Interfejs diagnostyczny vgate icar pro elm327 wifi

Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Interfejs diagnostyczny Vgate iCar Pro ELM327 WIFI
Interfejs diagnostyczny Vgate iCar Pro ELM327 WIFI
nowe Zawiercie 30+ kilka dni temu

Vgate iCar Pro WiFi wersja upgrade v2.3 Vgate iCar Pro WiFi to interfejs diagnostyczny OBD2, który można podłączyć do większości samochodów wyprodukowanych w ciągu ostatnich 20 lat. Urządzenie obsługuje wszystkie pięć protokołów OBD2 i współpracuje z wieloma popularnymi aplikacjami OBD2, takimi jak Torque dla Androida, OBD Fusion, OBD Jscan, BimmerCode i wiele innych. Za pomocą Vgate iCar Pro WiFi możesz czytać i usuwać kody błędów diagnostycznych (DTC) dla lampki kontrolnej silnika, a także wyłączać lampkę MIL/Check Engine. Urządzenie pozwala na wyświetlanie danych czujników w czasie rzeczywistym na telefonie lub tablecie. Interfejs Vgate iCar Pro WiFi jest kompatybilny ze wszystkimi pojazdami zgodnymi z OBD2/EOBD, 12V małymi pojazdami z silnikiem diesla o obciążeniu 6.5T lub mniej, a także z pojazdami benzynowymi 12V kompatybilnymi ze standardowymi protokołami OBD2. Urządzenie nie jest natomiast kompatybilne z ciężkimi pojazdami z silnikiem wysokoprężnym 24V, takimi jak półciężarówki czy ciągniki. Funkcje: Sprawdzenia silnika, Rejestrowanie danych Usuń/wyczyść kod błędu W czasie rzeczywistym podłączony Wyświetlacz czujnik prądu danych Informacje o pojazdach Przeczytaj kody błędów diagnostycznych, zarówno ogólnych, jak i specyficznych dla producenta, i wyświetl ich znaczenie. (ponad 3000 ogólnych definicji kodów w bazie danych). Wyczyść kody usterek i wyłącz lampkę MIL (kontrolka "sprawdź silnik") Silnika obr/min Wartości obliczone obciążenie wału Temperatury płynu chłodzącego Stan układu paliwowego Prędkość pojazdu Krótkoterminowe spalanie paliwa, , Rezerwacja bezpośrednio spalanie paliwa, Kolektora dolotowego ciśnienia Czas wyprzedzenia Temperatura powietrza dolotowego Natężenie przepływu powietrza Absolutna położenia przepustnicy Napięcia czujników tlenu/powiązane krótkoterminowe listwy paliwowe Stan układu paliwowego Ciśnienia paliwa Wiele innych. Obsługuje wszystkie protokoły OBD-II: SAE J1850 PWM (41.6 Kbaud) SAE J1850 VPW (10.4 Kbaud) ISO9141-2 (5 bitów, 10.4 Kbaud) ISO14230-4 KWP (5 bitów init, 10.4 Kbaud) ISO14230-4 KWP (szybki init, 10.4 Kbaud) ISO15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 500 Kbaud) ISO15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 500 Kbaud) ISO15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 250 Kbaud) ISO15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 Kbaud) SAE J1939 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 * Kbaud) USER1 CAN (11 * bit ID, 125 * Kbaud) USER2 CAN (11 * bit ID, 50 * kbaud) * Ustawienia domyślne (regulowane przez użytkownika) Wysyłka w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, 7 dni w tygodniu. Twoja paczka może być wysłana nawet o 3 w nocy! Średni czas dostawy to zaledwie 48 godzin, każdy produkt jest sprawdzony przed wysłaniem i bezpiecznie zapakowany. Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń lub napisz jesteśmy do Twojej dyspozycji.

vLinker FD BT 4.0 Ford Mazda ForScan HS MS CAN PL
vLinker FD BT 4.0 Ford Mazda ForScan HS MS CAN PL
25999 zł
Nowy Targ 30+ kilka dni temu
RodzajPozostałe części samochodowe
StanNowe

Dedykowany Interfejs Diagnostyczny do FORD / MAZDA. Najważniejsze informacje: – Odczyt i kasowanie błędów. – Podgląd parametrów bieżących podczas pracy samochodu. – Kodowanie, Adaptacje, Kalibracje, Testy Wykonawcze. – Działa na Windows / iOS / Android. – Komunikacja poprzez Bluetooth 4.0. – Rekomendowany do programu FORScan – W pełni obsługuje program FORScan (MS CAN, HS CAN) – Przeznaczony dla: Ford, Mazda, Lincoln oraz Mercury. – Bardzo prosta i intuicyjna obsługa, wysoce niezawodny. – Instrukcja obsługi w j. Polskim. – Połączenie z samochodem poprzez gniazdo OBD2 (nie wymaga baterii). – Obsługa pojazdów zasilanych 12V, nie obsługuje 24V – Więcej informacji o możliwości programu ForScan możesz uzyskać na stronie: https://forscan.org Interfejs Diagnostyczny Vgate vLinker FD+ BT4.0 W porównaniu z serią iCar, seria vLinker w pełni obsługuje FORScan (MS CAN, HS CAN), co sprawia, że jest to nie tylko narzędzie do diagnostyki, ale także zmiany parametrów samochodu. – Vgate vLinker FD BT 3.0: Android oraz Windows – Vgate vLinker FD+ BT 4.0: Android, iOS oraz Windows – Vgate vLinker FD Wifi: Android, iOS oraz Windows. W pełni kompatybilny z aplikacją FORScan. Interfejs Vgate vLinker FD+ jest rekomendowany przez twórców programu FORScan! Wspiera 99% modeli po 2000 roku i około 92% modeli po 1996 roku. UWAGA: Nowe modele 2019+ Mazda 3 i CX-30 nie są jeszcze obsługiwane. Dla nowych samochodów z 2021 roku FORSCan może oferować ograniczone możliwości. Oferujemy tylko sprzęt do podłączenia do samochodu - nie odpowiadamy za wynik kodowania komputera samochodowego! Postępuj ostrożnie, ponieważ jako użytkownik ponosisz całkowitą odpowiedzialność za konsekwencje! Dlaczego powinniśmy wybrać Vgate vLinker FD+ Bluetooth 4.0? – Seria Vgate vLinker FD+ to ulepszona wersja Vgate iCar Pro, specjalnie do kodowania aplikacji, która wymaga dużej ilości transmisji danych. – Obsługuje protokoły SW-CAN i MS-CAN – może uzyskać dostęp do tych zastrzeżonych sieci Ford oprócz 5 standardowych protokołów OBD-II. – Vgate vLinker FD+ Bluetooth OBD2 zamienia Twoje urządzenie mobilne iOS, Android lub Windows, tablet, laptop lub komputer w zaawansowane narzędzie diagnostyczne i monitor wydajności. – Bajt żądania OBD do 1024 bajtów, może zaspokoić potrzeby niektórych specjalnych komunikacji. – Bufor danych USART do 2000 bajtów, prędkość transmisji zwiększona do 500Kb/s. W porównaniu do poprzedników, jest szybszy, bardziej niezawodny i bardziej funkcjonalny. – W pełni kompatybilny z zestawem poleceń AT ELM (ELM327, ELM329) i zestawem poleceń ST (STN). – Odczytaj i wyczyść lampkę kontrolną silnika – samodzielnie sprawdzaj kody diagnostyczne i podejmuj świadome decyzje dotyczące naprawy. W zestawie: – – Skaner Diagnostyczny OBDII Vgate vLinker FD+ BT4.0. – Schludne opakowanie kartonowe. – Instrukcja (j. Polski) w formie papierowej Obsługiwane protokoły: – ISO 15765-4 (CAN 250/500 kbps, 11/29 bit) – ISO 14230-4 (Keyword Protocol 2000) – Medium-Speed CAN (MS-CAN) – standard dla Ford – SAE J1850 VPW – SAE J1850 PWM – ISO 9141-2 – ISO 14230-4 – ISO 15765-4 CAN – 15 protokołów formatu ELM; – 23 protokoły formatu STN; – Do 64 protokołów zdefiniowanych przez użytkownika. Co jesteśmy w stanie zaprogramować za pomocą interfejsu vLinker FD+ BT 4.0 z aplikacją FORScan? Przykładowo, jesteśmy w stanie zaprogramować poniższe funkcje: – automatyczne włączenie wycieraczek w przypadku wykrycia opadów; – dźwięk ostrzegawczy biegu wstecznego; – podgrzewanie przedniej szyby; – automatyczne blokowanie drzwi pojazdu po przekroczeniu określonej prędkości; – automatyczne zamykanie szyb podczas zamykania samochodu; – włączenie/wyłączenie funkcji auto start/stop; – automatyczne składanie lusterek; – ostrzeżenie przy zbyt dużej prędkości; – doświetlanie zakrętów; – aktywacja TPMS (system monitorujący ciśnienie w oponach); – aktywacja tempomatu; – cyfrowy prędkościomierz; – domykanie szyb z pilota; – wspomaganie ruszania pod górkę; – i wiele więcej. Proszę pamiętać, że lista dostępnych opcji jest zależna od posiadanego samochodu! Interfejs współpracuje ze wszystkimi telefonami posiadającymi bluetooth z systemem Android i iOS, jak również z systemem Windows. Interfejs będzie działał z również z uniwersalnymi aplikacjami do diagnostyki wszystkich modeli samochodów w podstawowych funkcjach. Interfejs jest urządzeniem uniwersalnym i współpracuje z niemal wszystkimi modelami pojazdów posiadających standardowe złącze OBD2. Europa: od 2001 roku samochody z silnikiem benzynowym, od 2004 roku samochody z silnikiem diesla. Samochody wyposażone w system OBDII posiadają: – charakterystyczne 16-pinowe złącze, – dwa lub więcej czujników tlenu (sond λ), – powinny posiadać naklejkę informującą o emisji spalin, którą najczęściej umieszcza się w większości pojazdów pod maską lub przy chłodnicy. Naklejka ta posiada informację, czy dany pojazd ma certyfikat OBDII. Samo posiadanie charakterystycznego złącza przez pojazd nie jest wyznacznikiem obsługiwania systemu OBDII - bezwzględnie muszą zostać spełnione wszystkie 3 powyższe warunki.