Panewki kolbenschmidt
77682700 KOLBENSCHMIDT panewki Nowe, w opakowaniu, od ręki
Sprzedam wał nominalny do silnika BMW Mini 2.0 D N47 .. Wał nominalny, bez uszkodzeń, stan bdb. Wał bez zębatki , dzięki czemu można go montować do silników 2.0 D N47 bez wałków balansujących . Silnik w którym zamontowany jest ten wał i usunięte wałki balansujące chodzi zdecydowanie ciszej niż silnik na wale z zębatką i wałkami balansującymi . Pasuję do wszystkich modelów silnika N47D20A/C/D w BMW oraz Mini. W tej cenie do wału dodaję nowe panewki Kolbenschmidt 77 951 600, które są bardzo ciężkie do dostania obecnie. Możliwa wysyłka . Więcej informacji x572x415x467x
Sprzedam słupek silnika m54b30 -panewki korba Kolbenschmidt -panewki na wale Kolbenschmidt -pierścienie goetze -wzmocniona ośką pompy oleju -dodatkowy napinacz łańcucha pompy oleju -kpl rozrząd ina -kpl nowych uszczelek erling -głowica po obróbce ( czekam na nia ) -vanos po regeneracji wszystko pomierzone i poskładane z najwyższą precyzją Silnik sprzedaje z powodu zmiany planów. Możliwa wysyłka
Witam, Posiadam na sprzedaż świeżo po remoncie kompletny blok silnika do BMW. Silnik o oznaczeniu N20 N26. Silnik jest nominalny, wał po szlifie. Przy silniku zostały wykonane następujące prace: 1) Mycie w ultradźwiękach 2) Honowanie cylindrów 3) Sprawdzenie osiowości bloku 4) Szlif wału 5) Pasowanie całego układu tłokowo-korbowego na nowych panewkach 6) Kalibracja kanalików tłokowych 7) Montaż pierścieni tłokowych Materiały: 1) Panewki główne Kolbenschmidt 2) Panewki korbowodowe Kolbenschmidt 3) Pierścienie tłokowe Prima Na dzień dzisiejszy NIE WYSYŁAM. Natomiast jest opcja dowozu do 150 km od Gdańska w cenie paliwa. Tel kont 5.0.4-2.6-3.0-8.0...Paweł
SILNIK 1.9 TDI 8V 105 KM BLS AUDI SEAT SKODA VW Słupek silnika z wyeliminowaną wadą konstrukcyjną Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: AUDI SKODA SEAT VW - Rodzaj silnika: 1.9 TDI 8V 105 KM - Kod silnika: BLS - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Gniazda pompowtryskiwaczy - roztaczane i wprasowane nowe tulejki mosiężne - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Zamontowany bezawaryjny układ korbowo-olejowy - Silnik bez rozrządu WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! Wykonane prace przy głowicy: Dokładnie umyta Sprawdzona na szczelność Nowe prowadnice zaworowe lub po weryfikacji Frezowane gniazda zaworowe Dotarte zawory Wymienione uszczelniacze zaworowe Wymienione uszczelniacz wałka rozrządu Splanowanie na lustro Nowe tulejki w gniazdach pompowtryskiwaczy WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt 2 LATA PISEMNEJ GWARANCJI
Sprzedam wał nominalny do silnika BMW Mini 2.0 D N47 .. Wał nominalny, bez uszkodzeń, stan bdb. Wał bez zębatki , dzięki czemu można go montować do silników 2.0 D N47 bez wałków balansujących . Silnik w którym zamontowany jest ten wał i usunięte wałki balansujące chodzi zdecydowanie ciszej niż silnik na wale z zębatką i wałkami balansującymi . Pasuję do wszystkich modelów silnika N47D20A/B/C/D w BMW oraz Mini. Posiadam również panewki Kolbenschmidt o numerze 77 951 600, które są bardzo ciężkie do dostania obecnie. Możliwa wysyłka . Więcej informacji x572x415x467x
Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD TRANSIT TOURNEO CONNECT Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD TRANSIT TOURNEO CONNECT - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: R3PA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD TRANSIT TOURNEO CONNECT - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: P7PB - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD TRANSIT TOURNEO CONNECT - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: P7PA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX Galaxy Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD TRANSIT TOURNEO CONNECT - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: RWPA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: QYBA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX Galaxy Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: KHBA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierścienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Sprechen wir Deutsch und Polnisch !!! ZACHĘCAMY PAŃSTWA RÓWNIEŻ DO ODWIEDZENIA NAS NA STRONIE INTERNETOWEJ www.danccar.pl Pisemna GWARANCJA 6 miesięcy bez limitu kilometrów!!! WITAM NA MOJEJ AUKCJI . PRZEDMIOTEM TEJ AUKCJI JEST; SILNIK REMONTOWY BEZ OSPRZĘTU DO MERCEDESA O kodzie om646 : SPRINTER , VITO 200CDI om646 220 CDI om646 Dbając o bezpieczeństwo i ułatwienie pracy Mechanikom w montażu i odpowietrzaniu magistrali silników olejowo, Stworzylismy hamownie na ktorej każdy nasz silnik jest przez nas odpowiednio zalewany olejowo , przehamowany i odpowietrzona cala magistrala olejowa we właściwy sposób (dodatkowo silnik zalewany olejem, założona nowa chłodniczka oleju wraz z podstawą filtra oleju i filtrem . W cenie silnika Silnik został rozebrany na pojedyncze elementy, oczyszczony i sprawdzony pod kątem zużycia i uszkodzeń. Zużyte, brakujące i niedziałające elementy zostały zastąpione elementami nowymi lub obrobionymi mechanicznie Proces regeneracji silnika polega na : -regeneracja bloku Osiowanie łoża wału korbowego wraz z honowaniem cylindrów - kompletna regeneracja głowicy sprawdzona na pęknięcia , płaskoszlif, dotarte zawory i wymienione uszczelniacze MONTUJEMY nowe - Wał korbowy - korbowody - panewki główne - panewki korbowodowe - panewki oporowe renomowanej firmy (Glyco lub kolbenschmidt ) - pierścienie ( Kolbenschmidt ) - kompletny rozrząd z kolami ślizgami i napinaczem firmy (Swag , FEBI ) - wymiana korbowodów, tłoków na nominalne w przypadku gdy są zużyte - uszczelka pod głowice - zimering wału przód, tył - uszczelki pokryw zaworowych, dekli WYMIENIAMY CZĘŚCI NA NOWE I ORYGINALNE , NIE MONTUJEMY ŻADNYCH ZAMIENNIKÓW Silnik kompletnie odnowiony. Sprzedaż w systemie wymiany ( stary silnik do zwrotu ) Mozliwosc wymiany ,przełożenia silnika w naszym warsztacie za doplatą Opcja kup teraz mozliwa tylko po wczesniejszym uzgodnieniu UWAGA!!!Warunkiem sprzedaży silnika w cenie 8500 zł Netto, jest zwrot starego uszkodzonego silnika , z użyty silnik nie może mieć dziury w bloku. Więcej informacji na temat aukcji pod numerem + 48 / 697 / 686 / 024. Wir sprechen auch Deutsch +49 / 172 / 870 / 50 / 42 Posiadamy kilka silników do mercedesa z oznaczeniem om646 Jeżeli masz pytana zadzwoń a dopasujemy silnik do twojego samochodu . Silnik objęty jest Pisemną 6 miesięczną GWARANCJĄ!!! Dane Firmy DANCCAR 63-510 Mikstat Lokalizacja woj. Wielkopolskie
Sprzedam Silnik (słupek) reszta do dogadania jakby ktos cos. Silnik 1.9 avf 315 tys.km przebiegu 2 tysiące km temu robiona uszczelka pod glowica, wymiana gniazd wtryskiwaczy, nowy wałek kolbenschmidt, szklanki INA czarne, oraz panewki. Rozrząd ma przejechane +\- 30 tysiecy km Silnik suchy, nic nie cieknie, siedzi jeszcze w aucie póki go nie ktos sie na niego nie zdecyduje. Bez problemu mozna przyjezdzac i go sprawdzac pod kazdym wzgledem auto caly czas jeszcze jest jezdne póki silnik jest na miejscu. Cena myśle, ze 3k zł bedzie to adekwatna cena patrzac na to, ze dopiero co wlozylem wiecej w niego niż wołam za cały słupek oraz klient ma mozliwosc jego sprawdzenia. Zapraszam do obejrzenia Okolice Krakowa.
