Opel corsa d silnik z12xep
Sprzedam do Opel D silnik Z12XEP o mocy 80 KM Pasuje do Opel Corsy C lift, Opel Agila A lift. Oryginał, stan bardzo dobry. Gwarancja rozruchowa 14 dni na części mechaniczne. Stan bardzo dobry tak jak na zdjęciu. Cena za 1 sztukę. Posiadam również inne części do wszystkich modeli marki Opel!!! Wysyłka tego samego dnia, 250 zł.
CZĘŚĆ: Silnik Kompletny z12xep STRONA ZABUDOWY MARKA/MODEL: Opel Corsa D 1.2 80km Kod lakieru : STAN bdb Posiadam również wiele innych części do tego modelu jak i innych
SILNIK Marka: OPEL Model: CORSA D 1.2 Rok produkcji: 2007 Rodzaj paliwa: Benzyna Rodzaj nadowzia: hatchback Ilość drzwi: 3 Kolor: Z157 Moc silnika (KM): 80 Pojemność silnika: 1229,0 Kod silnika: Kod skrzyni: VIN: W0L0SDL088*****61 Charakterystka szczegółowa: Z12XEP Silnik odpalony i sprawdzony, test kompresji jest widoczny na wydruku na zdjęciu. Silnik jest sprzedawany z kołem zamachowym, tarczą sprzęgła i dociskiem, w dokładnie takim stanie jak widać na zdjęciach. Skrzynia biegów manualna ID Części: ID: 341287
SILNIK z CZĘŚCIOWYM OSPRZĘTEM – marka OPEL CORSA D 1.2 16V - BENZYNA – produkowany w latach 2006-2014 – symbol silnika - Z12XEP – pojemność silnika - 1229ccm – MOC: 59KW = 80KM Silnik wygląda bardzo ładnie Jest suchy i czysty - nie posiada nigdzie żadnych wycieków oleju ! Zaletą jest to, że auto nigdy nie pracowało na gazie Osobiście importowaliśmy go z Anglii (niczym nie różni się od wersji Europejskiej) Pochodzi z lekko uszkodzonego auta przeznaczonego na części W silniku sprawdziliśmy kompresję ! bardzo dobry wynik - po 13 atmosfer na każdym cylindrze równo Silnik sprzedajemy w komplecie z pełnym osprzętem widocznym na zdjęciach takim jak listwa wtryskowa z wtryskiwaczami, kolektor ssący, obudowa filtra oleju, koło pasowe wału, zawór EGR, przewody, czujniki itp Posiadamy kilka sztuk, które zostały wymontowane z aut o ORYGINALNYCH przebiegach pomiędzy 120.000 a 150.000km Część używana i oryginalna ! Część magazynowana w czystym i ciepłym magazynie przez co nie traci na jakości przez warunki atmosferyczne Pochodzi z legalnego źródła - z dowodem zakupu
Opel Corsa D 5D 2009r. (2006/07-2014/08) DANE TECHNICZNE: Silnik: 1.2 Z12XEP 80KM/59kW Kod lakieru: Z157 SAMOCHÓD CAŁY NA CZĘŚCI CENA W OGŁOSZENIU DOTYCZY LAMPY PRAWEJ PRZEDNIEJ ZAPRASZAM DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO: 66*****16
Silnik cena za goły słupek Przebieg około 120tys.km Szczecin, Zachodniopomorskie
Witam, mam do sprzedania sprawny silnik, o niskim przebiegu, przed demontażem odpalany i sprawdzany. Cena za silnik kompletny jak na zdjęciach. Udzielam miesiąc gwarancji rozruchowej Możliwa wysyłka na palecie
SILNIK Kompletny Z12XEP od OPEL Coras D . Silnik w stanie jak na foto w 100% sprawny. Zdjęcia przedstawiają faktyczny stan sprzedawanych przedmiotów. Oryginał. Wersja europejska. Cena za silnik jak na foto 2999 zl Możliwa wysyłka! Mam inne części do tego modelu; zobacz moje pozostałe ogłoszenia! W razie pytań proszę o kontakt tel. 78*******07
Całe auto na części. Cena za kierownicę. Inne części na pozostałych ogłoszeniach. Jeśli potrzebujesz czegoś z tego auta co nie jest wystawione, napisz do nas SMS. Sprawdzimy i odpiszemy. Na wszystkie części gwarancja 30 dni oraz faktura lub paragon.
*5*0*5*6*1*5*3*1*5 *7*3*2*6*1*5*3*1*6 *WYSYŁKA *PRZED ZAKUPEM PROSIMY O SPRAWDZENIE ZGODNOŚCI CZĘŚCI Z WŁASNYM SAMOCHODEM *PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY * CZĘSTO ZDJĘCIA NIE POKAZUJĄ STANU FAKTYCZNEGO,MOGĄ WYGLĄDAĆ GORZEJ NIŻ W RZECZYWISTOŚCI (FLESZ,ODBICIA) * POSIADAMY INNE ELEMENTY ZAWIESZENIA,BLACHARSKIE,MECHANICZNE WYSTAWIONE NA NASZYCH INNYCH AUKCJACH *UDZIELAMY GWARANCJI ROZRUCHOWEJ *WYSYŁAMY RÓWNIEŻ NA TERENIE UNI EUROPEJSKIEJ *CHCESZ ZAMÓWIĆ TĄ CZĘŚĆ, WYSTARCZY WYSŁAĆ SMS-A Z DANYMI POTRZEBNYMI DO WYSYŁKI *PRZYKŁADOWE KOSZTA WYSYŁKI NA TERENIE POLSKI: - WYSYŁKA MAŁA TYPU: ALTERNATOR/ROZRUSZNIK/LAMPA TYLNA ITP. 15-25ZŁ -WYSYŁKA ŚREDNIA TYPU: BŁOTNIK PRZEDNI/LAMPA PRZEDNIA DUŻA/LISTWA PROGOWA/MCPHERSON ITP. 30-60ZŁ -WYSYŁKA GABARYTOWA TYPU: DRZWI,MASKA,SILNIK,SKRZYNIA ITP. WYCENA INDYWIDUALNA *PLEASE TRANSLATE * SHIPMENT * PLEASE CHECK THE COMPATIBILITY OF THE PARTS WITH YOUR OWN CAR BEFORE PURCHASING * PLEASE CONSIDER YOUR PURCHASES CAREFULLY * OFTEN THE PHOTOS DO NOT SHOW THE ACTUAL STATE-THE PHOTOS MAY LOOK WORSE THAN IN REALITY (FLASH - REFLECTIONS) WE HAVE SUPENSION ELEMENTS,LIGHTING ELEMENTS, TINSMITHS AND MANY OFTER PARTS THAT ARE DISPLAYED AT OUR OTHER AUCTIONS
OSŁONAY PRZECIWSŁONECZNE Marka - OPEL Model - CORSA D 1.2 Silnik - 1.2 Z12XEP Rok produkcji - 2008 Pojemność - 12,0 Moc - 80KM Id części - ID: 2147443 Nr fabryczny - Kod lakieru - Nadwozie - Van Paliwo - Benzyna Ilość drzwi - 3 Zapraszamy na pozostałe nasze ogłoszenia Wystawiamy paragon lub fakture WYSYŁKA DHL ZA POBRANIEM 25 ZŁ WYSYŁKA INPOST PACZKOMAT POBRANIE 15 ZŁ CENA WYSYŁKI UZALEŻNIONA OD WIELKOŚCI I WAGI TOWARU
OPEL CORSA D 1.2 16V CEWKA ZAPŁONOWA STAN JAK NA ZDJĘCIACH ORYGINAŁ #51496 - H2 RE6P 3/2 L Część wymontowana z - MARKA : OPEL CORSA D 1.2 16V 3D -ROCZNIK : 2009 - LATA PROD. : OD 2006 DO 2014 W 2011 PRZEPROWADZONO LIFT - SILNIK :1.2 16V 80KM 59KW - KOD SILNIKA : Z12XEP - SKRZYNIA BIEGÓW : MANUALNA - KOD SK.BIEG. :55565177 - NADWOZIE : HATCHBACK 3D - KLIMATYZACJA ; MANUALNA - KOD LAKIERU ; Z157 - ELE SZYBY : TAK X2 - WNĘTRZE: Kod tapicerki XXWE -ELE LUSTERKA : TAK X2 - PRZEBIEG : 243TYŚ KILOMETRÓW - ABS; TAK - SECURITY CODE; 4937 - WERSJA EUROPEJSKA CENTRALNY ZAMEK , RADIO CD , ISOFIX PACZKA 318
OPEL CORSA D 1.2 16V ROZRUSZNIK STAN JAK NA ZDJĘCIACH ORYGINAŁ #51524 - H2 RE10P 2/1 P Część wymontowana z - MARKA : OPEL CORSA D 1.2 16V 3D -ROCZNIK : 2009 - LATA PROD. : OD 2006 DO 2014 W 2011 PRZEPROWADZONO LIFT - SILNIK :1.2 16V 80KM 59KW - KOD SILNIKA : Z12XEP - SKRZYNIA BIEGÓW : MANUALNA - KOD SK.BIEG. :55565177 - NADWOZIE : HATCHBACK 3D - KLIMATYZACJA ; MANUALNA - KOD LAKIERU ; Z157 - ELE SZYBY : TAK X2 - WNĘTRZE: Kod tapicerki XXWE -ELE LUSTERKA : TAK X2 - PRZEBIEG : 243TYŚ KILOMETRÓW - ABS; TAK - SECURITY CODE; 4937 - WERSJA EUROPEJSKA CENTRALNY ZAMEK , RADIO CD , ISOFIX PACZKA 318
