Master iii movano turbina
Oferuję turbinę do MASTER III MOVANO Stan jak na zdjęciu
Witam dzisiaj w ofercie!!!! Kompletna Turbina 130 KM NAPĘD PRZÓD do Renault Master III 17R- Ad blue !!! Opel Movano 17R- Ad blue !!! Stan Idealny!!!
TURBINA DO SILNIKA 2.3 DCI 125KM PASUJE DO RENAULT MASTER III 2.3 DCI MOVANO NV400 CZĘŚĆ UŻYWANA Z DEMONTAŻU STAN BDB/KOMPLET JAK NA ZDJĘCIACH MINIMALNE LUZY
Do sprzedania posiadam części do samochodu RENAULT MASTER III Movano 2,3 DCI 130KM Euro 6 Silnik kompletny po przebiegu 150 tyś z rocznika 2017 - na ADBLUE - pojedyncza turbina
Sprzedam turbosprężarkę turbinę do Renault Master III / Movano silnik 2.3 moc 125KM. Turbina w stanie jak nowa, z silnika z grudnia z 2016roku. Minimalny przebieg, jest jeszcze niezdemontowana przy silniku, jak nowa.Nie regenerowana tylko oryginał
Oferuje następujący produkt: Turbosprężarka po kompletnej regeneracji z nowymi podzespołami. Nowe życie, nowa jakość. 100% bezawaryjnej jazdy. Jakość gwarantowana. Brak limitu kilometrów. Polecam: Producent: Garrett Numer: 79******002S 79******002 OE - 144110920 144110920R 8200994322 8200994322B Zestawienie modeli do których pasuje dana TURBOSPREŻARKA, TURBINA: Renault Master III 2.3 dCi 150 Pojemność: 2298 ccm Moc (KM): 150 Moc (kW): 110 Produkowany: od 10.2012 Kod silnika: M9T 880 Opel Movano 2.3 CDTi 150 KM Nissan Interstar 2.3 dCi 150 KM Przez okres do 18 miesięcy bez limitu km możesz zwrócić się o pomoc. Regeneruje każdy model Turbosprężarki. MASZ PYTANIA ? DZWOŃ ! CENA TURBOSPRĘŻARKI PRZY ZWROCIE STAREJ, BEZ ELEMENTÓW ELEKTRONICZNYCH.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT. Numer z tabliczki: – 825758-5003S – 825758-0004 – 846015-5001S – 846015-0001 – 88******001S – 144109553R – 14410-9553R – 144119953RE – 14411-9953RE – 144119953RC – 14411-9953RC – 144109281R – 14410-9281R – 144111206R – 144118831R – 14411-8831R – 144103590R – 1441100Q4B – 14411-00Q4B – 1400400Q1L – 14004-00Q1L – 1400400Q1F – 14004-00Q1F – 144104312R – 14410-4312R – 144118831R – 144114494R – 14411-4494R – 1441100Q3B – 14411-9860R – 82011393211 – 423615 – 4423614 – 95518951 – 95518952 – 95521398 – 95521397 – 95523498 – 95523520 – 95523519 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: – Nissan NV400, Bi-Turbo 135/165, 2015 - – Opel/ Vauxhall Movano, Bi-Turbo 2.3 CDTi Bi-Turbo 145********15 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 165/170, 2015 - – Renault Master III, Bi-Turbo 2.3 dCi 145, 2015 - – M9T, 2.3 CDTi / LP Turbo / Diesel / 2.3 litres / 4 Cylinders / KW: 100, 107, 120, 125; HP: 134, 143, 161, 168; PS: 136, 145, 163, 170; / Euro VI, Euro 6b Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
TURBINA Movano 2.3 79******44104495R 144110920R TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:Renault Master III 2.3 dCi 150 M9T 880 2298 ccm 125 / 146 / 150 KM 10.2012- Opel Movano 2.3 CDTi 125 / 146 / 150 KM Nissan Interstar 2.3 dCi 125 / 146 / 150 KM Nissan NV400 2.3 Dci 125 145 150 KM Numer z tabliczki: 79******002S 79******002 79*******776459-5001S 77645*******77645*******930-5001S 78******001 780930-1 8200823026 8200994322 8200994322B 860******516207 144104495R 144110920R 14410-4495R 14411-0920R 4421094 931688******5123892 748********8200784612 H8200823026 OEM Etapy naszej pracy - regeneracji: 1) Przygotowanie do regeneracji - Sprawdzenie turbosprężarki pod względem uszkodzeń mechanicznych czy obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny - Rozebranie turbosprężarki na elementy pierwsze - Weryfikacja stanu oraz przyczyny uszkodzenia - Turbosprężarki poddawane są dokładnemu czyszczeniu zewnętrznemu w myjce wysokociśnieniowej - Przeprowadzenie procesu szkiełkowania 2) Regeneracja - Zmiana wszystkich niezbędnych elementów na nowe - wysokiej klasy kompletny zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna, wirnik z wałkiem, koło kompresji - Złożenie rdzenia turbosprężarki - Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara) - Doważenie sprężarki na maszynie wysokoobrotowej CIMAT - Montaż doważonego rdzenia w kolektor turbosprężarki - Regulacja zmiennej geometrii oraz siłownika 3) Test oraz kontrola jakości Dokonujemy szeregu specjalistycznych testów przy użyciu technologicznie zaawansowanych maszyn Dbamy, aby każdy etap oraz najmniejszy detal regeneracji był na najwyższym poziomie! Wybierając nasz produkt otrzymujesz: - najwyższej jakości, kompleksowo zregenerowaną turbosprężarkę - komplet uszczelek montażowych - certyfikaty dające gwarancję najwyższego poziomu produktu (na życzenie klienta są dołączane wydruki z poszczególnych urządzeń) - fachową i rzetelną obsługę podczas dalszej eksploatacji - dla stałych klientów liczne rabaty Uwaga! Cena uwzględnia zwrot uszkodzonej turbosprężarki.Opcja 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie. Wówczas prosimy o staranne zapakowanie starej turbosprężarki, lub wyciągnięcie nowej z kartonu i zapakowanie starej. Kurier będzie posiadał list przewozowy. Jest to najszybszy wariant bez kaucji. Opcja 2: Jeśli nie oddajesz od razu uszkodzonej turbosprężarki, możesz odesłać ją na nasz adres po zamontowaniu nowej. Do ceny doliczana jest wtedy kaucja zwrotna. Po odebraniu starej turbosprężarki zwrócimy ci całą kwotę kaucji. Opcja 3: Kiedy nie zwracasz turbosprężarki-ustalimy indywidualnie dopłatę. Opcja 4: Kurier odbierze od Ciebie zepsutą turbosprężarkę, a my naprawiamy ją w ciągu 24 godzin i odeślemy na Twój adres. Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu.