Elementy osprzętu silnika peugeot 1.6 hdi
ORYGINALNE ELEMENTY OSPRZĘTU SILNIKA PEUGEOT 1.6 HDI CENA PODANA W AUKCJI OBEJMUJE JEDYNIE KOLEKTOR WYDECHOWY ŁAPA PODUSZKA MOCOWANIE SILNIKA TYLNE - 100zl ŁAPA PODSTAWA POMPY WSPOMAGANIA - 100zł RURKA EGR - 70zł ZAWÓR EGR - 250zł LISTWA WTRYSKOWA - 200zł RURKI PRZEWODY WODY - 120zł KK720
REGENEROWANY SILNIK 1.6 HDI/EHDI/TDCI 8V Z przyjemnością prezentujemy Państwu profesjonalnie zregenerowany silnik (bez osprzętu), gotowy do montażu. Każdy nasz produkt przechodzi rygorystyczny proces kontroli, aby zapewnić naszym klientom najwyższą jakość i niezawodność. 2 LATA GWARANCJI BEZ LIMITU KILOEMTRÓW! ZAKUP BEZ ZWROTU STAREGO SILNIKA! Kod silnika: DV6FC, BGX, BH01, 10JBHY, 9H06, BH02, DV6FD, 9H05, 9HP, 9HF, T3DB, T1BA, T1DB, TZJB, BG9Q, AV6Q, D3JB, T3JA, T1BB, T1BC, T1GA, BV6Q, D3JB, TZJA, T3JB, T1WA, T1WB, DV6Q, BV6D, CV1Q Marka pojazdu: Citroen, Peugeot, Ford Silnik: 1.6 HDI 8V, 1.6 EHDI 8V, 1.6 BLUE HDI 8V, 1.6 TDCI 8V Rodzaj paliwa: Olej napędowy (Diesel) Silnik bez plomb! Dostarczony do Państwa silnik nie będzie opatrzony plombami. Decyzja ta wynika z naszego priorytetowego zaangażowania w budowanie zaufania i transparentności w relacjach z naszymi klientami. Opis procesu regeneracji: 1. Diagnoza Wstępna: Po przyjęciu silnika do naszego zakładu, rozpoczynamy proces od dokładnej diagnostyki. Oceniamy stan każdego elementu, korzystając z zaawansowanego sprzętu diagnostycznego. 2. Demontaż i Rozbiór: Silnik jest starannie demontowany, a każdy element jest oznaczany, aby zapewnić poprawny montaż po zakończeniu regeneracji. Wszystkie elementy, takie jak tłoki, panewki, pierścienie tłokowe, wał korbowy, korbowody i inne, są rozmontowywane. 3. Czyszczenie i Dekarbonizacja: Rozbierane elementy są poddawane dokładnemu czyszczeniu i dekarbonizacji. Usuwanie osadów, zanieczyszczeń i resztek oleju zwiększa efektywność regeneracji. 4. Inspekcja i Pomiar: Każdy element jest poddawany szczegółowej inspekcji w celu wykrycia mikropęknięć, uszkodzeń i zużycia. Wykonujemy pomiary, aby upewnić się, że elementy spełniają ściśle określone tolerancje. 5. Naprawa i Regeneracja: Poszczególne elementy są naprawiane lub regenerowane. Panewki, wał korbowy, głowica cylindrów i inne komponenty są precyzyjnie obrabiane przez naszych doświadczonych mechaników. 6. Kompleksowa Regeneracja Głowicy Cylindrów: Głowica cylindrów przechodzi przez szczegółowy proces regeneracji, który obejmuje skrupulatne czyszczenie kanałów, wymianę uszczelniaczy, regenerację zaworów i ich siedzisk, dokładne wyważenie oraz planowanie. 7. Składanie i Montaż: Po przeprowadzeniu napraw i regeneracji wszystkie elementy są starannie składane i montowane w silniku. Dbałość o dokładne dopasowanie i odpowiednie smarowanie jest priorytetem. 8. Testy i Weryfikacja: Zregenerowany silnik przechodzi przez serię testów w celu sprawdzenia jego wydajności, ciśnienia oleju, temperatury, stabilności i innych parametrów. Testujemy silnik w warunkach zbliżonych do rzeczywistego użytkowania. 9. Korekty i Dostrojenie: Jeśli testy wykazują jakiekolwiek nieprawidłowości, dokonujemy korekt i dostrojeń, aby zapewnić optymalną wydajność i niezawodność. 10. Czyszczenie Końcowe: Po zakończeniu procesu regeneracji, silnik jest dokładnie oczyszczany z ewentualnych pozostałości oleju, brudu i innych zanieczyszczeń. Opcje dostawy: - Odbiór osobisty we Wrocławiu - 0 zł - Dostawa na terenie całej Polski - 300 zł Nasza dbałość o detale i rygorystyczny proces weryfikacji zapewniają, że otrzymają Państwo produkt spełniający wszelkie wymagania jakościowe i normy branżowe. Z chęcią służymy pomocą i odpowiemy na wszelkie pytania!
