Ford mondeo mk4 2 1.8 tdci na części

Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Ford Mondeo Mk4 2 1.8  TDCI na części
Ford Mondeo Mk4 2 1.8 TDCI na części
1200 zł
nowe 30+ kilka dni temu

Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCI z przeznaczeniem na części . Skup złomu kasacja pojazdów Stale ul. Tarnobrzeska 54 39-400 Tarnobrzeg

Sprzęgło DWUMASA FORD  1.8 TDCI KKDA Stan idealny
Sprzęgło DWUMASA FORD 1.8 TDCI KKDA Stan idealny
420 zł
Lewin Brzeski 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład napędowy > Sprzęgła > Komplety sprzęgieł
RodzajUkład napędowy
StanUżywane
Numer części3082000607
Okres gwarancji (w miesiącach)12

Przedmiotem aukcji jest Sprzęgło dwumasowe : Marka,model: Ford Pasuje do roczników: 2007-2010 Rok produkcji pojazdu: 2007 Nr katalogowy: 3082000607 Dodatkowe informacje: KOMPLETNE, MK4 1.8 TDCI HB -jakość A && FORD MONDEO SPRZĘGŁO DWUMASA 3082000607 Stan idealny Dlaczego warto kupić z tej oferty? 1. Gwarantowana skuteczność działania (oferowana dwumasa na tej aukcji została sprawdzona spełnia rygorystyczne normy producenta. 2. Dwumasa oferowana na tej aukcji nie jest regenerowana więc składają się z oryginalnych podzespołów producenta - brak w nich ingerencji postronnych osób oraz niefabrycznych części zamiennych.. Gwarancja 12 miesięcy Wysylka natychmiastowa

Silnik regenerowany 1.8 TDCI Ford Mondeo MK4 S-MAX KHBA
Silnik regenerowany 1.8 TDCI Ford Mondeo MK4 S-MAX KHBA
3499 zł
Lewin Brzeski 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Blok silnika > Bloki
RodzajSilniki
StanNowe
Numer częściSILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX KHBA
Okres gwarancji (w miesiącach)24

Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX Galaxy Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: KHBA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierścienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.

Silnik regenerowany Transit Tournro Conect 1.8 TDCI RWPA
Silnik regenerowany Transit Tournro Conect 1.8 TDCI RWPA
3499 zł
Lewin Brzeski 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Blok silnika > Bloki
RodzajSilniki
StanNowe
Numer częściSilnik TRANSIT TOURNEO CONNECT 1.8 TDCI RWPA
Okres gwarancji (w miesiącach)24

Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX Galaxy Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD TRANSIT TOURNEO CONNECT - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: RWPA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.

Silnik regenerowany 1.8 TDCI Ford mondeo MK4 S-MAX QYBA
Silnik regenerowany 1.8 TDCI Ford mondeo MK4 S-MAX QYBA
3499 zł
Lewin Brzeski 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Blok silnika > Bloki
RodzajSilniki
StanNowe
Numer częściSILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX QYBA
Okres gwarancji (w miesiącach)24

Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: QYBA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.