Cylinder, głowica mz etz 250
Witam, sprzedam cylinder z głowicą do mz,etz 250. Wszystkie gwinty w idealnym stanie. Lub zamienię na cylinder z głowicą do mz 251
Witam posiadam kartery MZ etz 250 uszkodzone jak widać na zdjęciu więcej informacji udzielę telefonicznie.cena za kartery 3 komplety.
Witam posiadam części do MZ widoczne na zdjęciach więcej informacji udzielę telefonicznie.
Pełna lista dostępnych na tę chwilę części na stronie sklepu: www.moto4fun.pl Tel: 726_059_360 moto4fun oferuje: - motocykle zabytkowe MZ i inne - części do motocykli MZ, Awo Simson i innych - nowe części orginalne z epoki DDR
Różne części do mz es 250, większość jest nowa z epoki, są też używane. Może ktoś znajdzie coś czego potrzebuje. Są nowe zębatki, tryby, łańcuchy, kluczyki, głowica, szklanki, sprężyny, linki, gumy, fajki, łożyska, wodziki, klamki. W razie informacji proszę pisać lub dzwonić, możliwość wysyłki.
Cylinder MZ ETZ 250 wymiar 68.96 mm nominalny z tłokiem. Gładź w dobrym stanie, żeberka całe, gwint tłumika względny. W komplecie z głowicą - gwint świecy ok, żeberka całe. Oraz w cenie króciec ssący. Sprzedaje tylko i wyłącznie w komplecie. Celem weryfikacji stanu części preferowany odbiór osobisty, możliwa jest również wysyłka. Zapraszam
Oferuję silnik(wersja export /dozownik) Mz Etz 250 po kapitalnej naprawie. Kapitalna naprawa jaką przeszedł silnik: - wał korbowy oryginalny zregenerowany na nowej korbie DDR wraz z se;elkcją sworzni! -elementy metalowe typu szpilki,korki spustowe ,klin kopnika nowy ocynk biały,elementy typu śruby "eska" kolor oksydacji żółty -nowa sprężyna kopnika ddr,nowa sprężyna biegów ddr,klin kopnika ddr,kopnik ddr -nowa piasta sprzęgła DDR, tarcze sprzęgła nowe DDR,sprężynki nowe(ddr!),przekładki stalowe nowe(perforacja),najlepsza jakość! -nowe łożyska SKF luzy według katalogu . -nowy tłok czeski Almet II szlif,pierścienie NRD nowe na 2 wymiar!(podnosi jakość) -nowy MZA zestaw zabierak z kołem 68Z , zabierak zdystansowany (brak bocianów) -cylinder oryginalny z idealnymi przylgami ,gwintami ,żeberkami ,świeżo zrobiony szlif pod tłoka,(fazowanie okien) . -głowica oryginał bez wad z fabrycznym gwintem pod świecę zapłonową,żadne tulejki na kleju czy lewych gwintach . -skrzynia biegów w oryginale z oryginalnymi wodzikami(nie wytarte!) ,trybami,wałkami (wszystkie biegi dobrze wskakują ) -blok silnika z dobrymi gniazdami pod łożyska ,dobrymi gwintami ,przylgami,bez wyłamań czy uszczerbień,szczelny!,nie klejone nie spawane z jednej parafii! -pokrywy lakierowane profesjonalnie !! na kolor jak w oryginale srebrny ,gwinty M6 idealne,gwint na tulejkę linki idealny. -zapłon elektronik typ B "jarząbek" ,wirnik oryginał na grafitowych bieżniach,nowe szczotki DDR,ładowanie książkowe 14,5v. -cylinder, głowica,króciec po oczyszczeniu aquablast (by "zalewski leszek") -silnik wersja dozownik,pompka mikuni ,blok oryginalny pod dozownik! -zębatka zdawcza 19 zębów nowa! Silnik został rozmontowany przy użyciu narzędzi serwisowych,odpowiednich kluczy dynanometrycznych do tego modelu silnika jak również,poskładany przy użyciu tych narzędzi . Kartery silnika składane na ciepło bez użycia młotka . Przylgnie silnika złożone bez uszczelki na spoiwie renomowanej firmy REINZ (to nie silikon),również pokrywa sprzęgła została na tym spoiwie zmontowana z odpowiednią uszczelką z kręgielitu grubości 0,4mm jak w oryginale. Szczelina pod głowicą ustawiona na 1.0mm,zapłon ustawiony czujnikiem na 2,6mm przed GMP. Silnik mogę sprzedać z praktycznie nowym gaźnikiem BVF oryginalnym DDR,idealnie wyregulowanym ! Jednostka została również sprawdzona w motocyklu i perfekcyjnie pracuję! Dla zainteresowanych wiecej zdjęć z naprawy i film z pracy silnika Cena adekwatna do warości wykonanej pracy jak i do kupna nowych części których kwota naprawdę robi się spora. To nie jest silnik robiony jak te wszystkie w innych ogłoszeniach dużo taniej i bardzo niedokładnie !Mój jest drogi lecz jakość i precyzja wyraża wszystko!! Zachęcam do kupna !! Cena dotyczy zapłonu!!!