Golf VI 2.0 GTI 35 Silnik: CDLG Pojemność: 1984 ccm Moc: 235 KM Rok produkcji: 05.2011 do 11.2012 Volkswagen Scirocco 2.0 R TSI Silnik: CDLA Pojemność: 1984 ccm Moc: 265 KM Rok produkcji: 10.2009 do 04.2014 Audi S1 2.0 TFSI Silnik: CDLH Pojemność: 1984 ccm Moc: 265 KM Rok produkcji: 07.2012 do 12.2012 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Volkswagen Scirocco CDLA 2.0 241 265KM 06F145702C
Volkswagen Scirocco CDLA 2.0 241 265KM 06F145702C
2100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części06F145702C

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. NOWY KOLEKTOR Numer z tabliczki: – 53*******0064 – 53*******0064 Numer katalogowy zamienników: – 06F145702C – 06F145702CX – 06F145702CV TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Audi S3 2.0 TFSI (8P/PA) Silnik: BHZ Pojemność: 1984 ccm Moc: 265 KM Rok produkcji: od 10.2006 Audi TT S 2.0 TFSI (8J) Silnik: BHZ Pojemność: 1984 ccm Moc: 272 KM Rok produkcji: od 10.2006 Seat Leon 2.0 TFSI Cupra Silnik: BWJ / CDLD Pojemność: 1984 ccm Moc: 241 KM Rok produkcji: od 10.2006 Volkswagen Golf V 2.0 TFSI Silnik: BYD Pojemność: 1984 ccm Moc: 230 KM Rok produkcji: 05.2010 do 11.2008 Volkswagen Golf VI 2.0 R Silnik: CDLF Pojemność: 1984 ccm Moc: 270 KM Rok produkcji: od 12.2009 Volkswagen Golf VI 2.0 GTI 35 Silnik: CDLG Pojemność: 1984 ccm Moc: 235 KM Rok produkcji: 05.2011 do 11.2012 Volkswagen Scirocco 2.0 R TSI Silnik: CDLA Pojemność: 1984 ccm Moc: 265 KM Rok produkcji: 10.2009 do 04.2014 Audi S1 2.0 TFSI Silnik: CDLH Pojemność: 1984 ccm Moc: 265 KM Rok produkcji: 07.2012 do 12.2012 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Filtr