Motocyklowa dźwignia zmiany biegów

Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Motocyklowa dźwignia zmiany biegów
Motocyklowa dźwignia zmiany biegów
10 zł
nowe 30+ kilka dni temu
RodzajPozostałe części motocyklowe
StanUżywane
Numer części1186

Motocyklowa dźwignia zmiany biegówPrzedmiotem ogłoszenia jest motocyklowa dźwignia zmiany biegów. Niestety brak informacji do jakiego modelu jest dedykowana, dlatego podaję wymiary:Długość całkowita 180mm / wysokość całkowita 115mm / otwór mocujący 17mmStan jak na foto, ślady użytkowania, przetarcie.Cena 10zł. Numer katalogowy: 1186.Służymy Państwu naszą pomocą, chętnie doradzimy, sprawdzimy stan, dokonamy pomiarów.

Motocyklowa dźwignia zmiany biegów
Motocyklowa dźwignia zmiany biegów
10 zł
30+ kilka dni temu
RodzajPozostałe części motocyklowe
StanUżywane
Numer części1181

Motocyklowa dźwignia zmiany biegówPrzedmiotem ogłoszenia jest dźwignia zmiany biegów motocyklowa.Brak informacji do jakiego modelu jest dedykowana. Dlatego podaję dokładne wymiary:długość całkowita 220mm / wysokość całkowita 130mm / otwór montażowy 12mm / rozstaw otworów 50mm.Stan jak na foto, ślady użytkowania, zarysowanie.Cena 10zł. Numer katalogowy: 1181.Służymy Państwu naszą pomocą, chętnie doradzimy, sprawdzimy stan, dokonamy pomiarów.

Silnik 130cc nie 125cc FIGHTER SPRINT JUNAK 4T MORETTI Powietrze
Silnik 130cc nie 125cc FIGHTER SPRINT JUNAK 4T MORETTI Powietrze
1399 zł
Pyskowice 30+ kilka dni temu
RodzajTuning
StanNowe

