Pompa paliwa opel signum 1.8

Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
POMPA PALIWA OPEL SIGNUM 1.8
POMPA PALIWA OPEL SIGNUM 1.8
80 zł
nowe 30+ kilka dni temu
Typ częściPozostałe
RodzajPozostałe części samochodowe
StanUżywane

OPEL SIGNUM POMPA PALIWA 1.8 ID: 147717 PROSIMY O POSŁUGIWANIE SIĘ INDEKSEM / EXTERNAL ID. TO UŁATWI I PRZYSPIESZY KONTAKT. CZĘŚĆ JEST UŻYWANA. POCHODZI Z LEGALNEJ STACJI DEMONTAŻU POJAZDÓW. BRAK NUMERU FABRYCZNEGO CZĘŚCI

Pompa paliwa Bosch SAAB 9-3 II 2.0T Vectra C
Pompa paliwa Bosch SAAB 9-3 II 2.0T Vectra C
270 zł
Aleksandrów Kujawski 30+ kilka dni temu
RodzajUkład paliwowy
StanNowe
Numer części0986580807

Witam, Na sprzedaż nowa pompa paliwa, nigdy nie montowana, która pasuje do: - SAABa 9-3 II (nie BioPower i US) z silnikiem B207 - 2.0 turbo 150/175/210 KM; 1.8 i 122KM - OPEL Vectra C, Signum z silnikiem Z20NET 2.0 turbo 175 KM; 2.2 16V 147 KM; 1.8 16V 122 KM; 2.0 Turbo 175 KM, 2.2 DGi 155 KM, 3.2 V6 211 KM, 1.6 16V 100 KM, 1.8 110 KM, 1.6 105 KM, 1.8 140 KM - OPEL ASTRA G 1.6 103 KM - OPEL CORSA C 1.0 58 KM, 1.2 75 KM, 1.8 125 KM, 1.4 90 KM OPEL COMBO 1.4 16V 90 KM OPEL TIGRA 1.4 90 KM, 1.8 125 KM, Pompa Bosch to najwyższa jakość, która zapewni długotrwałe bezawaryjne użytkowanie.

OPEL Zafira A 2.0 Di/Dti 101KM Sterownik Pompy Wtryskowej 015 VP44 Gw.
OPEL Zafira A 2.0 Di/Dti 101KM Sterownik Pompy Wtryskowej 015 VP44 Gw.
250 zł
Tarnobrzeg 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład paliwowy > Pompy wtryskowe
RodzajUkład paliwowy
StanUżywane
Numer części0470004003 0470504003 0470504004 0470504009 0470504011 0470504015 0470504016 0281001827 0281001371 0281010480 0281010888 0281010479 0281010889 0281001740

