Saab 93 9-3 2.2 tid dti sterownik pompy wtryskowej bosch vp44 009

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Saab 93 9-3 2.2 TID DTI Sterownik Pompy Wtryskowej Bosch VP44 009
Saab 93 9-3 2.2 TID DTI Sterownik Pompy Wtryskowej Bosch VP44 009
300 zł
nowe Ożarów 30+ kilka dni temu
RodzajUkład paliwowy
StanUżywane
Numer części0470504009 09119221 09192986 09192991 R1090057 0281010480 0281010479 1277022037 1277022036 0281010888 0281010889 0281010890 0281001827 0281001740 0281001371 0281010837 0281010296 0281001692 0281010887

OMEGA BOSCH VP44 VP30 SERWIS UL. BRZOZOWA 57 27-530 OŻARÓW TEL. 51*****29 Cena dotyczy sprzedaży sterownika pod warunkiem zwrotu starego. Potrzebujesz zakupić sterownik ? Profesjonalnie Naprawić Sterownik PSG5, PSG16 lub 1.7L ISUZU Pompy wtryskowej Bosch VP44, VP30 ? Potrzebujesz zresetować sterownik FORD lub wyłączyć IMMO ? TRAFIŁEŚ IDEALNIE !!! OMEGA BOSCH VP44 SERWIS specjalizuje się w sprzedaży i naprawie elektroniki samochodowej. Posiadamy niezbędną wiedzę z zakresu elektroniki i informatyki zdobytą przez lata praktyki i wieloletnie doświadczenie przy pracy z wysoce zaawansowaną elektroniką. Bogate doświadczenie, którego nabieraliśmy przez wiele lat działalności sprawia, że dzisiaj jesteśmy jedynym niezależnym serwisem współpracującym bezpośrednio z BOSCH DIESEL SERVICE Szukasz innego numeru sterownika, czujnika obrotów HALL czy zaworów dawki lub kąta wtrysku ? Sprawdź pozostałe nasze aukcje lub ZADZWOŃ !!! POSIADAMY STEROWNIKI DO KAŻDEGO NUMERU POMPY PO FABRYCZNEJ REGENERACJI Na pozostałych naszych aukcjach USŁUGA NAPRAWY TWOJEGO STEROWNIKA !!! Z GWARANCJĄ 12 MIESIĘCY !!! Nie wiesz od czego zacząć ? Jak dobrać sterownik ? Masz problem z demontażem sterownika ? Nie wiesz jak zdiagnozować uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej ? ZADZWOŃ !!! NA WSZYSTKIE PYTANIA ODPOWIE NASZ KONSULTANT Posiadamy dedykowane stanowisko diagnostyczne i serwisowe. Każdy sterownik PSG5 pompy wtryskowej Bosch VP44 VP30 jest sprawdzany po regeneracji fabrycznej OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY ? - po zgaszeniu auto nie chce odpalić, - silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo - silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił - silnik nierówno pracuje - silnik dymi - silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa - silnik nie osiąga pełnej mocy PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA KOMPUTEREM MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY OPEL, SAAB p1630 zawór dawki p1631 sterownik pompy p1335 czujnik obrotów położenia wału korbowego p0725 czujnik obrotów położenia wału korbowego p1345 czujnik obrotów, sygnał z położenia wałka pompy p1220 czas wtrysku, kąt wtrysku, początek tłoczenia p1650 szeregowa szyna can, komunikacja p1651 szeregowa szyna can, komunikacja p1560 napięcie zasilania przekroczenie p1600 sterownik uszkodzenie programu p0190 usterka mechaniczna w systemie paliwa p1660 za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa p0251 wirnik krzywka pompy wtryskowej usterka, usterka zaworu spv dawki, regulacja momentu wtrysku, cisnienia paliwa AUDI VOLKSWAGEN SKODA 01318 komputer sterujący pompy wtryskowej j-399 komputer sterujący pompy wtryskowej 0526 brak komunikacji z modułem pompy 01268 nastawnik dawki paliwa, objętości, quantity adjuster 0550 błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początku tłoczenia 00628 kontrola różna bieżąca, kontrola wielkości nastawczych 01376 sygnał obrotów pompy wtryskowej n146 nastawnik dawki, objętości uszkodzenie FORD p1664 sterownik pompy wtryskowej uszkodzenie p1564 moduł pompy wtryskowej żądanie ograniczenia dawki paliwa p0149 błąd wyprzedzenia kąta wtrysku p0167 błąd układu regulacji początku tłoczenia p1563 moduł pompy wtryskowej uszkodzenie, zatrzymanie silnika p1665 usterka sterownika pompy wtryskowej, komunikacja p1666 czujnik wału korbowego pompa 0335 czujnik położenia wału korbowego NISSAN p1690 sterownik pompy uszkodzony p1600 sterownik pompy uszkodzony p1251 magnetyczny zawór regulacji dawki, sygnał niezrozumiały p1241 regulacja początku wtrysku, kąta wtrysku, czasu wtrysku BMW 73 nieprawidłowy wynik porównania prędkości obrotowej silnika i pompy 72 nastawnik