Kia cerato hyundai getz 1.5 crdi d4fa turbosprężarka

Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Kia Cerato Hyundai Getz 1.5 CRDI D4FA Turbosprężarka
Kia Cerato Hyundai Getz 1.5 CRDI D4FA Turbosprężarka
500 zł
nowe Jasień 30+ kilka dni temu
RodzajSilniki
StanUżywane

Na sprzedaż: TURBOSPRĘŻARKA do KIA CERATO I, HYUNDAI GETZ 05r 1.5 CRDI 102KM kod D4FA TURBINA jest używana i pochodzi z demontażu a jej stan jest jak na foto, nadaje się do ponownego montażu, Sprawna !! Po więcej informacji zapraszam na priv. Możliwa wysyłka bądź odbiór osobisty.

Turbina HYUNDAI i30 Getz KIA Ceed Cerato Rio 1.5 1.6 CRDi 110KM 115KM
Turbina HYUNDAI i30 Getz KIA Ceed Cerato Rio 1.5 1.6 CRDi 110KM 115KM
340 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanNowe
Numer części28201-2A400 282012A400 740611-5002S 740611-0002
Okres gwarancji (w miesiącach)24

Oferta dotyczy oryginalnej turbiny GARRETT po kompleksowej regeneracji, przy zdaniu starej kompletnej. DOPŁATA 200zł za pełną regenerację (wałek/korpus) Jeżeli nie chcesz zdać swojej sprężarki, możemy zregenerować Twoją turbinę w tej samej cenie, lub wysłać naszą już zregenerowaną z kaucją zwrotną. Kaucję zwrócimy po otrzymaniu starej, uszkodzonej turbiny. Tel. 5-3-7-9-2-6-5-9-0 W procesie regeneracji turbosprężarki przywrócone zostały jej pierwotne właściwości, dzięki czemu uzyskała parametry oraz właściwości nowego podzespołu. Obsługujemy kurierowo całą Polskę i Europę! Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 17:00, wtedy przesyłka będzie na miejscu następnego dnia. DZIŚ ZAMAWIASZ - JUTRO MASZ! Wszystkie nasze turbiny są objęte 2-letnią pisemną gwarancją BEZ LIMITU KILOMETRÓW. DO KAŻDEJ TURBINY NA ŻYCZENIE DOŁĄCZAMY WYDRUKI Z DOWAŻANIA ORAZ KALIBRACJI ZMIENNEJ GEOMETRII. Przedmiotem sprzedaży jest turbosprężarka pasująca do niżej wymienionych modeli aut: Hyundai Getz 1.5 CRDi Rok produkcji: 09.2005 do 06.2009 Silnik: U1.5L Euro 3 Pojemność: 1493 ccm Moc: 88 KM KIA Ceed 1.5 CRDi Rok produkcji : od 01.2005 Silnik: U1.5L Euro 3 Pojemność: 1493 ccm Moc: 110 KM KIA Cerato 1.5 CRDi Rok produkcji : od 01.2004 Silnik: D4FA KBA Pojemność: 1493 ccm Moc: 102 KM KIA Cerato 1.6 CRDi Rok produkcji : od 01.2005 Silnik: D4FB Pojemność: 1582 ccm Moc: 116 KM KIA Rio 1.5 CRDi Rok produkcji : od 01.2005 Silnik: U1.5L Euro 3 Pojemność: 1493 ccm Moc: 110 KM Numer części: 740611-5002S 740611-0002 Numer producenta: 28201-2A400 282012A400 W OFERCIE POSIADAMY TURBOSPRĘŻARKI JUŻ ZREGENEROWANE DO WIELU INNYCH MODELI. Stan magazynowy na dzień dzisiejszy to ponad 3000 sztuk nowych, zregenerowanych przez nasz zakład turbin i ciągle rośnie, więc warto zapytać o inny model, jeśli ta turbina nie pasuje do Państwa pojazdu. W razie pytań, zapraszam do kontaktu.

Accent i30 Getz 1.5 1.6 CRDi 88 110 116KM 740611
Accent i30 Getz 1.5 1.6 CRDi 88 110 116KM 740611
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części740611-5002S, 740611-5002W, 740611-5003W, 782403-5001S, 282012A400, 282112A510A, 7406115002S, 740611

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 78******001S – 740611-5001S Numer katalogowy zamienników: – 28201-2A120 – 28201-2A100 – 282012A100 – 2820125A120 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Hyundai Getz 1.5 CRDi Silnik: U1.5L Euro 3 Pojemność: 1493 ccm Moc: 88 KM Rok produkcji: 09.2005 do 06.2009 Hyundai Matrix 1.5 CRDi Silnik: U1.5L Euro 3 Pojemność: 1500 ccm Moc: 102 KM Rok produkcji: 01.2004 do 12.2008 Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT Silnik: U1.5L Euro 3 Pojemność: 1500 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 08.2005 Kia Ceed 1.5 CRDi Silnik: U1.5L Euro 3 Pojemność: 1493 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 01.2005 Kia Cerato 1.5 CRDi Silnik: D4FA KBA Pojemność: 1493 ccm Moc: 102 KM Rok produkcji: od 01.2004 Kia Cerato 1.6 CRDi Silnik: D4FB Pojemność: 1582 ccm Moc: 116 KM Rok produkcji: od 01.2005 Kia Rio 1.5 CRDi Silnik: U1.5L Euro 3 Pojemność: 1493 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 01.2005 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.