Czujnik ciśnienia doładowania renault nissan

Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Czujnik ciśnienia doładowania Renault Nissan
Czujnik ciśnienia doładowania Renault Nissan
80 zł
nowe Dobczyce 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Układ elektryczny silnika > Pozostałe w Układ elektryczny silnika
RodzajPozostałe części samochodowe
StanNowe
Numer części223652412R

Witam mam do sprzedania czujnik ciśnienia doładowania - map sensor. Czujnik nowy, oryginalny nigdy nie montowany zakupiony w aso renault do trafic 1.6 dci z 2016r. Nr reno 22 36 524 12R nr bosch 0 261 230 514

BOSCH Czujnik ciśnienia doładowania 0281002996
BOSCH Czujnik ciśnienia doładowania 0281002996
139 zł
30+ kilka dni temu

Opis ofertyBOSCH Czujnik ciśnienia doładowania 0281002996 ALFA ROMEO 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) 2013.03 177 kW (241 KM) 1742cm3 coupe ALFA ROMEO 4C SPIDER (961_) 1.8 (960.DXB1A, 960CXB1A) 2014.10 177 kW (241 KM) 1742cm3 kabriolet ALFA ROMEO 159 (939_) 1.8 TBi (939.AXN1B) 2009.05 - 2012.12 147 kW (200 KM) 1742cm3 sedan ALFA ROMEO 159 (939_) 1.8 TBi (939.AXN1B) 2009.05 - 2012.12 147 kW (200 KM) 1742cm3 sedan ALFA ROMEO 159 Sportwagon (939_) 1.8 TBi (939BXN1B) 2009.07 - 2011.11 147 kW (200 KM) 1742cm3 Kombi ALFA ROMEO 159 Sportwagon (939_) 1.8 TBi (939BXN1B) 2009.07 - 2011.11 147 kW (200 KM) 1742cm3 Kombi ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 TB (940FXN1A, 940FXU1A) 2011.04 77 kW (105 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 TB (940FXN1A, 940FXU1A) 2011.04 77 kW (105 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 TB (940FXA1A) 2010.04 88 kW (120 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 TB (940FXA1A) 2010.04 88 kW (120 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 BiFuel (940FXA1A, 940FXT1A) 2011.12 - 2017.02 88 kW (120 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 TB (940.FYA1A) 2014.09 110 kW (150 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 TB (940.FYA1A) 2014.09 110 kW (150 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 TB (940FXG1A) 2010.04 120 kW (163 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 TB (940FXG1A) 2010.04 120 kW (163 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 TB (940FXB1A) 2010.04 125 kW (170 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.4 TB (940FXB1A) 2010.04 125 kW (170 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO GIULIETTA (940_) 1.8 TBi (940FXR11) 2013.09 177 kW (241 KM) 1742cm3 liftback ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) 2013.12 103 kW (140 KM) 1368cm3 liftback ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) 2013.12 103 kW (140 KM) 1368cm3 liftback FIAT DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (263_) 1.4 (263AXG1B, 263AXG1A) 2011.10 88 kW (120 KM) 1368cm3 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) FIAT DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (263_) 1.4 (263AXG1B, 263AXG1A) 2011.10 88 kW (120 KM) 1368cm3 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) FIAT DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (263_) 1.4 Natural Power (263AXG1B) 2010.02 88 kW (120 KM) 1368cm3 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) FIAT DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (263_) 1.4 Natural Power (263AXG1B) 2010.02 88 kW (120 KM) 1368cm3 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) FIAT DOBLO nadwozie zamknięte / kombi (263_) 1.4 2011.10 88 kW (120 KM) 1368cm3 nadwozie zamknięte / kombi FIAT DOBLO nadwozie zamknięte / kombi (263_) 1.4 2011.10 88 kW (120 KM) 1368cm3 nadwozie zamknięte / kombi FIAT DOBLO nadwozie zamknięte / kombi (263_) 1.4 Natural Power 2010.06 88 kW (120 KM) 1368cm3 nadwozie zamknięte / kombi FIAT DOBLO nadwozie zamknięte / kombi (263_) 1.4 Natural Power 2010.06 88 kW (120 KM) 1368cm3 nadwozie zamknięte / kombi FIAT DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.4 2011.10 88 kW (120 KM) 1368cm3 Platforma / podwozie FIAT DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.4 2011.10 88 kW (120 KM) 1368cm3 Platforma / podwozie FIAT DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.4 Natural Power 2010.06 88 kW (120 KM) 1368cm3 Platforma / podwozie FIAT DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.4 Natural Power 2010.06 88 kW (120 KM) 1368cm3 Platforma / podwozie FIAT PANDA FIAT PUNTO FIAT TIPO FIAT 124 Spider FIAT 500 NISSAN CUBE NISSAN JUKE NISSAN MICRA III NISSAN NOTE NISSAN PRIMERA NISSAN TIIDA NISSAN NV200 OPEL MOVANO OPEL VIVARO A RENAULT CAPTUR RENAULT CLIO RENAULT ESPACE IV RENAULT FLUENCE RENAULT KANGOO RENAULT LAGUNA II Numery OE i zamienne ALFA ROMEO 55219295 FIAT S8100181 FIAT 0000055219295 FIAT 000 - pokaż numer telefonu - FIAT 55219295 NISSAN 22365 BC400 NISSAN 25085 AW300 NISSAN 2508500Q0A OPEL 93198753 OPEL 93857938 RENAULT 22 36 500 01R RENAULT 82 00 168 253 SAAB 93857938 VAUXHALL 93198753 VAUXHALL 93857938 DACIA 22 36 500 01R FERRARI 283538

Ecumaster Emu Black
Ecumaster Emu Black
3799 zł
Czarnków 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Chip tuning
RodzajUkład elektryczny
StanNowe

Nowy nigdy nie wyjęty z pudełka pozostał po nie skończonym projekcie . Ecumaster EMU_BLACK to najlepszy w swojej klasie uniwersalny komputer sterującym pracą silnika o zapłonie iskrowym, zaprojektowany do pracy z najbardziej zaawansowanymi i złożonymi z obecnie dostępnych silników. Jest to następca naszego sprawdzonego systemu Ecumaster EMU. Głównym zastosowaniem produktu są zmodyfikowane samochody wyścigowe, samochody drogowe, motocykle, łodzie, i stacjonarne aplikacje. EMU_Black posiada bardziej wyrafinowane strategie drive-by-wire zapewniające szeroki zakres kontroli przepustnicy wraz z zaawansowanym algorytmem wiarygodności (usterki/błędu) kontroli bezpieczeństwa. Możliwości systemu wzrosną w czasie ze względu na łatwość modernizacji (bezpłatnie) firmware'u (np. nowe strategie, patern'y zapłonowe, strumienie danych CAN-Bus). Cechy urządzenia: OGÓLNE: Zakres temperatury pracy: AECQ100 GRADE2 (-40 to +105˚C) Ochrona przez złym podpięciem zasilania: TAK (wbudowana) Zakres pracy napięciowej: 6-22V (odporność na stany przejściowe, zgodnie z ISO 7637) Obudowa: IP 65, wykonana z aluminium w technologii CNC wg projektu Ecumaster Rozmiary(mm), waga(g): 150x72x31, 390 Rodzaje złącz: 1x24, 1x39 FCI w specyfikacji Automotive Komunikacja PC: USB (poprzez klienta PC Windows), serial, CAN-Bus WEJŚCIA: - 9 wejść analogowych o rozdzielczości 10Bits, 0-5V (zabezpieczone) - 2 wejścia EGT (termopary typu K) - 2 wejścia czujników spalania stukowego - Sonda Lambda: LSU 4.2, LSU 4.9 lub sonda wąskopasmowa - 3 wejścia zapłonowe (primary, 2x wałków) Hall/VR (definiowane w oprogramowaniu) - 1 wejście czujnika prędkości pojazdu (Hall/VR) - 1 wejście czujnika Flex Fuel - 3 wejścia przełączników (przełączane do masy) OBSŁUGIWANE CZUJNIKI: -Temperatury: IAT, CLT, Oil temp., AC evap temp. -Ciśnienia: oleju, paliwa (zdefiniowane charakterystyki), ciśnienia klimatyzacji -Lambda: LSU 4.2(wbudowany kontroler), 4.9(wbudowany kontroler), sonda wąskopasmowa lub zewnętrzny kontroler szerokopasmowy -Prędkości: czujnik prędkości pojazdu (VR/HALL), Gear sensor (czujnik bądź kalkulacja) ZAPŁON: Wyjścia zapłonowe: 6 (dla cewek pasywnych i aktywnych - definiowalne w oprogramowaniu) Wspomagane triggery: N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru triggers, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams/Alpine, Colt 1.5CZT Tabela kąta zapłonu: 2 tabele 16x20 (Obciążenie x obroty), rozdzielczość 0.5 stopnia Korekta zapłonu na cylinder: Tak Korekcja czasu ładowania cewki w zależności od napięcia ładowania: TAK, zdefiniowane w kliencie popularne cewki Korekcje dodatkowe : CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. enrichment PALIWO: Wtryskiwacze: Do 8 wysoko-opornościowych wtryskiwaczy (w pełnej sekwencji) Regulacja kąta wtrysku: 0-720 stopni Korekcja w zależności od napięcia ładowania: TAK, zdefiniowane w kliencie popularne rodzaje wtryskiwaczy Strategie paliwowe: VE bazujące na algorytmie "speed density", algorytm "Alpha N" Air charge temp.: Bazujące na IAT oraz CLT Mapy VE: dwie 16x20 (Load x RPM), dokładność 0.1% Individual cylinder trim: Tak Staged injection: Tak Korekcje dodatkowe: Oxygen sensor corrections, EGT correction (per cylinder), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, Fuel pressure, Knock Lambda bazująca na korekcji czasu rzeczywistego : Przy użyciu mapy Lambda/AFR