Komputer sterownik silnika 90520859 opel
Komputer sterownik silnika 90520859 Opel – Przedmiot: Komputer silnika – Oferta dotyczy (ilość): 1 sztuka – Producent: Siemens – Numer katalogowy: 90520859 – Stan: Używane – Stan wizualny: Jak na zdjęciu
Uszkodzony Sterownik Silnika Opel X18XE1 Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec70 Model: Astra G, Vectra B, Zafira A Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 Oznaczenie silnika: X18XE1, X18XE, X20XEV Pojemność silnika: 1.8L 16V 116KM, 2.0 Numery katalogowe: 90569*******58253*******0476, 091173*******17394, 6237712, 5WK91707, 244072*******07208, 90520859, 5WK9161, 90520859, 5WK9161, 90560476, 5WK9160*******476, 5WK9160*******370, 5WK91706, 90569370, 5WK91706, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705 Błędy: – P0351 - Cewka zapłonowa 1 - awaria obwodu elektrycznego – P0352 - Cewka zapłonowa 2 - awaria obwodu elektrycznego – P0353 - Cewka zapłonowa 3 - awaria obwodu elektrycznego – P0354 - Cewka zapłonowa 4 - awaria obwodu elektrycznego – P0201 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 1, usterka – P0202 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 2, usterka – P0203 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 3, usterka – P0204 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 4, usterka – P0100 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza – usterka – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0202 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 2 – P0203 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 3 – P0505 - Niskie napięcie regulatora biegu jałowego 02 – P0505 - Wysokie napięcie regulatora biegu jałowego 01 – P1612 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – P1613 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – C0244 - Brak sygnału na wejściu momentu obrotowego silnika – C0241 - Brak sygnału momentu silnika Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Zregenerowany Sterownik Silnika Opel X18XE1 Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec70 Model: Astra G, Vectra B, Zafira A Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 Oznaczenie silnika: X18XE1, X18XE, X20XEV Pojemność silnika: 1.8L 16V 116KM, 2.0 Numery katalogowe: 90569*******58253*******0476, 091173*******17394, 6237712, 5WK91707, 244072*******07208, 90520859, 5WK9161, 90520859, 5WK9161, 90560476, 5WK9160*******476, 5WK9160*******370, 5WK91706, 90569370, 5WK91706, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705 Błędy: – P0351 - Cewka zapłonowa 1 - awaria obwodu elektrycznego – P0352 - Cewka zapłonowa 2 - awaria obwodu elektrycznego – P0353 - Cewka zapłonowa 3 - awaria obwodu elektrycznego – P0354 - Cewka zapłonowa 4 - awaria obwodu elektrycznego – P0201 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 1, usterka – P0202 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 2, usterka – P0203 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 3, usterka – P0204 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 4, usterka – P0100 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza – usterka – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0202 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 2 – P0203 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 3 – P0505 - Niskie napięcie regulatora biegu jałowego 02 – P0505 - Wysokie napięcie regulatora biegu jałowego 01 – P1612 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – P1613 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – C0244 - Brak sygnału na wejściu momentu obrotowego silnika – C0241 - Brak sygnału momentu silnika Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Zregenerowany Sterownik Silnika Opel X18XE1 Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec70 Model: Astra G, Vectra B, Zafira A Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 Oznaczenie silnika: X18XE1, X18XE, X20XEV Pojemność silnika: 1.8L 16V 116KM, 2.0 Numery katalogowe: 90569*******58253*******0476, 091173*******17394, 6237712, 5WK91707, 244072*******07208, 90520859, 5WK9161, 90520859, 5WK9161, 90560476, 5WK9160*******476, 5WK9160*******370, 5WK91706, 90569370, 5WK91706, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705 Błędy: – P0351 - Cewka zapłonowa 1 - awaria obwodu elektrycznego – P0352 - Cewka zapłonowa 2 - awaria obwodu elektrycznego – P0353 - Cewka zapłonowa 3 - awaria obwodu elektrycznego – P0354 - Cewka zapłonowa 4 - awaria obwodu elektrycznego – P0201 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 1, usterka – P0202 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 2, usterka – P0203 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 3, usterka – P0204 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 4, usterka – P0100 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza – usterka – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0202 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 2 – P0203 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 3 – P0505 - Niskie napięcie regulatora biegu jałowego 02 – P0505 - Wysokie napięcie regulatora biegu jałowego 01 – P1612 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – P1613 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – C0244 - Brak sygnału na wejściu momentu obrotowego silnika – C0241 - Brak sygnału momentu silnika Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Uszkodzony Sterownik Silnika Opel X18XE1 Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec70 Model: Astra G, Vectra B, Zafira A Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 Oznaczenie silnika: X18XE1, X18XE, X20XEV Pojemność silnika: 1.8L 16V 116KM, 2.0 Numery katalogowe: 90569*******58253*******0476, 091173*******17394, 6237712, 5WK91707, 244072*******07208, 90520859, 5WK9161, 90520859, 5WK9161, 90560476, 5WK9160*******476, 5WK9160*******370, 5WK91706, 90569370, 5WK91706, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705 Błędy: – P0351 - Cewka zapłonowa 1 - awaria obwodu elektrycznego – P0352 - Cewka zapłonowa 2 - awaria obwodu elektrycznego – P0353 - Cewka zapłonowa 3 - awaria obwodu elektrycznego – P0354 - Cewka zapłonowa 4 - awaria obwodu elektrycznego – P0201 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 1, usterka – P0202 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 2, usterka – P0203 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 3, usterka – P0204 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 4, usterka – P0100 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza – usterka – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0202 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 2 – P0203 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 3 – P0505 - Niskie napięcie regulatora biegu jałowego 02 – P0505 - Wysokie napięcie regulatora biegu jałowego 01 – P1612 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – P1613 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – C0244 - Brak sygnału na wejściu momentu obrotowego silnika – C0241 - Brak sygnału momentu silnika Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Zregenerowany Sterownik Silnika Opel X18XE1 Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec70 Model: Astra G, Vectra B, Zafira A Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 Oznaczenie silnika: X18XE1, X18XE, X20XEV Pojemność silnika: 1.8L 16V 116KM, 2.0 Numery katalogowe: 90569*******58253*******0476, 091173*******17394, 6237712, 5WK91707, 244072*******07208, 90520859, 5WK9161, 90520859, 5WK9161, 90560476, 5WK9160*******476, 5WK9160*******370, 5WK91706, 90569370, 5WK91706, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705 Błędy: – P0351 - Cewka zapłonowa 1 - awaria obwodu elektrycznego – P0352 - Cewka zapłonowa 2 - awaria obwodu elektrycznego – P0353 - Cewka zapłonowa 3 - awaria obwodu elektrycznego – P0354 - Cewka zapłonowa 4 - awaria obwodu elektrycznego – P0201 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 1, usterka – P0202 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 2, usterka – P0203 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 3, usterka – P0204 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 4, usterka – P0100 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza – usterka – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0202 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 2 – P0203 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 3 – P0505 - Niskie napięcie regulatora biegu jałowego 02 – P0505 - Wysokie napięcie regulatora biegu jałowego 01 – P1612 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – P1613 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – C0244 - Brak sygnału na wejściu momentu obrotowego silnika – C0241 - Brak sygnału momentu silnika Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Uszkodzony Sterownik Silnika Opel X18XE1 Informacje o sterowniku: Producent: SIEMENS Symbole: Simtec70 Model: Astra G, Vectra B, Zafira A Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 Oznaczenie silnika: X18XE1, X18XE, X20XEV Pojemność silnika: 1.8L 16V 116KM, 2.0 Numery katalogowe: 90569*******58253*******0476, 091173*******17394, 6237712, 5WK91707, 244072*******07208, 90520859, 5WK9161, 90520859, 5WK9161, 90560476, 5WK9160*******476, 5WK9160*******370, 5WK91706, 90569370, 5WK91706, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705, 90582539, 5WK91705 Błędy: – P0351 - Cewka zapłonowa 1 - awaria obwodu elektrycznego – P0352 - Cewka zapłonowa 2 - awaria obwodu elektrycznego – P0353 - Cewka zapłonowa 3 - awaria obwodu elektrycznego – P0354 - Cewka zapłonowa 4 - awaria obwodu elektrycznego – P0201 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 1, usterka – P0202 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 2, usterka – P0203 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 3, usterka – P0204 - Przerwa w obwodzie wtryskiwacza paliwa cylindra 4, usterka – P0100 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza – usterka – P0110 - Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego – P0202 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 2 – P0203 - Usterka / przerwa wtryskiwacza 3 – P0505 - Niskie napięcie regulatora biegu jałowego 02 – P0505 - Wysokie napięcie regulatora biegu jałowego 01 – P1612 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – P1613 - Brak sygnału immobilizera lub zły sygnał – C0244 - Brak sygnału na wejściu momentu obrotowego silnika – C0241 - Brak sygnału momentu silnika Objawy: – Silnik gaśnie samoczynnie – Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu – Silnik pracuje nierówno – Komputer wskazuje awarie przepustnicy – Silnik przechodzi do trybu awaryjnego – Brak wyzwalania cewki zapłonowej – Brak sterowania dyszami wtryskowymi – Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego – Brak komunikacji CAN BUS – Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika) – Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp. – Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE