Sortowanie:
Znaleziony: 13 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Koła Jaguar E-Pace
Koła Jaguar E-Pace
2700 zł
nowe Wołomin 6 dni plecy
Typ częściPozostałe
RodzajPozostałe części samochodowe
StanUżywane
MarkaJaguar

Witam posiadam na sprzedaż koła do samochodu Jaguar, jaguar E-pace 225/65R17

Styropian na narzędzia JAGUAR F-PACE F PACE X761
Styropian na narzędzia JAGUAR F-PACE F PACE X761
299 zł
Lubień 30+ kilka dni temu
Typ częściWyposażenie wnętrza > Schowki, półki
RodzajPozostałe części samochodowe
StanNowe
Numer częściT4A2076, HK8317B043AC, HK83-17B043-AC

Styropian na narzędzia do koła zapasowego 18'' JAGUAR F-PACE F PACE X761 Nr katalogowy – T4A2076 Nr inżynieryjny – HK8317B043AC – HK83-17B043-AC – HK8317B043AD – HK83-17B043-AD Nowa, stan widoczny na zdjęciach. STANY MAGAZYNOWE MOGĄ SIE RÓŻNIĆ OD STANÓW FAKTYCZNYCH W ZWIĄZKU ZE SPRZEDAŻĄ STACJONARNĄ JAGUAR I RANGE ROVER Dostępne inne części samochodowe na pozostałych naszych ofertach. Nasze części dostarczamy na cały świat za pośrednictwem firm kurierskich JAGUAR UND RANGE ROVER PART. Wenn Sie Fragen haben, senden Sie uns bitte eine E-Mail oder rufen Sie uns an Wir senden unsere Teile über Kurierdienste in die ganze Welt JAGUAR AND RANGE ROVER PART. If you have any questions, please write to our e-Mail address or call us Shipping worldwide is possible, please ask us about the price JAGUAR EN RANGE ROVER Wanneer u vragen heeft kunt u contact opnemen via de email of ons bellen. Wij verzenden onze onderdelen via courier over de hele wereld. JAGUAR ÉS RANGE ROVER További #Jaguár és Range-Rover autóalkatrész a többi aukciónkon. ELÉRHETŐSÉGEINK AZ ELADÓRÓL FÜLBEN: VÁRJUK HÍVÁSÁT VAGY E-MAIL ÜZENETÉT! BESZÉLÜNK MAGYARUL :) #jaguarlandroverpeti Házhoz szállítás világszerte futárral. JAGUAR І RANGE ROVER - повний спектр запчастин для Вашого автомобіля, в наявності та під замовлення. Ви можете зв'язатися з нами за номером телефону або електронною поштою, вказаними у розділі «Про продавця» . Доставляємо запчастини по цілому світу кур'єрською службою. JAGUAR И RANGE ROVER - полный спектр запчастей для Вашего автомобиля, в наличии и под заказ. Вы можете связаться з нами по номеру телефона или электронной почте указанным в разделе «О продавце». Доставляем запчасти по всему миру курьерской службой. Piezas Jaguar y Range Rover - disponibles piezas de distintas marcas de coches en nuestras subastas. EN CASO DE PREGUNTAS, CONTÁCTENOS POR TELÉFONO O POR CORREO ELECTRÓNICO EN LA PESTAÑA DEL VENDEDOR. Se hacen entregas en todo el mundo. PEZZI DI RICAMBIO PER JAGUAR & RANGE ROVER: In vendita: pezzi di ricambio per Jaguar e Range Rover. Altri pezzi di ricambio per questi due marchi, sono disponibili sulla piattaforma di vendita online. In caso di ulteriori richieste contattateci telefonicamente o via emial al numero e all'indirizzi indicati sul sito. I pezzi di ricambio vengono consegnati in tutto il mondo tramite correri.

JAGUAR XF X260 2.0 204DTD 150-180KM G4D36K682A
JAGUAR XF X260 2.0 204DTD 150-180KM G4D36K682A
1000 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01910
JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01910
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

JAGUAR XF X260 2.0 204DTD 150-180KM G4D3-6K682-AG
JAGUAR XF X260 2.0 204DTD 150-180KM G4D3-6K682-AG
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

JAGUAR XF X260 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01900
JAGUAR XF X260 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01900
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01951
JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01951
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01931
JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01931
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01941
JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01941
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01960
JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01960
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01961
JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01961
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01950
JAGUAR X540 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01950
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

JAGUAR XF X260 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01920
JAGUAR XF X260 2.0 204DTD 150-180KM 49335-01920
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49335-01940

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 49335-01900 – 49335-01910 – 49335-01920 – 49335-01930 – 49335-01931 – 49335-01940 – 49335-01941 – 49335-01950 – 49335-01951 – 49335-01960 – 49335-01961 – 49335-01962 – 49335-01970 Numer katalogowy zamienników: – G4D36K682AD – G4D36K682AE – G4D36K682AF – G4D36K682AG – G4D36K682AH – G4D36K682AJ – LR094424 – LR083483 – LR140581 – LR073722 – JDE36863 – JDE39005 – JDE39467 – JDE40740 – G4D3-6K682-AD – G4D3-6K682-AE – G4D3-6K682-AF – G4D3-6K682-AG – G4D3-6K682-AH – G4D3-6K682-AJ TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 110kW/150KM Jaguar E-Pace X540 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar F-Pace X761 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XE X760 2.0d i4D 132kW/180KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 120kW/163KM Jaguar XF X260 2.0d i4D 132kW/180KM Land Rover Discovery V (L462) 2.0 TD4 132kW/180KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 eD4/TD4 110kW/150KM Land Rover Discovery Sport (L550) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4/eD4 110kW/150KM Range Rover Evoque I (L538) 2.0 TD4 132kW/180KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 110kW/150KM Range Rover Evoque II (L551) 2.0 Td4 132kW/180KM Range Rover Velar I (L560) 2.0 TD4 132kW/180KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

Filtr