kod towaru 3500 DO WSZYSTKICH ZESTAWÓW ZESTAW NAPRAWCZY DO PRZEBITYCH OPON - GRATIS !!! Silnik Moretti o pojemności 130cc chłodzony powietrzem!!! SILNIK DO POPULARNYCH POJAZDÓW: - CHOPPERÓW KINROAD, ŁOŚ, KING, JOLLY, - motorowery Dafier, Sprint Junak Ws 50, GR 200 Zip Pro, Romet i inne dowolne pojazdy gdzie stosowany jest silnik 139FMB - mocowania są te same ! Silnik chłodzony powietrzem o pojemności 130cc. Nowe rozwiązania pozwoliły na zwiększenie mocy jednostki napędowej około 15KM a w konsekwencji także do zmiany wyglądu zewnętrznego. Jednostka posiada manualną motocyklową czterobiegową skrzynią biegów 1-N-2-3-4 Wyjdź na przeciw wszystkim !!! TYLKO U NAS OTRZYMASZ: - oryginalny silnik Moretti: - pełna elektryka - pełne wsparcie SPRAWDŹ CZY INNI CI TO ZAOFERUJĄ !!! - JA SPRAWDZIŁEM DLATEGO PRZYGOTOWAŁEM TĄ OFERTĘ W zestaw wchodzi: - kompletny silnik ze skrzynią i sprzęgłem - rozrusznik z przewodem - osłona boczna na zębatkę zdawczą - zębatka zdawcza - kolektor ssący przystosowany do silników 130cc - powiększone wlot i wylot - niezbędne uszczelki i śruby - dźwignia zmiany biegów - gaźnik do silników 130 Japan PZ 25 Silnik 130cc - postaw na MOC Istnieje możliwość sprzedaży samego silnika z gaźnikiem bez dodatkowego wyposażenia. Dlaczego Nasz silnik ?: - wieloletnia współpraca z importerami pozwoliła nam dobrać odpowiednio towar do klienta żeby zmieściło się wszystko w kompromisie między ceną a jakością. Nie oferujemy naszym klientom tanich jednorazówek !!! - te służą raczej do golenia - zawsze Państwo możecie liczyć na naszą pomoc w momencie zakupu, montażu oraz po sprzedaży. W odpowiedzi na najczęstsze pytania: - co to jest? To jest hit :) a tak na poważnie jest to silnik o pojemności 130cc który ma standardowe mocowania jak silniki 139FMB. Mówimy tu o tylnym mocowaniu i osiowaniu zębatki. - czy pasuje silnik bez przeróbek? Tak. W większości modeli motorowerów silnik będzie pasować w miejsce swojego poprzednika - mówimy o tym samym typie silnika tj 139FMB. Otwory na śruby są znormalizowane. Przewody elektryczne są praktycznie tych samych kolorów - czasami może być zamiast przewodu różowego, biały. Uwaga użytkownik który posiada przy głowicy wzmocnienia z ramy ( np. Zipp Pro i inne modele ) może mieć trochę "kombinowania" ze względu że tutaj głowica jest większa niż w 50 czy 110cc. W pozostałych modelach nie powinno być problemów - co zrobić przed uruchomieniem? Jedną z najważniejszych czynności jest kontrola stanu oleju na początku a potem wymiana oleju po przebiegu około 100 - 200km km na olej silnikowy 10W40 MOTO 4T dowolnej firmy UWAGA! Ze względu na zaostrzone przepisy przewoźników, dostarczane silniki będą zalane bardzo małą ilością oleju. - czy pasuje aktualna elektryka z mojego pojazdu? Tak. Nie zmieniamy nic chyba ze posiadamy w pojeździe zablokowany moduł zapłonowy. Ewentualnie gdy będziemy posiadać regulator napięcia mniejszej mocy może zaistnieć potrzeba jego wymiany. DANE TECHNICZNE: SILNIK 4-SUW, 1 CYLINDER CHŁODZONY POWIETRZEM MOC ~15 kM/8,500obr/min ROZRUCH ELEKTRYCZNY CDI, ORAZ NOŻNY SKRZYNIA MANUALNA 4 BIEGOWA MOTOCYKLOWA POJEMNOŚĆ SILNIKA 130 cm3 CAŁOŚĆ FABRYCZNIE NOWA GOTOWA DO MONTAŻU Nie pozbawiamy, ani nie ograniczamy ci tych praw. Pamiętaj że: UWAGA!!! NA SILNIK UDZIELANA JEST PISEMNA 12 MIESIĘCZNA GWARANCJA, KTÓRA JEST DOŁĄCZONA DO ZESTAWU - wymagany jest montaż przez serwis Barton Motors, Moretti lub inny który ma podpisaną umowę serwisową z w/w firmą- nie jest konieczne wtedy odsyłanie silnika do gwaranta, a ewentualne naprawy/regulacje wykona serwis. Ceny za montaż i za przeglądy ustala indywidualnie serwis. Wymagane są też przeglądy gwarancyjne, które powinny być odnotowane w książce gwarancyjnej - książka dołączona jest do silnika Nie ponosimy odpowiedzialności za samoistne przeróbki pojazdów i ewentualne konsekwencje wynikające z takich modyfikacji. Gorąco zachęcamy do korzystania z serwisów lub warsztatów specjalizujących się w takich czynnościach kontakt Marek T-7********70

SILNIK Cross 300 cc Xmotos Barton Asix NXT Junak Zipp Kayo Swap
SILNIK Cross 300 cc Xmotos Barton Asix NXT Junak Zipp Kayo Swap
4000 zł
Pyskowice 30+ kilka dni temu
RodzajSilniki
StanNowe

Zamiennik silnika 125 / 250 na 300cc ! Prezentujemy ci rewelacyjny silnik Moretti o pojemności 300cc z pięciobiegową skrzynią motocyklową - 1-N-2-3-4-5 . Tylko u nas z WAŁKIEM WYRÓWNOWAŻAJĄCYM !! Jak zauważyłeś w naszej ofercie znajdują się w większości silniki firmy Moretti, oraz inne pochodne produkty które charakteryzują się bardzo dobrą jakością. Firma cały czas się rozwija i gwarantuje nam dostęp do części zamiennych - niestety na rynku coraz częściej pojawiają się typowe "jednorazówki" które wypuszczane są na rynek w krótkich seriach, a co za tym idzie to brak części zamiennych Ze względu na dosyć dużą moc zaleca się stosowanie łańcucha min 520. Za przeniesienie napędu odpowiada aż sprzęgło z siedmioma tarczami. Niesamowicie mocna jednostka. Wręcz nieporównywalna do pojemności 250cc. Większość pracy tutaj, wykonuje czterozaworowa głowica. Za kulturę pracy odpowiada wspomniany wcześniej wałek. Jednostka pasuje do większości crossów, oraz idealnie nadaje sie do swapów. Jest to silnik Fabrycznie stosowany w Bartonie NXT 300. Idealnie jednak sprawdza się w ruchu ulicznym. Za jego stosowaniem do typowej jazdy szosowej, przemawia długa skrzynia biegów. W przypadku jazdy terenowej, proponujemy stosować mniejszą zębatkę z przodu. Ze względu na dosyć dużą moc zaleca się stosowanie łańcucha min 520 Dzięki uprzejmości naszego klienta, pokazuje,my zdjęcia zamontowanego silnika w ramie Yamahy 450. Piękna robota i piękna pracy jednostki z tym silnikiem W skład zestawu wchodzi : kompletny silnik z rozrusznikiem zębatka zdawcza z pokrywą łańcucha dźwignia zmiany biegów niezbędne uszczelki i śruby króciec ssący Najważniejsze cechy tego silnika to: Wyprodukowany przez znana Firme Zongshen który produkuje części zamienne dla takich marek jak: Piaggio czy BMW. Można też spotkać kompletne silniki firmy Zogshen w odśnieżarkach spalinowych, kosiarkach do trawy, traktorkach ogrodowych . Moc i prędkość jest nieporównywalna w stosunku do bliźniaczych konstrukcji i mniejszych pojemności tj 250cc) Silnik nowy - dystrybucja Moretti. Model CBS 300 Poniżej zestawiliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania : Dlaczego akurat ten model?, Jakie walory spełnia żeby go polecać?: - kupujesz u bezpośredniego przedstawiciela Moretti. - produkt oparty na sprawdzonej konstrukcji - dostęp do części zamiennych. Nawet gdyby w naszej firmie nie było jakiekolwiek części, popularne oryginalne ( żadne klony ) silniki 156 FMI, 167FMM, FMI Shineray 250AC, Bashan 250 etc zbudowane są na takich podzespołach. czy silnik jest tuningowany czy jest to tylko większy cylinder założony na silnik .? Nie. Jest to fabryczna jednostka, która wszystkie elementy ma przystosowane do pojemności fabrycznej. Nie wymieniamy / podmieniamy żadnych cylindrów lub zestawów. Silniki sprzedawane są zgodnie z fabryczną pojemnością - tak, jak zostały wyprodukowane podmiana silnika w oryginalnej ramie z silnikiem pionowym: Najczęściej tak. To słowo "najczęściej " pojawia się gdy mamy do czynienia z chińczykami Romet, Junak, Barton Zipp etc.- tu nie spotkamy raczej większych problemów. Otwory na śruby są znormalizowane. Przewody elektryczne są praktycznie tych samych kolorów . Większe problemy możemy spotkać montując go np. do pojazdów firm Keeway, Dealim itd ( Taiwan ). Mocowania z zasady pasują, natomiast mogą wystąpić przesunięcia w osi.Dlatego warto przed zakupem zmierzyć u siebie długość wałka zdawczego, która pozwoli nam dokonać trochę korekty. Jeżeli modyfikujesz z pojemności 49cc na np 125 pamiętaj o zmianie tłumika - poprzedni ci nie podejdzie. W przypadku samodzielnego montażu, zawsze służymy pomocą, a w szczególności sprawami związanymi z elektryką. podłączenia elektryczne - w przypadku modyfikacji z 49cc na większą pojemność, proponujemy wymienić wszystko tj cewka WN, moduł zapłonowy, regulator napięcia, przekaźnik rozrusznika.Możliwe do zmiany mogą być kostki modułu zapłonowego, kostka regulatora napięcia. Może wystąpić potrzeba zamiany przewodów w kostce, zastąpienie np konektorami itd. Do każdego zestawu dołączamy krótką instrukcję