Sprzedam Silnik (słupek) reszta do dogadania jakby ktos cos. Silnik 1.9 avf 315 tys.km przebiegu 2 tysiące km temu robiona uszczelka pod glowica, wymiana gniazd wtryskiwaczy, nowy wałek kolbenschmidt, szklanki INA czarne, oraz panewki, nowe koło pasowe wraz z nowym paskiem. Rozrząd ma przejechane +\- 30 tysiecy km Silnik suchy, nic nie cieknie, siedzi jeszcze w aucie póki go nie ktos sie na niego nie zdecyduje. Bez problemu mozna przyjezdzac i go sprawdzac pod kazdym wzgledem auto caly czas jeszcze jest jezdne póki silnik jest na miejscu. Cena myśle, ze 2800zł zł bedzie to adekwatna cena patrzac na to, ze dopiero co wlozylem wiecej w niego niż wołam za cały słupek oraz klient ma mozliwosc jego sprawdzenia. Zapraszam do obejrzenia Okolice Krakowa.
Przedmiotem aukcji jest silnik 1.2 VTI po kapitalnym remoncie przywrócony do stanu fabrycznego silnik był po niskim przebiegu Silnik dostępny jest od ręki Kod silnika :HM01 , 10B215 ,EB2F Silnik przeznaczony jest do: - Peugeot 208 - Citroen Ds, Cactus ,C3 C4 W silniku zostały wymienione i zrobione takie części jak : - sprawdzony blok na szczelność , honowanie cylindrów Osiowanie - Nowe pierścienie tłokowe -nowe panewki korbowodowe i główne ( KOLBENSCHMIDT) -wał polerowany lub szlifowany w razie konieczności - Pompa oleju sprawdzona ( regenerowana ) -komplet nowych uszczelek i uszczelniaczy -Nowy kompletny rozrząd Orginał -Głowica po planowaniu (sprawdzona na szczelność wymienione prowadnice zaworowe i uszczelniacze zaworowe dotarte zawory - Nowe koła rozrządu Orginalne Peugeot Citroen Cena przy rotacji państwa silnika nadającego się do ponownej regeneracji ( bez dziury w bloku ) Więcej informacji udzielę telefonicznie Cena podana Cena export 0%.
Sprechen wir Deutsch und Polnisch !!! ZACHĘCAMY PAŃSTWA RÓWNIEŻ DO ODWIEDZENIA NAS NA STRONIE INTERNETOWEJ www.danccar.pl Pisemna GWARANCJA 6 miesięcy bez limitu kilometrów!!! WITAM NA MOJEJ AUKCJI . PRZEDMIOTEM TEJ AUKCJI JEST; SILNIK REMONTOWY BEZ OSPRZĘTU DO MERCEDESA O kodzie A651 : SPRINTER , VITO , VIANO , V klasa 200CDI om651 220 CDI om651 250CDI om651 ROK.PRODUKCJI OD 2009 DO 2018 Dbając o bezpieczeństwo i ułatwienie pracy Mechanikom w montażu i odpowietrzaniu magistrali silników olejowo, Stworzylismy hamownie na ktorej każdy nasz silnik jest przez nas odpowiednio zalewany olejowo , przehamowany i odpowietrzona cala magistrala olejowa we właściwy sposób (dodatkowo silnik zalewamy olejem, zakładamy nową chłodniczke oleju wraz z podstawą filtra oleju i filtrem oraz reduktor ciśnienia, te koszty doliczamy do ceny silnika ) tylko koszt oleju, filtra do ceny silnika) Silnik został rozebrany na pojedyncze elementy, oczyszczony i sprawdzony pod kątem zużycia i uszkodzeń. Zużyte, brakujące i niedziałające elementy zostały zastąpione elementami nowymi lub obrobionymi mechanicznie Proces regeneracji silnika polega na : - weryfikacja stanu wału korbowego, ewentualnie szlif wału lub wymiana na nowy -regeneracja bloku Osiowanie łoża wału korbowego wraz z honowaniem cylindrów - kompletna regeneracja głowicy sprawdzona na pęknięcia , płaskoszlif, dotarte zawory i wymienione uszczelniacze NOWE CZĘŚCI - panewki główne - panewki korbowodowe - panewki oporowe renomowanej firmy (Glyco lub kolbenschmidt ) - pompa olejowa - pierścienie ( Kolbenschmidt ) - kompletny rozrząd z kolami ślizgami i napinaczem firmy (Swag , FEBI ) - korbowody , - uszczelka pod głowice - zimering wału przód, tył - uszczelki pokryw zaworowych, dekli Wymiana tłoków na nominalne w przypadku gdy są zużyte WYMIENIAMY CZĘŚCI NA NOWE I ORYGINALNE , NIE MONTUJEMY ŻADNYCH ZAMIENNIKÓW Silnik kompletnie odnowiony. Sprzedaż w systemie wymiany ( stary silnik do zwrotu ) Mozliwosc wymiany ,przełożenia silnika w naszym warsztacie za doplatą Opcja kup teraz mozliwa tylko po wczesniejszym uzgodnieniu UWAGA!!!Warunkiem sprzedaży silnika w cenie 8500 zł , jest zwrot starego uszkodzonego silnika , z użyty silnik nie może mieć dziury w bloku. Więcej informacji na temat aukcji pod numerem + 48**********24. Wir sprechen auch Deutsch +49 172***********42 Posiadamy kilka silników do mercedesa z oznaczeniem om651 Jeżeli masz pytana zadzwoń a dopasujemy silnik do twojego samochodu . Silnik objęty jest Pisemną 6 miesięczną GWARANCJĄ!!! Dane Firmy DANCCAR 63-510 Mikstat Lokalizacja woj. Wielkopolskie