target KNOCK SENSING Kanały: 2 Zakres częstotliwości: 1-20kHz, 3rd order AAF Próbkowanie: Ignition event driven, knock window Definiowalne zdarzenia: opóźnienie zapłonu, wzbogacenie mieszanki, wskaźnik na desce rozdzielczej ZMIENNE FAZY ROZRZĄDU: Supportowane systemy: VVTi, MiVec, VANOS, pdwójny Vanos Liczba wałków: 2 Strategie kontroli: PID bazująca na closed loop, mapa 'CAM angle target' (12x12) KONTROLA WOLNYCH OBROTÓW: Typy kontroli: solenoidy PWM (2,3 przewodowe), 'drive-by-wire', silniki krokowe (bi oraz unipolarne), ignition cut, fuel cut Strategie kontroli: Open/Close loop, kontrola konta wyprzedzenia zaplonu Korekcje VE: Yes, dla Alpha-N Korekcje: po obciążeniu (sprzęgłem klimatyzacji, wiatrakami chłodnicy), lub definiowalne z wejść analogowych DRIVE-BY-WIRE: Strategie kontroli: Zaawansowany algorytm PID 3D + kompensacja tarcia statycznego Supportowane e-przepustnice: Wszystkie z silnikiem prądu stałego oraz z obciążeniem mniejszym niż 6,5A, zaimplementowane w oprogramowaniu 28 popularnych E-przepustnic 'PPS to throttle position characteristic': Mapy 3D BLIP support: Tak ALS support: Tak KONTROLA TRAKCJI: Strategie: Delta RPM, kompensacja danego biegu Redukcja momentu obrotowego: wycinanie zapłonu przy użyciu mapy 3D (16x20) Kontrola czułości: przy pomocy 10 pozycyjnego rotary switch BOOST CONTROLL: 'Boost ref' oraz 'target-tables': 2 zestawy map 10x10 (TPS vs RPM) Strategie kontroli: Open/Closed loop (PID based) Korekcje: Gear, VSS, IAT, EGT CAN BUS: CAN standard: 2.0A 125, 250*********00 kBps Supportowane wyświetlacze CAN: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM Supportowane strumenie OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC support) i wiele innych... OCHRONA SILNIKA: Lambda guard: ochrona silnika przed stanem ubogiej mieszanki w skali redukcji ciśnienia doładowania, wzbogacenie mieszanki, częściowe domykanie przepustnicy Definiowane wartości krytycznych dla czujników: Tak Wyświetlanie błędu lub wartości krytycznej: Tak (definiowalne przez użytkownika) Ochrona przegrzania silnika: Tak (OLT oraz CLT), definiowalne przez użytkownika, RPM limit Ochrona niskiego ciśnienia oleju: Tak, definiowalne przez użytkownika, wyłączenie silnika w razie potrzeby Ochrona niskiego ciśnienia paliwa: Tak, kompensacja dawki paliwa, RPM limit, wyłączenie silnika w razie potrzeby Ochrona wysokiej temperatury spalin: Alarm, per cylinder fuel trim, boost limit FLEX FUEL: Pomiar zawartości ethanolu: Tak Kontrola temperatury paliwa: Tak Blendowanie między mapami: VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup Temperatura paliwa/korekcja PWM: Tak SPORT: ALS: 2 niezależne ustawienia ALS, DBW support Shift light: dla każdego biegu Launch control: Tak Gear cut: Tak (Open loop), DBW blip supported source: Switch, load cell, CAN Pit limiter: Tak Rolling anti lag: Tak INNE: Użycie niewykorzystanych wyjść wtryskiwaczy jako Aux: Tak Funkcje dla wyjść: pompa paliwa, wiatraki chłodnicy, wyjścia parametryczne, kontrola systemu podtlenku azotu, mapy wyjść PWM 3D, kontrola sprzęgła klimatyzacji, kontrola przekaźnika głównego, prędkościomierz, obrotomierz i inne... Ochrona hasłem: Tak, 2 poziomy kontroli Timers: Fuel, Ignition, Boost, timers controlled by virtual outputs Supportowane wyświetlacze w protokole serial: AIM, RaceTechnology Autotune: Tak Wbudowany oscyloskop: Tak Logowanie: Logowanie w czasie rzeczywistym na komputer PC, Logowanie na zewnętrzne logery w protokole serial lub CAN (np. EDL-1 Ecumaster Data Logger)