REGENEROWANY SILNIK 1.6 HDI TDCI 16V Z przyjemnością prezentujemy Państwu profesjonalnie zregenerowany silnik (bez osprzętu), gotowy do montażu. Każdy nasz produkt przechodzi rygorystyczny proces kontroli, aby zapewnić naszym klientom najwyższą jakość i niezawodność. 2 LATA GWARANCJI BEZ LIMITU KILOEMTRÓW! ZAKUP BEZ ZWROTU STAREGO SILNIKA! Kod silnika: 9H01 9H02 9H03 9HX 9HY 9HZ 9HV 9HW 9H04 HHDA D4164T Marka pojazdu: Citroen, Peugeot, Ford, Volvo Pojemność: 1.6 L Liczba zaworów: 16 Rodzaj paliwa: Olej napędowy (Diesel) Silnik bez plomb! Dostarczony do Państwa silnik nie będzie opatrzony plombami. Decyzja ta wynika z naszego priorytetowego zaangażowania w budowanie zaufania i transparentności w relacjach z naszymi klientami. Opis procesu regeneracji: 1. Diagnoza Wstępna: Po przyjęciu silnika do naszego zakładu, rozpoczynamy proces od dokładnej diagnostyki. Oceniamy stan każdego elementu, korzystając z zaawansowanego sprzętu diagnostycznego. 2. Demontaż i Rozbiór: Silnik jest starannie demontowany, a każdy element jest oznaczany, aby zapewnić poprawny montaż po zakończeniu regeneracji. Wszystkie elementy, takie jak tłoki, panewki, pierścienie tłokowe, wał korbowy, korbowody i inne, są rozmontowywane. 3. Czyszczenie i Dekarbonizacja: Rozbierane elementy są poddawane dokładnemu czyszczeniu i dekarbonizacji. Usuwanie osadów, zanieczyszczeń i resztek oleju zwiększa efektywność regeneracji. 4. Inspekcja i Pomiar: Każdy element jest poddawany szczegółowej inspekcji w celu wykrycia mikropęknięć, uszkodzeń i zużycia. Wykonujemy pomiary, aby upewnić się, że elementy spełniają ściśle określone tolerancje. 5. Naprawa i Regeneracja: Poszczególne elementy są naprawiane lub regenerowane. Panewki, wał korbowy, głowica cylindrów i inne komponenty są precyzyjnie obrabiane przez naszych doświadczonych mechaników. 6. Kompleksowa Regeneracja Głowicy Cylindrów: Głowica cylindrów przechodzi przez szczegółowy proces regeneracji, który obejmuje skrupulatne czyszczenie kanałów, wymianę uszczelniaczy, regenerację zaworów i ich siedzisk, dokładne wyważenie oraz planowanie. 7. Składanie i Montaż: Po przeprowadzeniu napraw i regeneracji wszystkie elementy są starannie składane i montowane w silniku. Dbałość o dokładne dopasowanie i odpowiednie smarowanie jest priorytetem. 8. Testy i Weryfikacja: Zregenerowany silnik przechodzi przez serię testów w celu sprawdzenia jego wydajności, ciśnienia oleju, temperatury, stabilności i innych parametrów. Testujemy silnik w warunkach zbliżonych do rzeczywistego użytkowania. 9. Korekty i Dostrojenie: Jeśli testy wykazują jakiekolwiek nieprawidłowości, dokonujemy korekt i dostrojeń, aby zapewnić optymalną wydajność i niezawodność. 10. Czyszczenie Końcowe: Po zakończeniu procesu regeneracji, silnik jest dokładnie oczyszczany z ewentualnych pozostałości oleju, brudu i innych zanieczyszczeń. Opcje dostawy: - Odbiór osobisty we Wrocławiu - 0 zł - Dostawa na terenie całej Polski - 300 zł Nasza dbałość o detale i rygorystyczny proces weryfikacji zapewniają, że otrzymają Państwo produkt spełniający wszelkie wymagania jakościowe i normy branżowe. Z chęcią służymy pomocą i odpowiemy na wszelkie pytania!
Powiązane wyszukiwania
- Osprzęt silnika 2.8tdi iveco
- Silnik bez osprzętu honda accord vii lift v2.0 b kod silnika k20z2
- Łapa osprzętu opel movano iii 117102273r
- Silnik bez osprzętu mercedes c180 w203 sport coupe
- Napinacz paska osprzętu z rolką vw audi 2.0 tdi bkd
- Yamaha xenter 125 elementy silnika tryby nakrętka sprzęgła
- Oryginalny osprzęt silnika vw polo lupo 1.7 sdi w-