Sprechen wir Deutsch und Polnisch ZACHĘCAMY PAŃSTWA RÓWNIEŻ DO ODWIEDZENIA NAS NA STRONIE INTERNETOWEJ www.danccar.pl Pisemna GWARANCJA 6 miesięcy bez limitu kilometrów!!! *WITAM NA MOJEJ AUKCJI . PRZEDMIOTEM TEJ AUKCJI JEST; SILNIK BEZ OSPRZĘTU DO MERCEDESA O kodzie A651 :,KLASY C ,W204, W205 Klasy E W212 , W213 GLK , GLC , GLE 180 CDI om651 200CDI om651 220 CDI om651 250CDI om651 Dbając o bezpieczeństwo i ułatwienie pracy Mechanikom w montażu i odpowietrzaniu magistrali silników olejowo, Stworzylismy hamownie na ktorej każdy nasz silnik jest przez nas odpowiednio zalewany olejem, przehamowany i odpowietrzona cala magistrala olejowa we właściwy sposób (dodatkowo silnik zalewamy olejem, zakładamy nową chłodniczke oleju wraz z podstawą filtra oleju i filtrem oraz reduktor ciśnienia, te koszty doliczamy do ceny silnika ) POSIADAM NA STANIE KILKA RODZAJI SILNIKÓW O KODZIE 651 : Np - Aluminiowa miska oleju Sprinter Vito itd - Plastikowa lub aluminiowa miska oleju do aut osobowych !!! - Silniki 4Matic ROK.PRODUKCJI OD 2010 DO 2018 Każdy silnik zostaje przez nas rozebrany na pojedyncze elementy, i sprawdzony pod każdym kątem zużycia i uszkodzeń. Zużyte i niedziałające elementy zastąpujemy elementami nowymi i elementami obrobionymi mechanicznie . Proces regeneracji silnika polega na : - weryfikacja stanu wału korbowego, ewentualnie szlif wału lub wymiana na nowy -regeneracja bloku Osiowanie łoża wału korbowego wraz z honowaniem cylindrów - kompletna regeneracja głowicy sprawdzona na pęknięcia , płaskoszlif, dotarte zawory i wymienione uszczelniacze CZEŚCI NOWE - panewki główne - panewki korbowodowe - panewki oporowe renomowanej firmy (Glyco lub kolbenschmidt ) - Pompa olejowa - pierścienie ( Kolbenschmidt ) - kompletny rozrząd z kolami ślizgami i napinaczem firmy (Swag , FEBI ) - korbowody - uszczelka pod głowice - zimering wału przód, tył - uszczelki pokryw zaworowych, dekli Wymienione tłoki na nominalne w przypadku gdy są zużyte WYMIENIAMY CZĘŚCI NA NOWE I ORYGINALNE , NIE WKŁADAMY ŻADNYCH ZAMIENNIKÓW !!! Silnik poprawiony i całkowicie odnowiony. Sprzedaż w systemie wymiany ( stary silnik do zwrotu ) Mozliwosc wymiany ,przełożenia silnika w naszym warsztacie za doplatą Opcja kup teraz mozliwa tylko po wczesniejszym uzgodnieniu. UWAGA!!!Warunkiem sprzedaży silnika w cenie 8500zł jest zwrot starego uszkodzonego silnika , z użyty silnik nie moze mieć dziury w bloku . Więcej informacji na temat aukcji pod numerem +48************24. Wir sprechen auch Deutsch +49 172***********42 Posiadamy kilka silników do mercedesa z oznaczeniem om651 Jeżeli masz pytana zadzwoń a dopasujemy silnik do twojego samochodu . Silnik objęty jest Pisemną 6 miesięczną GWARANCJĄ!!! Dane Firmy DANCCAR 63-510 Mikstat Lokalizacja woj. Wielkopolskie
Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 2.0 16V TDCI 136 - 140 KM Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: CITROEN - Rodzaj silnika: 2.0 TDCI - Kod silnika: RHR - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Głowica po regeneracji wykonanej w profesjonalnym zakładzie szlifierskim, tzn: sprawdzona szczelność płaszcza wodnego pod ciśnieniem na gorąco sprawdzona grubość głowicy pod uszczelkę prowadnice nowe lub po weryfikacji frezowanie gniazd zaworowych zawory nowe lub szlifowane (po weryfikacji długości oraz grubości trzonka sprawdzamy z dokładnością 0,001 mm) docieranie zaworów planowanie płaszczyzny Sprawdzenie szczelności podciśnieniem na płaszczyźnie stycznej kątów zaworów i gniazd zaworowych sprawdzona oś położenia wałków/walka zapobiega to zatarciu i przegrzaniu wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych regulacja luzów zaworowych gdy jest wymagana mycie głowicy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Przedmiotem aukcji jest silnik 3.0 JTD po kapitalnym remoncie Silnik dostępny jest od ręki Kod silnika :F1CE3481 Silnik przeznaczony jest do: - Fiat Ducato - Peugeot Boxer - Citroen Jumper - Iveco Daily W silniku zostały wymienione i zrobione takie części jak : - sprawdzony blok na szczelność , honowanie cylindrów Osiowanie - Nowe pierścienie tłokowe (MAHLE) -nowe panewki korbowodowe i główne ( KOLBENSCHMIDT) -wał polerowany lub szlifowany w razie konieczności - Pompa oleju sprawdzona ( regenerowana ) - Nowa miska olejowa ( orginał) -komplet nowych uszczelek i uszczelniaczy -Nowy kompletny rozrząd ( SKF) -Głowica po planowaniu (sprawdzona na szczelność wymienione wszystkie zawory prowadnice zaworowe i uszczelniacze zaworowe - Nowy filter odmy Cena przy rotacji państwa silnika nadającego się do ponownej regeneracji ( bez dziury w bloku ) -Możliwość kupna silnika z pompa Cr po sprawdzeniu lub uzbrojenie silnika w dowolny element posiadamy każda części do tego modelu Więcej informacji udzielę telefonicznie Cena podana Cena export 0%.
Silnik 1.6 dci Nissan NV300 QASHQAI X-TRAIL 4X4 R9M Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał nominalny oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych. – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN modelu lub marka, model i rok produkcji. Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 10.560PLN (Czechy Niemcy, Francja cała/All EU) – Sprzedaż w systemie "na wymianę"
Silnik Renault Master Opel Movano 2.3 dCi M9T EURO 6 Bi-Turbo Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN lub markę, model i rok produkcji samochodu Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 11.300PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Exchange System
Silnik Renault Master Opel Movano 2.3 dCi M9T EURO 6 Bi-Turbo Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN lub markę, model i rok produkcji samochodu Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 10.900PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Exchange System
Przedmiotem aukcji jest silnik 3.0 JTD euro 4 2008r po kapitalnym remoncie Silnik dostępny jest od ręki Kod silnika :F1CE3481D Silnik przeznaczony jest do: - Fiat Ducato - Peugeot Boxer - Citroen Jumper - Iveco Daily W silniku zostały wymienione i zrobione takie części jak : -Mycie i weryfikacja silnika - sprawdzony blok na szczelność , honowanie cylindrów Osiowanie - Nowe pierścienie tłokowe (MAHLE) -nowe panewki korbowodowe i główne ( KOLBENSCHMIDT) -wał polerowany lub szlifowany w razie konieczności - Pompa oleju sprawdzona ( regenerowana ) - Nowa miska olejowa ( orginał) -komplet nowych uszczelek i uszczelniaczy -Nowy kompletny rozrząd ( SKF) -Głowica po planowaniu (sprawdzona na szczelność wymienione uszczelniacze zaworowe Dotarte zawory i gniazda zaworowe prowadnice nowe lub po weryfikacji Nowy komplet śrub głowicy - Nowy filter odmy Cena przy rotacji państwa silnika nadającego się do ponownej regeneracji ( bez dziury w bloku ) -Możliwość kupna silnika z pompa Cr po sprawdzeniu lub uzbrojenie silnika w dowolny element posiadamy każda części do tego modelu Więcej informacji udzielę telefonicznie Cena podana Cena export 0%.
Silnik 1.6 dCi/CDTI Renault Trafic Opel Vivaro CDTI Bi-Turbo R9M 452/R9M 450/R9M D 452 Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał nominalny oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych. – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN modelu lub marka, model i rok produkcji. Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 10.900PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Exchange Selling System
Silnik Renault Master Opel Movano Nissan VV400 2.3 dCi/CDTi EURO 6 Bi-Turbo RWD Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN lub markę, model i rok produkcji samochodu Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 10.900PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Exchange System Pasuje do modeli: – RENAULT MASTER III – NISSAN NV400 165/170K – OPEL MOVANO B Kody silnika: M9TA700 M9T700 M9T710 RWD Tył napęd
Silnik Renault Master Opel Movano Nissan VV400 2.3 dCi/CDTi EURO 6 Bi-Turbo RWD Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN lub markę, model i rok produkcji samochodu Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 10.900PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Exchange System Pasuje do modeli: – RENAULT MASTER III – NISSAN NV400 165/170K – OPEL MOVANO B Kody silnika: M9TA700 M9T700 M9T710 RWD Tył napęd
Silnik Renault Master Opel Movano Nissan VV400 2.3 dCi/CDTi EURO 6 Bi-Turbo RWD Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN lub markę, model i rok produkcji samochodu Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 10.900PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Exchange System Pasuje do modeli: – RENAULT MASTER III – NISSAN NV400 165/170K – OPEL MOVANO B Kody silnika: M9TA700 M9T700 M9T710 RWD Tył napęd
Silnik Iveco Daily 2.3 HPI EURO 6 F1AE3481 Moc: 100-180 KM posiadamy wszystkie modele E5+ i E6 Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał nominalny oryginał (OE Iveco/Fiat) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Iveco – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych. – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN modelu lub marka, model i rok produkcji. Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – mozliwosc regeneracji Klienta silnika – Export z VAT 0% 10.560PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Sprzedaż w systemie "na wymianę" - warunkiem jest zdanie starego silnika bez dziury/peknieć w bloku lub depozyt
Silnik 2.3 JTD EURO 6 Fiat Ducato F1AE3481 Moc: 100-180 KM posiadamy wszystkie modele E5+ i E6 Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał nominalny oryginał (OE Iveco/Fiat) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Iveco – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych. – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN modelu lub marka, model i rok produkcji. Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – mozliwosc regeneracji Klienta silnika – Export z VAT 0% 10.560PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Sprzedaż w systemie "na wymianę" - warunkiem jest zdanie starego silnika bez dziury/peknieć w bloku lub depozyt
Silnik Nissan Mercedes 2.3 dCi YS23 69*******99.300 Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN lub markę, model i rok produkcji samochodu Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 11.300PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Exchange System Pasuje do modeli: – Movano B 2.3 CDTI 163 KM – Movano B 2.3 CDTI 170 KM – Master III 2.3 DCI 165 FWD 163 KM – Master III 2.3 DCI 165 FWD 163 KM – Nissan NV400 DCI 170 KM
Silnik 2.3 JTD EURO 6 Fiat Ducato F1AE3481 Moc: 100-180 KM posiadamy wszystkie modele E5+ i E6 Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał nominalny oryginał (OE Iveco/Fiat) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Iveco – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych. – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN modelu lub marka, model i rok produkcji. Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – mozliwosc regeneracji Klienta silnika – Export z VAT 0% 10.560PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Sprzedaż w systemie "na wymianę" - warunkiem jest zdanie starego silnika bez dziury/peknieć w bloku lub depozyt
Silnik 2.3 JTD EURO 6 Fiat Ducato F1AE3481 Moc: 100-180 KM posiadamy wszystkie modele E5+ i E6 Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał nominalny oryginał (OE Iveco/Fiat) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Iveco – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych. – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN modelu lub marka, model i rok produkcji Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – mozliwosc regeneracji Klienta silnika – Export z VAT 0% 10.560PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Sprzedaż w systemie "na wymianę" - warunkiem jest zdanie starego silnika bez dziury/peknieć w bloku lub depozyt
Silnik Renault Master Opel Movano 2.3 dCi EURO 6 Bi-Turbo M9TD706 M9TB702 M9TC704 M9TD708 Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN lub markę, model i rok produkcji samochodu Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 11.300PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Exchange System Pasuje do modeli: – Movano B 2.3 CDTI 163 KM – Movano B 2.3 CDTI 170 KM – Master III 2.3 DCI 165 FWD 163 KM – Master III 2.3 DCI 165 FWD 163 KM – Nissan NV400 DCI 170 KM Kody silnika: M9TD706 M9TB702 M9TC704 M9TD708
Silnik M9T708 NISSAN NV400 X62 2.3 CDTi FWD9 (przód napęd) 170 KM EURO 6 Bi-Turbo Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN lub markę, model i rok produkcji samochodu Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 11.300PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Exchange System Pasuje do modeli: – Movano B 2.3 CDTI 163 KM – Movano B 2.3 CDTI 170 KM – Master III 2.3 DCI 165 FWD 163 KM – Master III 2.3 DCI 165 FWD 163 KM – Nissan NV400 DCI 170 KM
Silnik OPEL Movano B X62 2.3 CDTi M9T716 180 KM FWD EURO 6 Bi-Turbo Silnik po profesjonalnej regeneracji, bez wad konstrukcyjnych Opis procesu regeneracji – Wał oryginał (OE Renault) – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego bloku – weryfikacja współosiowości wału korbowego - osiowanie – pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra – nowe tuleje cylindrów, nadwymiar lub honowanie, zgodnie z wymiarami producenta Renault – Planowanie płaszczyzny bloku – Sprawdzona szczelność płaszcza wodnego głowicy – Frezowanie gniazd zaworowych – Wymiana prowadnic – Nowe uszczelniacze – Wymiana zaworów (uszkodzonych). – Sprawdzona współosiowość wałków głowicy – Docieranie przylgni i zaworów. – Nowe popychacze dźwigienki zaworowe W celu sprawdzenia, czy silnik pasuje do Państwa pojazdu, prosimy o przesłanie numeru VIN lub markę, model i rok produkcji samochodu Wykaz nowych części: – Nowa pompa oleju – Nowe tłoki i/lub pierścienie (Kolbenschmidt, Glico) – Nowe panewki główne – Nowe panewki korbowodowe – Nowa pompa oleju – Nowa uszczelka pod głowicą (dobrana odpowiednia grubość) – Nowe dźwigienki zaworowe 16 szt. – Nowe popychacze 16 szt. – Nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi i koła zębate) Montujemy nowe części wyłącznie renomowanych i sprawdzonych producentów na rynku motoryzacyjnym. Co nas wyróżnia – – Dzięki zastosowaniu nowych części oraz profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, silnik uzyskuje parametry nowego silnika – Nie wykonujemy częściowej regeneracji – Zawsze montujemy nową pompę oleju! – Wszystkie zdjęcia są oryginalne i przedstawiają rzeczywisty silnik, zregenerowany w naszej firmie – Jesteśmy sprawdzonym Sprzedawcą Allegro od niemal 10 lat Ważne informacje – Aukcja dotyczy silnika bez osprzętu (słupek) – Export z VAT 0% 10.900PLN (Czechy Niemcy, Francja cała UE) – Exchange System Pasuje do modeli: – Movano B 2.3 CDTI 163 KM – Movano B 2.3 CDTI 170 KM – Master III 2.3 DCI 165 FWD 163 KM – Master III 2.3 DCI 165 FWD 163 KM – Nissan NV400 DCI 170 KM