SERWIS Pomp BOSCH VP44 VP30 Naprawa elektroniki samochodowej Bi-Elektro tel. 512 _94_94_91 Tarnobrzeg Oferuję sterownik po fabrycznej regeneracji do Pompy Wtryskowej VP30/VP44 BOSCH pojazdów marki OPEL: Astra G (Mk IV) 1998 – 2000 Combo B (Mk II) 1998 – 2000 Corsa B (Mk II) 1998 – 2000 Frontera (Mk II) 1998 – 2004 Omega B2 (Facelift) 2000 – 2003 Signum 2000 – 2001 Vectra B (MK II) 1998 – 2002 Zafira A (Mk I) 1999 – 2000 PRZEŚLIJ NAM TWÓJ STEROWNIK, a cena wymiany na taki sam wyniesie 250 ZŁ. GWARANCJA 12 miesięcy. Wysyłka za pobraniem. Warunkiem wymiany jest sterownik, który nie miał podjętych prób naprawy (musi nadawać się do naprawy). ZADZWOŃ a pomożemy dopasować odpowiedni sterownik do twojej pompy. Więcej informacji na serwisie YouTube m.in. : https://www.youtube.com/channel/UCr3_TolCkftXg5HmIpa6RWg - Sprawdzenie zaworu dawki paliwa VP44; - Sprawdzenie zaworu kąta wtrysku VP44; - Sprawdzenie sterownika pompy VP30/VP44; - Sprawdzenie pompy PSG16 Regeneracja sterownika odbywa się przy wykorzystaniu profesjonalnego stanowiska do testowania sterowników PSG5 BOSCH. Tranzystor, który montowany jest w miejsce wadliwego importowany jest z wyłącznie z Niemiec co daje gwarancję najwyższej jakości użytych elementów do pełnego procesu regeneracji. Każdorazowo sterownik po przeprowadzeniu regeneracji testujemy i sprawdzamy pod kątem właściwej pracy zapewniając identyczne warunki pracy jak w pojeździe, dopiero tak naprawiony i przetestowany sterownik można sprzedać. Potrzebujesz Profesjonalnie Naprawić Inny Sterownik: SILNIKA, ABS, POMPY Wtryskowej PSG5, PSG16 lub ISUZU ? Potrzebujesz zresetować sterownik lub wyłączyć IMMO ? TRAFIŁEŚ IDEALNIE !!! TYPOWE OBJAWY USZKODZENIA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ VP30/VP44 to: Silnik nie chce odpalić; Auto nie reaguje na pedał gazu bądź reaguje w ograniczonym stopniu Silnik gaśnie po rozgrzaniu i nie chce zapalić bądź przerywa Zapala się kontrolka awarii silnika "CHECK ENGINE" Rozgrzany silnik nierówno pracuje bądź gaśnie Brak komunikacji z testerem diagnostycznym Silnik dymi USZKODZONY STEROWNIK WYKAZUJE BŁĘDY: FORD P1664 sterownik pompy wtryskowej uszkodzenie P1564 moduł pompy wtryskowej żądanie ograniczenia dawki paliwa P0149 błąd wyprzedzenia kąta wtrysku P0167 błąd układu regulacji początku tłoczenia P1563 moduł pompy wtryskowej uszkodzenie, zatrzymanie silnika P1665 usterka sterownika pompy wtryskowej, komunikacja P1666 czujnik wału korbowego pompa P0335 czujnik położenia wału korbowego BMW 73 nieprawidłowy wynik porównania prędkości obrotowej silnika i pompy 72 nastawnik początku wtrysku, czasu wtrysku, kąta wtrysku OPEL, SAAB p1630 zawór dawki p1631 sterownik pompy p1335 czujnik obrotów położenia wału korbowego p0725 czujnik obrotów położenia wału korbowego p1345 czujnik obrotów, sygnał z położenia wałka pompy p1220 czas wtrysku, kąt wtrysku, początek tłoczenia p1650 szeregowa szyna can, komunikacja p1651 szeregowa szyna can, komunikacja p1560 napięcie zasilania przekroczenie p1600 sterownik uszkodzenie programu p0190 usterka mechaniczna w systemie paliwa p1660 za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa p0251 wirnik krzywka pompy wtryskowej usterka, AUDI VOLKSWAGEN SKODA 01318 komputer sterujący pompy wtryskowej j-399 komputer sterujący pompy wtryskowej 0526 brak komunikacji z modułem pompy 01268 nastawnik dawki paliwa, 0550 błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początku tłoczenia 00628 kontrola różna bieżąca, kontrola wielkości nastawczych 01376 sygnał obrotów pompy wtryskowej N146 nastawnik dawki, objętości uszkodzenie NISSAN p1690 sterownik pompy uszkodzony p1600 sterownik pompy uszkodzony p1251 magnetyczny zawór regulacji dawki, sygnał niezrozumiały p1241 regulacja początku wtrysku, kąta wtrysku, czasu wtrysku Sterowniki PSG5 pompy wtryskowej VP44 i VP30 występują w samochodach: AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 (AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH) BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39) DODGE CUMMINS RAM 35 199 - pokaż numer telefonu - 2) FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD/TDDI, FORD Mondeo 2.0 TDDI, FORD TRANSIT 2.0 TD/TDE, 2.4 TD/TDE, HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi, ISUZU KB 3.0 TDI, MAN6 MG ZR, ZS 2.0 TD, TID, TDI, MITSUBISHI CANTER 3.0 NISSAN ALMERA 2.2, NISSAN PATROL GR 3.0, NISSAN FRONTERA (FRONTIER) 3.0 OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI DTI 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO, OPEL , VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO, OPEL VECTRA 2.0 DI DTI 2.2 DTI OPEL FRONTERA 2.2 DTI OPEL OMEGA 2.0 DTI 2.2 DTI OPEL SINTRA 2.2 TD OPEL ZAFIRA 2.0 DI DTI 2.2 DTI, ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 IDT, SAAB 9-3 9-5 2.2 TiD, SKODA SUPERB 2.5 TDI, VW Passat 2.5 TDI, 5.5 VOLVO FL6 www.naprawasterownikow.com SERWIS Elektroniki Samochodowej Bi-Elektro specjalizuje się w naprawie elektroniki samochodowej. Posiadamy niezbędną wiedzę z zakresu elektroniki i informatyki zdobytą przez lata nauki na studiach i wieloletnie doświadczenie przy pracy z wysoce zaawansowaną elektroniką. Firma BI-ELEKTRO zajmuje się naprawą wszelkiej elektroniki pojazdowej od sterowników silnika, ABS, pomp wtryskowych oraz innych sterowników, po programowanie modułów. Proszę dzwonić w godz. 08:00 - 20:00 (Pn. - Sob.) Czas realizacji zamówienia do 2 dni. Zdjęcia poglądowe obrazujące wygląd sterownika PSG5.