montowania takiego silnika na przykładzie modelu Romet Zetka 125. Dodatkowo klient otrzymuje też, instrukcję podłączenia różnego rodzaju modułów, regulatorów które sprzedajemy, oraz rozpisanie przewodów do podłączenia - zarówno z silnika jaki i z dołączonych elementów. Dokumentację tą wysyłamy tylko na maila i tylko dla klientów którzy zakupili u nas silnik. Istnieje także możliwość montażu do ram z silnikami leżącymi bez większych przeróbek - proponuję posłużyć się rysunkiem technicznym z wymiarami naszego silnika który tu zamieściliśmy mam silnik na wtrysku. Czy podejdzie ? Najprostsza zamiana dotyczy silników które nie są wyposażone we wtrysk, tylko gaźnik czy zwykły lub też elektroniczny. Jeżeli masz pojazd na wtrysku, to wygląda to mniej, więcej tak: Jeśli zamieniasz 1 :1 czyli np 125 na 125cc to nic nie robisz. Natomiast jeżeli podmieniasz z np 125 na 250cc to proszę pamiętać że przechodzimy na gaźnik. Zarazem zasada jest bardzo prosta. Otrzymujesz od nas silnik który możesz odpalić na boku poza motocyklem. Dokładniej mówiąc możemy ci dostarczyć dodatkowe elementy ( często sprzedajemy już gotowe zestawy), które pozwolą ci go uruchomić "na krótko".. Taki zestaw wkładasz do swojego pojazdu, podpinasz elektrykę ( nie jest to skomplikowane ), montujesz linkę gazu do gaźnika, łańcuch i to wszystko. No prawie, pozostaje jeszcze podłączenie regulatora, gaszenie motocykla itd - wyjaśnienia znajdziesz w naszej instrukcji co robić po uruchomieniu? Klient dostaje kartę gwarancyjną gdzie wszystkie czynności są opisane. Jedną z najważniejszych czynności jest kontrola stanu oleju na początku a potem wymiana oleju po przebiegu około 100 - 200km km na olej silnikowy 10W40 MOTO 4T dowolnej firmy czy potrafię sam zamontować silnik ? Tego niestety nie potrafię ocenić, ani na to odpowiedzieć. Jeżeli natomiast spełniasz któryś z tych warunków: - nie mam żadnego klucza np nr 10, 13, 17 wkrętaka, kombinerek - nie odróżniam klucza nasadowego od płaskiego - nie potrafię przełożyć przewodów w kostce lub zagnieść wsuwkę na przewodzie - co gorsza: nie chcę , wstydzę , mam problem, wolę wystawić jakieś negatywne opinie, wysłać bez sensu sms-a, email etc ponieważ nie potrafię dać sobie rady ..to proszę Cię zleć to serwisowi lub kup u innego sprzedawcy. Tam może powiedzą ci to co chcesz usłyszeć, a potem.. Naprawdę to nie ma sensu. Chcielibyśmy, żeby klient był zadowolony, a nie że kolejna pozycja jest sprzedana co z gwarancją ? Nie pozbawiamy, ani nie ograniczamy ci tych praw. Pamiętaj że: UWAGA!!! NA SILNIK UDZIELANA JEST PISEMNA 12 MIESIĘCZNA GWARANCJA, KTÓRA JEST DOŁĄCZONA DO ZESTAWU - wymagany jest montaż przez serwis Barton Motors, Moretti lub inny który ma podpisaną umowę serwisową z w/w firmą- nie jest konieczne wtedy odsyłanie silnika do gwaranta, a ewentualne naprawy/regulacje wykona serwis. Ceny za montaż i za przeglądy ustala indywidualnie serwis. Wymagane są też przeglądy gwarancyjne, które powinny być odnotowane w książce gwarancyjnej - książka dołączona jest do silnika Możliwe zastosowania w pojazdach 50 125cc: ​ROMET ZETKA, ASTON, CRS, TZR YANKEE XCROSS GSR i wiele innych na ramach pionowych i poziomych . Nie ponosimy odpowiedzialności za samoistne przeróbki pojazdów i ewentualne konsekwencje wynikające z takich modyfikacji. Gorąco zachęcamy do korzystania z serwisów lub warsztatów specjalizujących się w takich czynnościach Bazując na naszym doświadczeniu, w zakładce "Akcesoria" proponujemy dobór niezbędnych części w celu dokonania zmian pojemności lub migracji z wtrysku na gaźnik. UWAGA! Ze względu na zaostrzone przepisy przewoźników, dostarczane silniki będą zalane bardzo małą ilością oleju. DANE TECHNICZNE SILNIKA: Typ silnika: 174 FMM Pojemność 279 cm3 4 suwowy- Chłodzony cieczą Typ rozrządu (OHC) - łańcuch rozrządu Sprzęgło w wielotarczowe w kąpieli olejowej Sposób uruchamiania: starter elektryczny i nożny Skrzynia manualna, motocyklowa 5 biegowa 1-0-2-3-4-5 Zapłon elektroniczny CDI i nożny Wyjście na wskaźnik biegów Skrzynia biegów: 5- biegowa Moc silnika: 30KM / 8500 obr/min

Filtr