ZAMEK PRAWY PRZÓD DRZWI Marka - OPEL Model - CORSA D 1.2 Silnik - 1.2 Z12XEP Rok produkcji - 2008 Pojemność - 12,0 Moc - 80KM Id części - ID: 2147444 Nr fabryczny - Kod lakieru - Nadwozie - Van Paliwo - Benzyna Ilość drzwi - 3 Zapraszamy na pozostałe nasze ogłoszenia Wystawiamy paragon lub fakture WYSYŁKA DHL ZA POBRANIEM 25 ZŁ WYSYŁKA INPOST PACZKOMAT POBRANIE 15 ZŁ CENA WYSYŁKI UZALEŻNIONA OD WIELKOŚCI I WAGI TOWARU
PRZEŁĄCZNIK MULTIFUNCKJI KIEROWNICY Marka - OPEL Model - CORSA D 1.2 Silnik - 1.2 Z12XEP Rok produkcji - 2008 Pojemność - 1,2 Moc - 80KM Id części - ID: 2156327 Nr fabryczny - 13222330 Kod lakieru - Z163 Nadwozie - Hatchback Paliwo - Diesel Ilość drzwi - 5 Zapraszamy na pozostałe nasze ogłoszenia Wystawiamy paragon lub fakture WYSYŁKA DHL ZA POBRANIEM 25 ZŁ WYSYŁKA INPOST PACZKOMAT POBRANIE 15 ZŁ CENA WYSYŁKI UZALEŻNIONA OD WIELKOŚCI I WAGI TOWARU
WENTYLATOR CHŁODNICY Marka - OPEL Model - CORSA D 1.2 Silnik - 1.2 Z12XEP Rok produkcji - 2008 Pojemność - 1,2 Moc - 80KM Id części - ID: 2156717 Nr fabryczny - 55704030 Kod lakieru - Z163 Nadwozie - Hatchback Paliwo - Diesel Ilość drzwi - 5 Zapraszamy na pozostałe nasze ogłoszenia Wystawiamy paragon lub fakture WYSYŁKA DHL ZA POBRANIEM 25 ZŁ WYSYŁKA INPOST PACZKOMAT POBRANIE 15 ZŁ CENA WYSYŁKI UZALEŻNIONA OD WIELKOŚCI I WAGI TOWARU
OPEL CORSA D 3D KLAMKA MIKROSTYK KLAPY TYŁ Z157 STAN JAK NA ZDJĘCIACH ORYGINAŁ #51387 - H2RE4L 4/1-2 SK 3 Część wymontowana z - MARKA : OPEL CORSA D 1.2 16V 3D -ROCZNIK : 2009 - LATA PROD. : OD 2006 DO 2014 W 2011 PRZEPROWADZONO LIFT - SILNIK :1.2 16V 80KM 59KW - KOD SILNIKA : Z12XEP - SKRZYNIA BIEGÓW : MANUALNA - KOD SK.BIEG. :55565177 - NADWOZIE : HATCHBACK 3D - KLIMATYZACJA ; MANUALNA - KOD LAKIERU ; Z157 - ELE SZYBY : TAK X2 - WNĘTRZE: Kod tapicerki XXWE -ELE LUSTERKA : TAK X2 - PRZEBIEG : 243TYŚ KILOMETRÓW - ABS; TAK - SECURITY CODE; 4937 - WERSJA EUROPEJSKA CENTRALNY ZAMEK , RADIO CD , ISOFIX PACZKA 318
OPEL CORSA D SIŁOWNIK KLAPKI WLEWU PALIWA STAN JAK NA ZDJĘCIACH ORYGINAŁ #51418 - H2RE4L 4/1-2 SK 2 Część wymontowana z - MARKA : OPEL CORSA D 1.2 16V 3D -ROCZNIK : 2009 - LATA PROD. : OD 2006 DO 2014 W 2011 PRZEPROWADZONO LIFT - SILNIK :1.2 16V 80KM 59KW - KOD SILNIKA : Z12XEP - SKRZYNIA BIEGÓW : MANUALNA - KOD SK.BIEG. :55565177 - NADWOZIE : HATCHBACK 3D - KLIMATYZACJA ; MANUALNA - KOD LAKIERU ; Z157 - ELE SZYBY : TAK X2 - WNĘTRZE: Kod tapicerki XXWE -ELE LUSTERKA : TAK X2 - PRZEBIEG : 243TYŚ KILOMETRÓW - ABS; TAK - SECURITY CODE; 4937 - WERSJA EUROPEJSKA CENTRALNY ZAMEK , RADIO CD , ISOFIX PACZKA 318
OPEL CORSA D 1.2 16V SPRZĘGŁO KOMPLETNE STAN JAK NA ZDJĘCIACH ORYGINAŁ #---- CENA ZA KOMPLET --# #51481 - H2RE20L 1/1L Część wymontowana z - MARKA : OPEL CORSA D 1.2 16V 3D -ROCZNIK : 2009 - LATA PROD. : OD 2006 DO 2014 W 2011 PRZEPROWADZONO LIFT - SILNIK :1.2 16V 80KM 59KW - KOD SILNIKA : Z12XEP - SKRZYNIA BIEGÓW : MANUALNA - KOD SK.BIEG. :55565177 - NADWOZIE : HATCHBACK 3D - KLIMATYZACJA ; MANUALNA - KOD LAKIERU ; Z157 - ELE SZYBY : TAK X2 - WNĘTRZE: Kod tapicerki XXWE -ELE LUSTERKA : TAK X2 - PRZEBIEG : 243TYŚ KILOMETRÓW - ABS; TAK - SECURITY CODE; 4937 - WERSJA EUROPEJSKA CENTRALNY ZAMEK , RADIO CD , ISOFIX PACZKA 318
