Mechatronika 722.9 7g-tronic mercedes cls gl glk slk

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Mechatronika 722.9 7G-TRONIC Mercedes CLS GL GLK SLK
Mechatronika 722.9 7G-TRONIC Mercedes CLS GL GLK SLK
1495 zł
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład napędowy > Skrzynie biegów > Sterowniki skrzyni
RodzajUkład napędowy
StanNowe
Numer częściR7252771501 R7252770701 R7252770801 A0009018008 A2202702406 A000270260080 A0335457332 A0002702600
Okres gwarancji (w miesiącach)12

Aukcja dotyczy kompletnego bloku mechatroniki 722.9 G-TRONIC bez sterownika elektrycznego. Numery części: R72*****501 R72*****701 R72*****801 A0009018008 A2202702406 A000270260080 A0335457332 A0002702600 Mechatronika pasująca do następujących pojazdów (należy podac vin auta): INFINITI FX 16- INFINITI Q50 12- INFINITI Q60 16- INFINITI Q70 18- MERCEDES C-KLASA 09- MERCEDE CLS 10-17 MERCEDES E-KLASA 09-17 MERCEDES GL 12- MERCEDES GLK 11-15 MERCEDES ML 11- MERCEDES R-KLASA 14-17 MERCEDES S-KLASA 10- MERCEDES SL 12- MERCEDES SLK 11- MERCEDES SPRINTER 12- MERCEDES V-KLASA 14- MERCEDES VITO 14- Objawy wadliwej pracy mechatroniki Głównym objawem awarii mechatroniki jest szarpanie podczas przyspieszania, nie podczas zmiany biegów, ale podczas przyspieszania. Jeśli masz taką sytuację, to 99% problem tkwi w wadliwej pracy mechatroniki. Diagnostyka komputerowa często wskazuje na uszkodzenie lub nie prawidłowe działanie danego zaworu choć w praktyce zazwyczaj przyczna tego typu błędów jest inna i sama wymiana zaworu nie rozwiąże problemu i błąd bedzie występował nadal. Uszkodzenia jednostki mechatroniki najczęstsze problemy: - pęknięcie bloku hydraulicznego w efekcie czego mechatronika nie trzyma ciśnienia co można sprawdzić podczas diagnostyki komputerowej a silnik pompy pracuje cały czas - prawidłowe ciśnienie to 40-60 bar, - przepalenie się komputera sterującego mechatroniką, - uszkodzenia bloku zaworów, - zatarcie się pompy oleju, - spalenie się silnika pompy oleju, - uszkodzenia czujników, - przepalenie się bezpiecznika głównego pod maską samochodu. Zalety badania elektrozaworów na urządzeniu Hydra-Test - precyzyjne dostrojenie parametrów testu elektrozaworu; - szybkie i równomierne podgrzewanie; - pełne zanurzenie elektrozaworu w oleju o temperaturze pracy 120°C; Posiadane wyposażenie daje nam możliwość przeprowadzenia wiarygodnego badania mechatroniki, będącego podstawą do przeprowadzenia profesjonalnej naprawy lub kompleksowej regeneracji.