początku wtrysku, czasu wtrysku, kąta wtrysku SPRAWDŹ W JAKIM MODELU WYSTĘPUJE OFEROWANY STEROWNIK - AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH ) - BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39) - DODGE CUMMINS RAM 3500 - FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI - FORD MONDEO 2.0 TDDI - FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE - HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi - ISUZU KB 3.0 TDI - MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6 - MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI - MITSUBISHI CANTER 3.0 - NISSAN ALMERA 2.2 - NISSAN PATROL GR 3.0 - NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0 - OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI - OPEL FRONTERA 2.2 DTI - OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI - OPEL SINTRA 2.2 TD - OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI - ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT - SAAB 9-3, 9-5 2.2 TID - SKODA SUPERB 2.5 TDI - VW Passat 2.5 TDI - VOLVO FL6 5.5 NASZ SPRZĘT - Oryginalny stół probierczy EPS przeznaczony do badania i kalibracji pomp wtryskowych VP44 VP30 - Przystawka KQ44Pc - najnowsza przystawka do sterowania pompami VP 30 VP44 na stanowisku probierczym jak i symulacji w "powietrzu" do wstępnego sprawdzenia komunikacji CAN ze sterownikiem, temperatury modułu, czujnika obrotów HALL. Urządzenie posiada diagnozę pomp Ford , Opel, Saab, Man, Audi, Skoda, VW, Bmw, Rover, Volvo, Agregaty budowlane, Maszyny Rolnicze - Interfejs do kasowania błędów w pamięci sterownika i odczytu numeru softu sterownika. Możemy sprawdzić do jakiego numeru pompy przypisany jest dany sterownik. Zdarzają się przypadki że przychodzi np: pompa OPEL a sterownik zamontowany jest od FORDA. Taka kombinacja nigdy nie ruszy i wymaga założenia sterownika o odpowiednim numerze oprogramowania (SOFCIE) - Przystawka do kasowania IMMO w sterownikach forda. Koniecznie przy wymianie sterownika pompy na inny, gdy twój sterownik został uszkodzony nieodwracalnie bądź go fizycznie nie posiadasz NASZA TECHNOLOGIA FABRYCZNEJ REGENERACJI STEROWNIKÓW POMP WTRYSKOWYCH Stosujemy oryginalny tranzystor z dwoma połączeniami źródła (S) montowany za czasów produkcji sterowników od 2004 roku ( tych wzmocnionych ). Nie jest to jakiś tani allegrowski zamiennik typu IRLR2905, IRLR3636, IRLR3705 który często uszkadza sterownik nieodwracalnie. Zdobycie numeru naszego oryginalnego tranzystora w 2009 roku graniczyło z cudem a i tak musimy go na bieżąco importować z Niemiec. Niestety nie jest dostępny w Polsce. Sterowniki od 2004 roku te tzw. "wzmocnione" też niestety ulegają uszkodzeniu. Tranzystor jest co prawda mocniejszy ale połączenia nadal nie wytrzymują próby czasu i pełnego obciążenia. I podobnie jak w starszych wersjach potrafią się przepalić. Po naszej fabrycznej regeneracji z zastosowaniem tego samego oryginalnego tranzystora przewidzianego dla modułów PSG5 produkowanych przez BOSCH nie ma problemu trapiącego sterowniki z pierwszej fazy produkcji ( do 2003 r. ) jak i tych poprawionych z drugiej fazy produkcji ( po 2003 r. ) Z KIM WSPÓŁPRACUJEMY ? KTO NAM ZAUFAŁ ? Nasz Serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z BOSCH DIESEL CENTER i BOSCH DIESEL SERWIS. Współpracujemy między innymi z serwisami Bosch z Suchej Beskidzkiej, Lublina, Kobiór, Katowic, Jaworzna, Krakowa, Wojaszówki, Bielsko Białej, Gryfina, Warszawy i dziesiątkami większych i mniejszych zakładów i warsztatów regenerujących pompy wtryskowe, czy zajmujących się mechaniką pojazdową JAK ZDEMONTOWAĆ STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ VP44 VP30 Do demontażu potrzebował będziesz klucz TORX 25 do odkręcenia 8 śrub sterownika - 5 w aluminiowej klapce i 3 z boku klapki, wszystkie od góry a następnie TORX 10 do odkręcenia 2 śrub czujnika obrotów pokazanych na poglądowym zdjęciu. Przed odkręceniem sterownika przetnij 2 pary przewodów łączących sterownik z zaworem dawki i kąta wtrysku. Uważaj na czujnik, łatwo go urwać !!! Więcej informacji pod numerem telefonu 51*****29 lub na portalu YOUTUBE.PL wpisując PUH OMEGA w wyszukiwarkę. Znajdziesz tam filmy jak zdemontować sterownik z pompy wtryskowej i jak go sprawdzić