OPEL CORSA D 1.2 16V BLOK SILNIKA 243 TYS. KM STAN JAK NA ZDJĘCIACH ORYGINAŁ #51549 - H2RE19L 1/1L Część wymontowana z - MARKA : OPEL CORSA D 1.2 16V 3D -ROCZNIK : 2009 - LATA PROD. : OD 2006 DO 2014 W 2011 PRZEPROWADZONO LIFT - SILNIK :1.2 16V 80KM 59KW - KOD SILNIKA : Z12XEP - SKRZYNIA BIEGÓW : MANUALNA - KOD SK.BIEG. :55565177 - NADWOZIE : HATCHBACK 3D - KLIMATYZACJA ; MANUALNA - KOD LAKIERU ; Z157 - ELE SZYBY : TAK X2 - WNĘTRZE: Kod tapicerki XXWE -ELE LUSTERKA : TAK X2 - PRZEBIEG : 243TYŚ KILOMETRÓW - ABS; TAK - SECURITY CODE; 4937 - WERSJA EUROPEJSKA CENTRALNY ZAMEK , RADIO CD , ISOFIX PACZKA 318
OPEL CORSA D 1.2 16V ZAWÓR KLAP KOLEKTORA STAN JAK NA ZDJĘCIACH ORYGINAŁ #51497 - H2RE7L 2/1 SK 14-1 Część wymontowana z - MARKA : OPEL CORSA D 1.2 16V 3D -ROCZNIK : 2009 - LATA PROD. : OD 2006 DO 2014 W 2011 PRZEPROWADZONO LIFT - SILNIK :1.2 16V 80KM 59KW - KOD SILNIKA : Z12XEP - SKRZYNIA BIEGÓW : MANUALNA - KOD SK.BIEG. :55565177 - NADWOZIE : HATCHBACK 3D - KLIMATYZACJA ; MANUALNA - KOD LAKIERU ; Z157 - ELE SZYBY : TAK X2 - WNĘTRZE: Kod tapicerki XXWE -ELE LUSTERKA : TAK X2 - PRZEBIEG : 243TYŚ KILOMETRÓW - ABS; TAK - SECURITY CODE; 4937 - WERSJA EUROPEJSKA CENTRALNY ZAMEK , RADIO CD , ISOFIX PACZKA 318
OPEL CORSA D 1.2 16V ZAWÓR EGR STAN JAK NA ZDJĘCIACH ORYGINAŁ #51466 - H2RE7L 2/1 SK 14-1 Część wymontowana z - MARKA : OPEL CORSA D 1.2 16V 3D -ROCZNIK : 2009 - LATA PROD. : OD 2006 DO 2014 W 2011 PRZEPROWADZONO LIFT - SILNIK :1.2 16V 80KM 59KW - KOD SILNIKA : Z12XEP - SKRZYNIA BIEGÓW : MANUALNA - KOD SK.BIEG. :55565177 - NADWOZIE : HATCHBACK 3D - KLIMATYZACJA ; MANUALNA - KOD LAKIERU ; Z157 - ELE SZYBY : TAK X2 - WNĘTRZE: Kod tapicerki XXWE -ELE LUSTERKA : TAK X2 - PRZEBIEG : 243TYŚ KILOMETRÓW - ABS; TAK - SECURITY CODE; 4937 - WERSJA EUROPEJSKA CENTRALNY ZAMEK , RADIO CD , ISOFIX PACZKA 318
OPEL CORSA D 1.2 16V MECHANIZM SKRZYNI BIEGÓW STAN JAK NA ZDJĘCIACH ORYGINAŁ #51460 - H2 RE12P 3/1 L Część wymontowana z - MARKA : OPEL CORSA D 1.2 16V 3D -ROCZNIK : 2009 - LATA PROD. : OD 2006 DO 2014 W 2011 PRZEPROWADZONO LIFT - SILNIK :1.2 16V 80KM 59KW - KOD SILNIKA : Z12XEP - SKRZYNIA BIEGÓW : MANUALNA - KOD SK.BIEG. :55565177 - NADWOZIE : HATCHBACK 3D - KLIMATYZACJA ; MANUALNA - KOD LAKIERU ; Z157 - ELE SZYBY : TAK X2 - WNĘTRZE: Kod tapicerki XXWE -ELE LUSTERKA : TAK X2 - PRZEBIEG : 243TYŚ KILOMETRÓW - ABS; TAK - SECURITY CODE; 4937 - WERSJA EUROPEJSKA CENTRALNY ZAMEK , RADIO CD , ISOFIX PACZKA 318
Samochód tylko na Części Prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mail w celu potwierdzenia dostępności towaru pojazdu przeznaczonego na Części : opis pojazdu : Opel Corsa D 1.2 silnik Z12XEP rok: 2004 Udzielamy Gwarancji ... ZAPRASZAM DO SIEDZIBY FIRMY : 56 - 400 Oleśnica Zarzysko nr.21 ( pomiędzy Oleśnica - Wabienice ) Masz wątpliwości, pytania ?? Zadzwoń bądź napisz ! 