Ford mondeo mk4 2 1.8 tdci na części
Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCI z przeznaczeniem na części . Skup złomu kasacja pojazdów Stale ul. Tarnobrzeska 54 39-400 Tarnobrzeg
Przedmiotem aukcji jest Sprzęgło dwumasowe : Marka,model: Ford Pasuje do roczników: 2007-2010 Rok produkcji pojazdu: 2007 Nr katalogowy: 3082000607 Dodatkowe informacje: KOMPLETNE, MK4 1.8 TDCI HB -jakość A && FORD MONDEO SPRZĘGŁO DWUMASA 3082000607 Stan idealny Dlaczego warto kupić z tej oferty? 1. Gwarantowana skuteczność działania (oferowana dwumasa na tej aukcji została sprawdzona spełnia rygorystyczne normy producenta. 2. Dwumasa oferowana na tej aukcji nie jest regenerowana więc składają się z oryginalnych podzespołów producenta - brak w nich ingerencji postronnych osób oraz niefabrycznych części zamiennych.. Gwarancja 12 miesięcy Wysylka natychmiastowa
Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX Galaxy Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: KHBA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierścienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX Galaxy Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD TRANSIT TOURNEO CONNECT - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: RWPA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Witaj na naszej aukcji, Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu. REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD MONDEO MK4 S-MAX Specyfikacja produktu: Zastosowanie w pojazdach: FORD - Rodzaj silnika: 1.8 TDCI - Kod silnika: QYBA - Rodzaj paliwa: Diesel - Stan: Po remoncie kapitalnym 100% - Przebieg: bez przebiegu km WAŻNE: - ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI! ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ: - Sprawdzona szczelność głowicy - Frezowanie gniazd zaworowych - Docieranie zaworów - Sprawdzenie szczelności zaworów - Nowe uszczelniacze zaworów - Planowanie płaszczyzny głowicy - Nowa uszczelka pod głowicą - Nowe panewki na wałku rozrządu - Oryginalny wałek rozrządu VW - Nowe pierścienie tłokowe - Nowe panewki wału korbowego - Nowe panewki na korbowodach Sprawdzony układ korbowo-olejowy Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową . Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny. WAŻNE: 1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE . 2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING . 3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt . Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.