Bmw g01 x3 g12 turbosprężarka turbina 7637563

Sortowanie:
Znaleziony: 16 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
BMW G01 X3 G12 turbosprężarka turbina 7637563
BMW G01 X3 G12 turbosprężarka turbina 7637563
2200 zł
nowe Kosakowo 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części7637563
MarkaBMW

BMW G01 X3 G12 turbosprężarka turbina 7637563 BMW 7637563 turbosprężarka do silnika B48 do modeli: F20lift, F21lift, F22, F22lift, F23, F23lift, F30lift, F31lift, F32, F32lift, F33, F33lift, F34lift, F36, F36lift, G01 X3, G02 X4, G11, G12, G20, G30, G31, G32

BMW 320I 184-258KM B48B20 4947702409
BMW 320I 184-258KM B48B20 4947702409
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: 11657637563 11658631891 11657649275 11658660987 11652393604 7637563 8631891 7649275 8660987 2393604 763756305 763756307 763756308 763756309 763756310 763756311 763756312 Numer katalogowy zamienników: 49477-02400 49477-02401 49477-02402 49477-02403 49477-02404 49477-02406 49477-02407 49477-02408 49477-02409 49477-02410 49477-02411 4947702400 4947702401 4947702402 4947702403 4947702404 4947702406 4947702407 4947702408 4947702409 4947702410 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: B48B20 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

MINI COOPER S 2.0 3.0 184-258KM 11657637563
MINI COOPER S 2.0 3.0 184-258KM 11657637563
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: B48B20 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW 320I 184-258KM B48B20 2393604
BMW 320I 184-258KM B48B20 2393604
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: B48B20 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW F33 F34 F36 2.0 B48B20 184-258KM 763756305
BMW F33 F34 F36 2.0 B48B20 184-258KM 763756305
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW 320I 184-258KM B48B20 4947702400
BMW 320I 184-258KM B48B20 4947702400
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: B48B20 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW 320I 184-258KM B48B20 4947702403
BMW 320I 184-258KM B48B20 4947702403
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: B48B20 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

MINI COOPER S 2.0 3.0 184-258KM 763756312
MINI COOPER S 2.0 3.0 184-258KM 763756312
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: B48B20 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW F33 F34 F36 2.0 B48B20 184-258KM 763756309
BMW F33 F34 F36 2.0 B48B20 184-258KM 763756309
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW 320I 184-258KM B48B20 7637563
BMW 320I 184-258KM B48B20 7637563
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: B48B20 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW F22 F20N 2.0 B48B20 184-258KM 11658660987
BMW F22 F20N 2.0 B48B20 184-258KM 11658660987
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW X4 2.0 B48B20 184-258KM 4947702411
BMW X4 2.0 B48B20 184-258KM 4947702411
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW G11 G12 2.0 B48B20 184-258KM 4947702402
BMW G11 G12 2.0 B48B20 184-258KM 4947702402
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW G11 G12 2.0 B48B20 184-258KM 4947702404
BMW G11 G12 2.0 B48B20 184-258KM 4947702404
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

BMW F22 F20N F21N F22N 2.0 184-258KM 11657649275
BMW F22 F20N F21N F22N 2.0 184-258KM 11657649275
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: B48B20 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

MINI COOPER S 2.0 3.0 184-258KM 49477-02406
MINI COOPER S 2.0 3.0 184-258KM 49477-02406
1400 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części49477-02400

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka MITSUBISHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 11657637563 – 11658631891 – 11657649275 – 11658660987 – 11652393604 – 7637563 – 8631891 – 7649275 – 8660987 – 2393604 – 763756305 – 763756307 – 763756308 – 763756309 – 763756310 – 763756311 – 763756312 Numer katalogowy zamienników: – 49477-02400 – 49477-02401 – 49477-02402 – 49477-02403 – 49477-02404 – 49477-02406 – 49477-02407 – 49477-02408 – 49477-02409 – 49477-02410 – 49477-02411 – 4947702400 – 4947702401 – 4947702402 – 4947702403 – 4947702404 – 4947702406 – 4947702407 – 4947702408 – 4947702409 – 4947702410 – 4947702411 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: BMW F20N F21N 120i 125i BMW F22 F22N 220i 230i 230ix F23 F23N BMW F30 F31 F32 F33 F34 F36 320i 330i 330ix 420i 430i 430ix BMW G01 G02 X3 20i 20ix 30i 30ix X4 20i 20ix 30i 30ix BMW G11 G12 2.0 730i BMW G20 320i BMW G30 G31 G32 520i 520ix 530i 530ix 630i 630ix BMW G01 X3 20i 30i BMW G02 X4 20I 30i Mini Cooper S Clubman, Cabrio, JCW F54 F55 F56 F57 Silnik: B48B20 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.