Maglownica alfa romeo 147
Nazwa częścI : MAGLOWNICA Marka : ALFA ROMEO Model : 147 Pojemność : 1910,0 Moc : 115 Paliwo : ON Rok produkcji : 2002 Nadwozie : Kod lakieru : Numer fabryczny : 00467555280 Rodzaj : TRW Numer magazynowy :ID: 303460 CZĘŚĆ UŻYWANA SPRAWNA. GWARANCJA ROZRUCHOWA 14 DNI.
Maglownica alfa Romeo 147 lift ,wersja europejska, wystawiamy faktury VAT, 30 dni gwarancji.
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA MAGLOWNICA ALFA ROMEO 147 LIFT 1.9JTD 04-PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY JEST:PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA - 37502328DO AUTA:ALFA ROMEO 147 LIFT 2006ROCZNIKI 2004-2010.SPRAWNA
Maglownica pochodzi z Alfa Romeo 147, auta sprowadzonego z Niemiec. Używana część jest w stanie bdb, gwarancja. Do samochodów posiadam też silniki, skrzynie biegów, części blacharskie i mechaniczne.
Alfa Romeo 147 156 1.6 16V Maglownica Przekładnia Kierownicza Gwarancja rozruchowa Stan widoczny na zdjęciach. Numer części: 37502328 Więcej informacji przez telefon i OLX. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Nr magazynowy: 23508/KM-13 Posiadamy duży asortyment części z demontażu. Zapraszamy do współpracy. Możliwość wysyłki. kasacjahajder.pl
Ogłoszenie dotyczy sprzedaży maglownicy używanej z demontażu. Marka, model: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 3D Numer części – 0046755280 Rok produkcji pojazd - 2001r.
Przedmiotem jest zregenerowana Maglownica Przekładnia VOLVO XC70 XC90 / ALFA 147 159 156 GIULIETTA Potrzebujesz profesjonalnie zregenerowanej przekładni kierowniczej HYDRAULICZNEJ lub ELEKTRYCZNEJ? Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc! Przeprowadzamy kompleksową regenerację przekładni kierowniczych zarówno mechanicznych, hydraulicznych, jak i elektrycznych. Dysponujemy doświadczonym zespołem techników, którzy posiadają szeroką wiedzę w naprawach tego rodzaju układów. Posiadamy duże ilości zregenerowanych maglownic pasujących do samochodów VOLVO XC70 XC90 / ALFA 147 159 156 GIULIETTA i nie tylko. *Cena obowiązuje przy zwrocie oryginalnej starej maglownicy nadającej się do regeneracji w przypadku braku towaru na magazynie możemy zregenerować Twoją maglownice. Jesteśmy w stanie umówić kuriera po odbiór przekładni na terenie całego kraju. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI JUŻ DZIŚ OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8:00 – 16:00 Nasz zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie Twoje pytania. Oferujemy pisemną GWARANCJĘ 12 MIESIĘCY! POSIADAMY PONAD 10 LETNIE DOŚWIADCZENIE Nasi specjaliści zawsze dokładnie diagnozują problem z przekładnią kierowniczą i przeprowadzą niezbędne naprawy. Bez względu na rodzaj usterki, jesteśmy gotowi podjąć wyzwanie i znaleźć skuteczne rozwiązanie. Nasza regeneracja przekładni kierowniczych hydraulicznych obejmuje: • Weryfikację stanu przekładni i ocenę uszkodzeń. • Czyszczenie i piaskowanie. • Wymianę uszczelniaczy, oringów i innych niezbędnych części. • Nową tuleje prowadząca • Naprawę mechanicznych podzespołów, takich jak listwa zębata, ślizg docisku i łożyska. • Regulację i usunięcie luzów. • Testy na specjalistycznej stacji diagnostycznej, aby upewnić się, że przekładnia działa poprawnie. W przypadku przekładni kierowniczych z elektrycznym wspomaganiem, naprawa polega głównie na sprawdzeniu i wymianie uszkodzonych podzespołów mechanicznych i elektronicznych. Częstym problemem jest uszkodzenie czujnika skrętu kierownicy. Wymiana czujnika wymaga precyzji oraz odpowiedniego sprzętu diagnostycznego do kalibracji. Mogą również występować problemy w układzie elektronicznym, który zarządza pracą wspomagania przekładni kierowniczej. Usunięcie takiej usterki zwykle wymaga wymiany komponentów elektronicznych w sterowniku układu wspomagania. Po naprawie przekładni kierowniczej, ich działanie jest sprawdzane na specjalnym stanowisku diagnostycznym, które symuluje różne warunki jazdy, takie jak manewry na parkingu, ruch miejski czy jazda po autostradzie. Oddaj swoją przekładnię kierowniczą w ręce profesjonalistów. Jesteśmy gotowi pomóc Ci przywrócić jej pełną sprawność! Skontaktuj się z nami już dziś w celu uzyskania dodatkowych informacji. Nasz zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie Twoje pytania. ** koszt regeneracji może wzrosnąć o koszt wymiany części, które nie podlegają regeneracji