69***********00 Ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, paragraf 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Wszystkie części do tego modelu. Potrzebujesz czegoś, dzwoń. Marka: OPEL Model: CORSA D Rok: 2007 Silnik: 1.2 59kW/80KM Typ silnika: Z12XEP Przebieg: 84000km Skrzynia: MANUALNA 5 BIEGOWA Kod lakieru: Z163 Wnętrze: MATERIAŁ Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art.66, $1.Kodeksu cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia. Dla wyszukiwarki: sanki wózek zawieszenie głowica silnik skrzynia biegów mcpherson zacisk drzwi deska rozdzielcza fotele plastiki ABS pompa vacum serwo drzwi zamki centrale klapa bagażnika pas przedni chłodnica sprężarka klimatyzacji felgi kola wentylator nagrzewnica szyba maska zderzak lampa halogen korek rura koło wahacz felga wydech kierunkowskaz radio navi wycierAaczki dach zbiornik podnośnik szyb konsola fotel kanapa pasy air bag podsufitka kierownica nawiew kolektor turbina klamka filtr grill hak próg błotnik listwa amortyzator sprężyna belka miska łapa podpora półoś sprzęgło docisk koło zamachowe dwumasa pompa wtryski pompowtryskiwacze rurka zawór egr esp
PRZEDMIOTEM NASZEJ SPRZEDAŻY JEST: SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA , PIĘCIOBIEGOWA KOD / OZNACZENIE / NUMER: F13 C394 CZĘŚĆ ORYGINALNA SKRZYNIA ZOSTAŁA SPRAWDZONA PISEMNE ZAGWARANTOEWANIE SPRAWNOŚCI NA OKRES 30 DNI WERSJA EUROPEJSKA – UŻYWANA - część samochodowa pochodzi z demontażu auta. – Każda część samochodowa jest sprawdzona pod kątem technicznym przez specjalistów w Naszym serwisie. – Stawiamy na najlepszą jakość używanych części do aut, co potwierdzają pozytywne opinie i komentarze Naszych klientów. – Po Nasze części samochodowe chętnie sięgają indywidualni klienci samochodów jak i mechanicy. do marka i model: OPEL CORSA D 1.2 BENZYNA SILNIK Z12XEP ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ REALNY STAN PRZEDMIOTU , KUPUJESZ PRZEDMIOT KTÓRY OGLĄDASZ ZAPRASZAMY NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ALLEGRO POSIADAMY WIĘCEJ CZĘŚCI DO TEGO MODELU SAMOCHODU POZDRAWIAMY - FIRMA Twoje Auto Wyszków Konrad Sroczyński Opis dodatkowy naszej aukcji: ☑ Część do wysyłki zostanie zapakowana bezpiecznie w specjalny karton, wypełnienia i strecz ☑ Ekspresowa dostawa firmą kurierską DPD ☑ Paczki nadajemy w ciągu 24H , dostawa przebiega zgodnie z pracą firmy kurierskiej DPD ☑ Wystawiamy na życzenie F-VAT ☑ Przedmiot jest oryginalny oraz legalny ☑ Kupujesz przedmiot widoczny na zdjęciach ☑ Pewność jakości i satysfakcji Część jest przechowywana w czystym i ciepłym magazynie, przez co nie traci na jakości. Firma Twoje Auto Wyszków Konrad Sroczyński , Telefon +48**********90
Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.1 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE, Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.6 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE, Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.2 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE, Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.2 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE, Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.4 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE, Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.6 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE, Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Uszkodzony Sterownik Silnika Opel HSFI 2.2 Informacje o sterowniku: Producent: Delphi Delco Elektronics System Marka: Opel Model: Astra G, Combo C, Corsa C, Corsa D, Meriva A, Vectra B, Vectra C, Zafira A Rok produkcji: 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 Oznaczenie silnika: Z12XEP, Z14XE, Z16XE, Z16SE, Z16XEP, Z16XEL, Z16CNG, Y16XE, Y16YNG Pojemność silnika: 1.2, 1.4, 1,6 Numery katalogowe: 12237450 DXKB, 12230554 FBLY, 12214830 DXBC, 12242000 DZJN, 12214820 DWLZ, 12214820 DXBD, 12245500 DYBY, 12237460 DXKC, 12211330 DYCA, 12211330 DWWD, 12249831 FBLZ, 12249831 DZKR, 12242010 DTXX, 12223640 DUZZ, 09353489 DMKP, 09353489 DPAB, 12242020 DXMJ, 12214860 DNHM, 12214850 DNHL, 09353509 DJTY, 09353509 DRTJ, 09364499 DJTW, 24463784 DNJX, 12223650 DSBH, 09353459 DLSP, 09353469 DJTT, 09353479 DPAA, 09353479 DJTU, 09353529 DBPB, 09353529 DASB, 09364479 DBPA, 09364479 DASA, 12214810, 09391340, 12214840 Błędy: – P0105 - Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora – P0201 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 1 – P0202 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 2 – P0203 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 3 – P0204 - Zwarcie / przerwanie obwodu wtryskiwacza 4 – P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie – P0230 - Napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa za wysokie / usterka styku / otwarty – P1482 - Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty – P1483 - Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty – P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, ograniczona wydajność – P0325 - Czujnik stukowy - Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik) – C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika – P0340 - Uszkodzony czujnik wałka rozrządu – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za niskie – P0351 - Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za niskie – P0352 - Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie – P0335 - Uszkodzony czujnik wału korbowego – P1120 - Za wysoki sygnał czujnika 1 pedału przyspieszenia – P1120 - Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1 – P1120 - Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości – P1122 - Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P1122 - Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia – P0100 - Zbyt wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0100 - Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0110 - Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki – P0115 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały – P0115 - Awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik – P0120 - Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika potencjometru przepustnicy 1 – P0120 - Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy – P0120 - Potencjometry przepustnicy 1 i 2: różne wartości Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE